۱۳۹۱ آذر ۲۷, دوشنبه

Re: [لیمو:12220]: همه ِکس‌م رفتـــــ

خداوند به شما صبر و متعاقبا اجر عنايت كند و هميشه در پناه پدر واقعيمان حضرت صاحب العصر والزمان باشيم و ايشان ما بندگان عاصي را مورد رحمت و فضل خود قرار دهد .
سيماي نوراني پدرتان مرا مجذوب خود كرد  انشا الله سر سفره ارباب بي كفن ميهمان باشند.


From: Mj Shadmehr <mj.shadmehr@gmail.com>
To: Lymoo <lymoo@googlegroups.com>
Sent: Sunday, December 16, 2012 1:54 PM
Subject: Re: [لیمو:12213]: همه ِکس‌م رفتـــــ

عذر خواهی می کنم
پست ایشون اصلاح شد برید به این آدرس:
https://plus.google.com/u/0/106954276446132595090/posts/98o2XVUTecU

در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۳:۴۹‏، Mj Shadmehr‏ <mj.shadmehr@gmail.com> نوشت:

الان انکسر ظهری ..
بابام؛ همه ِکس‌م رفتـــــ
قرار بود بعد از صفر برای من عروسی بگیره ولی خودش طاقت نیاورد و با رفقاش عروسی گرفتن. بعد از افطار سی و سوم از چله ی روزه اش؛ نماز مغرب را خواند و رفتــــ
هربار به جهت جانبازی اش زمین خورد صدا زد "یاحسین" .. حسین ع امشب دست بابام رو گرفت .. الان تو اتاق پایین بابام رو غسل دادیم و کفن کردیم و توی پرچم گنبد امام حسین پیچیدیم. بابام آروم خوابیده؛ این جیگر منه که آروم نمیشه. عروسی اونه و عزای من .. بابام جوونه؛ 48 سالش هنوز تموم نشده . دیشب سری جدید قرصاش رو خریدم. بابام جانباز مغز و اعصاب بود. 30 سال رنج کشید. از شب سوم خرداد 61 تا امشب .. تا امشب که آروم شد .. دیگه روزی 42 تا قرص نمیخوره که تشنج نکنه. دیگه سرش تو در و دیوار نمیخوره. من میدونم سر بابام امشب روی دامن ملائک است. من میدونم بابام امشب جلوی نکیر و منکر میگه بیاین سینه ام رو بو کنین و خجالت بکشین. من میدونم که بابام دیگه راحت آب میخوره و لیوان آب از دستش پرت نمیشه. دیگه دست و پاش نمیپره. اما این من بدبختم که دیگه بابا ندارم که براش آب بریزم تا وضو بگیره. این من الاغم که دیگه بابا ندارم که قدمهای پنج دقیقه ایی بردارم کنار بابام. این من بدبختم که دیگه بابام بهم بگه نماز شب بخون و منم نخونم. بابام اینقدر گفت "یا الله برحمتک اثتغیث" خدا با رحمتش بردش پیش دوستاش .. همیشه میگفت ما از کاروان جا موندیم؛ دعا کن بریم. دعا بریم .. گریه میکردم و باهاش دعوا میکردم که زوده بابا زوده یتیمی .. حالا بیام خونه و ببینم بابام خوابیده تو اتاقی که نمازخونه و حسینیه و خواب و خوراکش همونجا بود ...
بابام رفتــــ ؛ اون جاش خوبه؛ برای من دعا کنین که بچه خوبی نبودم براش. نبودم اونی که اون میخواست. نبودم اونی که اون میخواست. خدا کمک من کنه؛ خدا دست منو بگیره. کمرم شکسته .. بابام پایین خوابیده و من دیگه نمیدونم باید چیکار کنم ...
فقط
بابا حسن؛ سال نوت مبارک ...

تصویر درون برنامه‌ای 1

برای تبریک و تسلیت می تونید به پست ایشون بروید
--
ـــــــــــــ
یـــــــــــــاحـسـیـن فاطمه
ـــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــ

--
پانویس:
- ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم.
(امام خامنه ای حفظه الله)
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "لیمو »« Lemon" مشترک شده‌اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به lymoo@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به lymoo+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa دیدن کنید.
 
 



--
ـــــــــــــ
یـــــــــــــاحـسـیـن فاطمه
ـــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــ

--
پانویس:
- ما بايد عادت كنيم، براى خودمان فرهنگ كنيم، براى خودمان يك فريضه بدانيم كه هر كالائى كه مشابه داخلى آن وجود دارد و توليد داخلى متوجه به آن است، آن كالا را از توليد داخلى مصرف كنيم و از مصرف توليدات خارجى بجد پرهيز كنيم.
(امام خامنه ای حفظه الله)
---
شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "لیمو »« Lemon" مشترک شده‌اید.
جهت پست کردن مطلب به این گروه، ایمیلی به lymoo@googlegroups.com ارسال کنید.
جهت لغو اشتراک از این گروه، ایمیلی به lymoo+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa دیدن کنید.
 
 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر