۱۳۹۳ فروردین ۱۶, شنبه

عکس های جالب + اعلام نتایج مسابقه هفت سین

در صورتی که تصاویر ایمیل باز نشد اینجا رو کلیک کنید















ﻫﻤﺎ : ﺩﺍﺭﯼ ﺑﭽﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﯾﺎ، ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻣﻦ ﮐﻔﺶ ﭘﺎﺷﻨﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﺧﺮﯾﺪﻡ، ﯾﻪ ﺑﺎﺭ !
ﻧﻘﯽ : ﻫﻤﺎ ﺟﺎﻥ ! ﺷﻤﺎ ﯾﮏ ﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﮐﻔﺶ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩﯼ، ﯾﮏ ﻣﺘﺮ ﻭ ﻧﯿﻢ ﺑﺎﻻ ﺭﻩ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩﯼ، ﺩﻭ ﻣﺘﺮ ﺧﻼﻓﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﺷﻤﺎ ...!













امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی در سیزده بدر














نگار جواهریان میگه من صاحب نوه شدم. شوهر ندارم ازدواج هم نکردم. بعد کلاه قرمزی میگه ها؟ خالی خالی؟  آقای مجری خنده اش میگیره






حجم 800 کیلوبایت

Download











دهه شصتی ها کسی هست اینو نشناسه؟







دوران پیری بازیگر نقش لین چان در جنگجویان کوهستان











ساخت پل رو گذر برای کوچ سالیانه خرچنگهای جزایر بلاد کفر















فوتوشاپ به این میگن














 اولین جعبه پیتزای قابل خوردن ساخت پیتزا دومینو، با هدف تولید کمتر زباله! در انگلیس














هنرنمایی خلبانان جت ، نمایشگاه هوایی لس آنجلس














حدس میزنید کی باشه؟








فرهاد مدیری ، پسر مهران مدیری





عکس های نوه فردین هم در لینک زیر ببینید. کپی بابابزرگشه


http://gizmiz.com/grandson-of-fardin











در ایام نوروز کدوم یک از سریال های زیر رو هم تماشا کردید هم خوشتون اومد. در نظرسنجی شرکت کنید















و اما نتایج مسابقه سفره هفت سین نوروز 93




Winner Of Haft-Sin Table Decoration




تعداد 111 سفره هفت سین در این مسابقه شرکت کردن

که همه تصاویر رو در این آدرس قرار دادیم

http://gizmiz.com/haftsin93




نتایج و تعداد رای ها رو هم در لینک زیر با کلیک روی دکمه view result میتونید ببینید

http://booroo.com/app/showpoll.asp?qid=39148&sid=temwh2y7v6yglr439148&new=true







در نهایت هفت سین شماره 38 (محبوبه 25 ساله از اصفهان) برنده این مسابقه شد











حدس میزنی چندم بشی بین اون 111 هفت سین؟
رتبه سفره من شاید بین 10 تا 20 بشه.


به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
 خیلی وقت بود که به فکر یه هفت سین سنتی فیروزه ای رنگ بودم. با این که اصفهان مرکز هنرهای دستی و سنتی هستش ولی من به سختی ظرفای هفت سینمو پیدا کردم . واسه همین فکر می کنم ظرفهای هفت سینم  و ترکیب رنگ آبی و سفید سفره متفاوت باشه با بقیه سفره ها.


فکر میکنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
من از بین سفره های بچه ها سفره سارا (تهران) ، مهدیه (مشهد) ، الهام و آذین (کرج) رو دوست داشتم . بنظر من از بین این 4 نفر یکیشون اول میشه دیگه


نظرت در مورد هفت سین های دو دوره پیشین چیه؟
من فکر میکنم تنوع سفره های پارسال بیشتر بود با اینکه تعداد شرکت کننده ها کمتر بودند.


چند وقته عضو گروه هستی؟
یک سال و نیم دوسال.


پارسالم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چند بود؟
 دوره های قبل شرکت نکردم


از هفت سینی که پارسال دوم شد الگو گرفته بودی؟
پیشنهاد خانواده بود که سفره هفت سینم مثل نفر دوم پارسال باشه و حتی قصد شرکت در مسابقه هم نداشتم













و اما رتبه دوم رو مشترکن هفت سین های شماره 98 (سارا 26 ساله از تهران) و شماره 76 (شکوه 24 ساله از تهران) به خودشون اختصاص داد

تا این لحظه که من میبینم رای این دو نفر کاملا مساوی هست





هفت سین شکوه






حدس میزنی چندم بشی بین اون 111 هفت سین؟
(نمیدونم ... شاید صد و یازدهمی (با کلی شکسته نفسی 


چند وقته عضو گروه اینترنتی ما هستی؟
سه سال 


به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
من سعی کردم سفره ام ساده و سنتی و گرم و صمیمی باشه


فکر میکنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
افروز 29 یا مریم 28 یااااااا...امسال با پارسال خیلی فرق داره پارسال دقیقا مشخص بود برام که هانیه اول میشه اما امسال واقعا نمیتونم حدس بزنم


سه دوره قبلی هم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چند بود؟
 بله شرکت کرده بودم شماره ی 57


نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
همه ی سفره ها زیبا بودن البته بماند که بعضی هاشون منو یاد سفره ی عقد می انداخت تا هفت سین
 من به اذین 25 و مریم 28 تهران و سمینه17 رای دادم


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. چجوری درستش کردی؟ تنهایی؟
توضیح در مورد سفره...این که متاسفانه امسال نتونستم اون طوری که دوست دارم سفره ام رو بچینم
بله تنهایی چیدم و با کلی عشق و انرژی های خوب از کسایی که امسال کنار سفره ام حضور داشتن


تو همون شکوه هستی که پارسال هفت سینت رتبه ششم رو کسب کرد؟ خودت فکر میکنی امسال هفت سینت بهتر بود یا پارسال؟
بله من همون شکوهم
خب هردو سفره ام رو دوست دارم اما سفره ی پارسالم رو ترجیح میدم
بعد هم از شما تشکر میکنم به خاطر این مسابقه...خیلی لذت بخشه با کلی عشق سفره بذاری با کلی ذوق عکس بگیری و با کلی امیدواری ببینی سفره ات کلی رای اورده یا با کلی خنده ببینی صدویازدهم شدی






هفت سین سارا






حدس میزنی چندم بشی بین اون 111 هفت سین؟
نمی دونم ولی بعید می دونم سه رقمی هم بشم شاید بین سی تا پنجاه


چند وقته عضو گروه اینترنتی ما هستی؟
فکر می کنم یک سال و نیم تا دوسال، حدودا


به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
احتمالا رنگ بندیش


فکر میکنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
خب خیلیا چشم گیر بودن ولی من فکر می کنم اونایی که تم سنتی دارن بیشتر مورد توجه ان

 
سه دوره قبلی هم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چند بود؟
نه اولین باره


نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
همه قشنگ بودن واقعا انتخاب سخت بود، منم به چند تا رای دادم که دوست داشتی ترینش شماره 69 بود به خاطر سبزه های خوشگلش


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. چجوری درستش کردی؟ تنهایی؟
توضیح که...توضیح خاصی نداره،سفره منم مثل همه سفره های ایرانی بهونه کوچیکی بود تا خانوادم لحظه سال تحویل کنار هم باشن ، انگیزه هم  صرفا به خاطر نوروز... (البته خوب انگیزه های خاله زنکی کاملا غیر انسانی هستن مثل چشم و هم چشمی) چجوری درست کردنش هم که اگه منظور گل هاشه تو نت آموزش گل های ربانی زیاد هست فکر می کنم گیز میز هم چند وقت پیش یه پست با این مضمون داشت، آینه اش هم یه آینه کوچیکه که روی مقوا چسبوندم و مثل سفال ها تزئینش کردم... خودم تنهایی هم درستش کردم 













رتبه سوم متعلق به هفت سین شماره 2 (افروز 29 ساله از تهران) بود

ما برای سومین سال پیاپی هست که افروز تو برنده هامون داریم. منتها افروز پیرارسال یکی دیگه بود، اما این افروز همون افروز سال قبل هست که اتفاقا پارسال هم سوم شد








حدس میزنی چندم بشی بین اون 111 هفت سین؟
-مثل هر سال بين اول تا سوم


چند وقته عضو گروه اینترنتی ما هستی؟
-رفت تو ٤ سال


به نظرت اگه کسی قرار باشه بین اون همه سفره به سفره شما رای بده چه چیز متفاوتی توی هفت سین شما دیده که نظرش جلب شده؟
-تركيب رنگ و نحوه چيدمان


 
فکر میکنی کدوم هفت سین اول بشه این دوره؟
-شايد سفره خود من


سه دوره قبلی هم شرکت کرده بودی توی مسابقه؟ شماره عکست چند بود؟
-بله هر ٣ دوره ، به دليل اينكه حرف اول اسمم الف هست معمولا شماره عكسم يا ١ هست يا ٢


نظرت در مورد سفره های دیگه چیه. خودت به کدوما رای دادی؟
-امسال خيلي زياد شده بود و تنوع زياد بود همه سليقه به خرج دادن من اول از همه به خودم راي دادم بعد به شماره ٩-٢٧-٨٨-٨٩


و اینکه یه توضیحی در مورد سفره ات بده. انگیزه ات. چجوری درستش کردی؟ تنهایی؟
-مثل هر سال اولين انگيزه كه سفره هفت سين طبق اداب و رسومه و دومين انگيزه و مهمترين انگيزه مسابقه شماس ، هر سال منتظرم عيد و مسابقه هفت سين بياد ، سفره را هم با كمك خواهرم مثل هر سال درستش كردم
فکر میکنی سفره هفت سین امسالت بهتر بود یا سال های قبل؟
-من سفره هاي هر سالمو دوس دارم چون علاقه و اشتياق و انگيزه پشتش بوده

ممنون آقاي قيامت عزيز ، هر سال يه شوق و ذوقي كه مياد تو اين هفت سين ما از مسابقه شماس





این دوستان هم هفت سینشون رتبه های بعدی رو کسب کرد





جایزه نقدی این مسابقه تعلق میگیره به نفر اول محبوبه از اصفهان. بهشون تبریک میگم



جهت نظر دادن در مورد این مسابقه و نتایجش به لینک زیر برید

http://gizmiz.com/haftsin-match-result



ضمن اینکه از اون دوستی که هفت سینشون هم زیبا بود اما من یادم رفت توی مسابقه بزارم عذرخواهی میکنم، و تشکر میکنم از اون دوستی که اجازه داد پرچمی که تو عکسش بود ادیت کنم، و تقدیر میکنم از اون دوستی که همون روز اول که عکس هفت سینش رو برام فرستاد بهم گفت بیا الان باهام مصاحبه کن دارم میرم مسافرت نیستم o.O تشکر میکنم از دوستان خارج نشین که یکیشون بهم گفت به سختی سین های هفت سین رو تهیه میکنن تا سفره رو بچینن. در حالی که خیلی ها در داخل ایران هفت سین نمیچینن. و یه تشکر هم میکنم از اون دسته از اعضای گروه که عین شبح هستن. فقط ایمیلو باز میکنن و میبندن. نه توی نظرسنجی ها شرکت میکنن نه ویدئو دانلود میکنن نه به گیزمیز میان نه کامنت میزارن  ماذا فازا؟


--
-- اگر مایل به دریافت ایمیل های این گروه نیستید کافیست یک ایمیل با عنوان "لغو عضویت" به آدرس زیر ارسال کنید
 
Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
---
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "M G Group" group.
To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit https://groups.google.com/d/optout.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر