۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

برای هر کلمه این مداحی چه هزینه ای از بیت المال ملت ایران پرداخت شده است؟



برای هر کلمه این مداحی چه هزینه ای از بیت المال ملت ایران پرداخت شده است؟
 

de7509c2a642b205afb4376e8c0c02f2-177x177.jpg

 

جرس: "من از امام خامنه اي بخاطر مواضعش راجع به مصر تشكر مي كنم. اين موضعي است كه همه مصري ها بايد از آن قدرداني كنند و من اميدوارم در مصر نيز دولت خوبي مثل دولت ايران و رئيس جمهور شجاعي نظير احمدي نژاد بر سركار بيايد."

 

 

این جملاتی است که کمال الهلباوی در مصاحبه با تلویزیون فارسی بی بی سی بر زبان آورد، تا بلافاصله بدین ترتیب تیتر یک کیهان شود : با قدرداني از بيانات ولي امر مسلمين اعلام شد .
اخوان المسلمين : آرزوي ما تشكيل حكومتي مانند ايران است

 ekhkey.jpg

خبر آن به تفصیل درج شد و سرمقاله کیهان نیز بر محور آن تنظیم شد.

 

این درحالیست که اخوان المسلمین بارها اعلام کرده اند خارج از مصر نماینده و سخنگو ندارند و به همین دلیل سخنان کمال الهلباوی در سایت رسمی اخوان المسلمین منعکس نشده است.

 

اما پرس تی وی و العالم دو شبکه تلویزیونی انگیسی و عربی زبان جمهوری اسلامی نیز مصاحبه های متعدد با الهلباوی را فراموش نکرده اند، به عنوان نمونه:

 عضو برجسته اخوان المسلمین مصر: به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنیم.

اما این سوپراستار جمهوری اسلامی "عضو ارشد یا برجسته اخوان المسلمین" کیست؟

کمال الهلباوی سوری الاصل در نوجوانی به عضویت اخوان المسلمین در می آید. وی از ۱٩٩۵ تا ۱٩٩٧ (از ٧۴ تا ٧۶ شمسی) یعنی تنها به مدت دو سال سخنگوی اخوان المسلمین بوده است. الهلباوی بیش از دو دهه است که در اروپا اقامت دارد و اگر چه روابط حسنه ای با اخوان دارد اما ترجیح می دهد از وی به عنوان شخصیت مستقل اسلامی یاد شود.

 

به گرارش منابع خبری جرس از تهران علیرغم روابط تیره تهران و قاهره، کمال الهلباوی چندین سال پیاپی در دهه فجر به ایران دعوت شده و از مواهب مادی جمهوری اسلامی بطور مستمر برخوردار بوده و هست. هیچیک از این کلمات مداحانه مجانی ادا نشده است. هزینه گزاف این دفاع شورانگیز از بیت المال ملت ایران قبلا پرداخت شده است.

هر عکسی که از رهبری یا رئیس دولت منصوبش در هر گوشه دنیا بالا برده می شود، یا سخنی که در تایید ایشان گفته می شود، بی حکمت نیست. رد پای ارقام گمشده بودجه ملی در این سخنان دنبال کردنی است.

 
 اینکه وی از اعضای ارشد یا برجسته اخوان المسلمین است نیاز به اثبات و شاهد دارد. اما اینکه سخنان وی به عنوان "موضع رسمی اخوان المسلمین" به خورد ملت ایران داده شود از مصادیق کذب محض است.

استبداد دینی در ایران به حدی از ضعف رسیده است که برای بقایش نیاز به تایید امثال کمال الهلباوی و بخش محافظه کار اخوان المسلمین دارد.

 
 




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر