۱۳۸۹ بهمن ۲۲, جمعه

مطالب وبلاگها در مورد راهپیمایی 22 بهمن و الله اکبر شب 22 بهمن


www.25bahman.com
www.facebook.com/25bah
به صفحه فیس بوک 25 بهمن بپیوندید
---------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------

مطالب وبلاگها در مورد راهپیمایی 22 بهمن و الله اکبر شب 22 بهمن

شکست مفتضاحانه رژیم در روز 22 بهمن

siyasi1389.blogspot: دوستان عزیز من امروز تصمیم گرفتم برم خیابون ها کمی بچرخم و جمعیت واقعی این ساندیس خوران رو خودم قیاس کنم من با موتور اول از خیابان شهدا شروع کردم و چون اجازه به من نمیدادن بین شهدا و آزادی تردد کنم مجبور شدم یه 100 تا از این عکس های خامنه ای  رو بگیرم و جلوی موتور گذاشتم و انگار یک حکم حکومتی دستمه هیچ کسی جلومه نگرفت حتی توی خط ویژه داشتم میرفتم یه مامور راهنمایی رانندگی جلومو گرفت و منم گفتم از بچه های وزارت هستم و یارو حسابی شاشید به خودش و گفت بفرمایید دوستان میدان شهدا که فقط یه مشت بسیجی بودن که پوستر پخش میکردن و وقتی به حوالی ولی عصر رسیدم جمعیت به صورت گله ای بود تیکه تیکه بودن و این کنار خیابون این بچه های ارگان مختلف از جمله شهرداری و ... بودن که در حال پخش ساندیس و کیف و دفتر بودن منم رفیقم برای مسخره کردن اینا داد میزد آخ جون ساندیس ساندیس یکی گفت آقا آرومتر دوستم میگفت من ساندیس خورم ساندیس بدید این دوستمون هم یک جعبه ساندیس گرفت و به بدن زدیم و به چند تا بچه های محل دادیم و گفتیم مرگ بر خامنه ایش فراموش نشه دوستان وقتی به انقلاب رسیدیم کمی جمعیت بیشتر شد و لی نه اون قدری که خیابون رو مملو کنه و بازم میگم مردم اصلن شعار نمیدادن فقط دنبال غرفه بودن که چند تا غرفه همراه اول و ایرانسل بود که گویا جایزه میدادن و همه ریخته بودن سر اون غرفه ها و میدان آزادی هم که بیشتر جمعیت باید اونجا باشه به جرات میگم نصفه میدان خالی بود اینا با فاصله از هم ایستاده بودن که بگویند کله میدان رو گرفتم.
وقتی یاد 25 خرداد میوفتم که کله میدان آزادی رو جنبش نه تنها گرفته بود حتی از دروازه دولت تا خوده انقلاب جمعیت موج میزد گریم میگیره
خلاصه دوستان امروز شکست بزرگی برای اینها رقم خورد حتی سایت های دولتی امسال تابناک که همیشه کلی عکس میزاشت این سری یه 2 تا عکس اونم حالت کلوزآپ گذاشتن و هیچ عکس یا فیلمی از بالا منتشر نشده.

شکست راهپیمایی 22 بهمن

andisheh67.blogspot: امروز صبح تصاویر راهپیمایی رو که نشان می داد ذره ایی از پخش زنده از بالا نبود.
تنها تصویری که براشون لذت بخش بود ، نمای اول خیابان آزادی بود که از سمت مقابل و البته نه از هلیکوپتر نشان می دادن. نکته بارز تر ، پر نشدن میدان آزادی بود ، به طوری که به هیچ عنوان از بالای میدان ازادی تصویری نشان ندادن
و تنها به تصاویر بسته محدود بود.
اما اصفهان
اصفهان ، که میدان امام پر نشده بود که بسیار عجیب بود. اما در پایان بنده هیچ مسئولیتی در قبال مونتاژ تصاویر ندارم. اگر شب یک سر راهپیمایی وصل می شد به قم باز هم به من ربطی نداره.


برای اولین بار در ساعت 21 شب 22 بهمن صدای الله اکبر به گوشم نرسید

persiaroyal.blogspot: بعد از گذشت سی و دوسال از انقلاب اسلامی , امسال بی رونق تر از سالهای پیش بود . یادمه چند سال پیش خیابان ها و کوچه ها چراغ و لامپ و پرچم و از این مزخرفات اویزون می کردند . امسال انگار از این جنگولک بازی ها خبری نبود .
امسال اتفاق جالبی افتاد صدایی از الله اکبر ساعت نه شب  برخلاف سالیان پیش در شب 22 بهمن به گوشم نرسید . یعنی حتی مزدورهای جمهوری اسلامی که برای گقتن الله اکبر , یک سال تمام ساندیس و حلب روغن و وام و حقوق ماهیانه می گیرند هم روشون نشده بیایند  لب پنجره و پشت بام  الله اکبر بگویند وبیش از این منفور شوند  . این اتفاق را به فال نیک می گیرم . در جایی که من هستم و هر سال صدای الله اکبر مزدوران بسیجی را می شنیدم  خفقان گرفتند . امسال به جز اتش بازی مضحکی که  در تناقض اشکاری با واپس گرایی انقلاب اسلامی است  کسی بدنبال سالگرد انقلاب ننگین اسلامی  نیست .
صدواسیمای میلی حضرت خ.ر خودش را جر داد و در بخش اخبار 21  چند دقیقه ای از ارشیو صدای الله اکبر پخش کرد .
بسیجی ها جمهوری اسلامی که هنوز فکر می کنید سید علی خامنه ای ماندنی است باور کنید مبارک  31 سال از خامنه ای بهتر حکومت کرد  ولی در عرض 18 روز به چنان فضاحتی افتاد که درحال فراره و با شتر و خر هم نتونست مردم را از ازادی بیرون کنه .همانطور که امشب  خفقان گرفتید و صدایی ازتون در شب 22 بهمن در نیامد روز 22 بهمن هم در راهپیمایی ساندیس هم شرکت نکنید و با ازادگی  در روز 25 بهمن در کنار مردم برعلیه دیکتاتوری واستبداد , فقر وفساد و تبعیض  شعار بدهید واگر نمی خواهید در کنار مردم باشید  سعی کنید در روز 25 بهمن به جای حمله به مردم   برای اولین بار  چند ساعتی را در منزل بمانید و به وجدان خود بیندیشید..



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر