۱۳۸۹ بهمن ۲۵, دوشنبه

در گیری شدید نیروهای امنیتی و انتظامی و مردم در میدان انقلاب و خیابان آزادی

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" درگیریهای شدید در اطراف میدان انقلاب بین نیروهای امنتتی و انتظامی  و مردم به شدت ادامه دارد .
روز دوشنبه 25 بهمن حوالی ساعت 16:15 جمعیت درمیدان انقلاب و اطراف دانشگاه موج می زند . مردم با فریادیهای گسترده مرگ بر دیکتاتور شعار سر می دهند و مسیر خود را به سوی میدان آزادی ادامه می داهند.تعداد جمعیت به حدی گسترده است که غیر قابل تصور است.
حوالی ساعت 16:20 دقیقه نیروهای وحشی ولی فقیه به سوی مردم یورش بردند و درگیری گسترده ای بین مردم و نیروهای سرکوبگر روی داد . نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به سوی جمعیت حمله ور شدند و آنها را آماج باتونهای خود قرار دادند. مردم و بخصوص جوانان به مقابله برخواستند تعدادی از جوانان و مردم در اثر ضربات باتون  زخمی شدند. نیروهای سرکوبگر سعی داشتند که صفوف به هم فشرده مردم را بگسلند ولی مردم با عزمی جزم به راه پیمایی خود ادامه می دهند و مسیر خود را به سوی میدان آزادی ادامه می دهند.
نیروهای سرگوبگر بصورت گسترده ای حضور دارند ولی عملا کنترل خیابان آزادی به دست مردم افتاده است و نیروهای امنیتی و انتظامی قادر به واکنش نیستند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر