۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

[iran7031:276]

کار ما آگاه کردن شماست، شما  خود باید بدانید‌ که چه می‌خواهید .ما مسئول نوشته ديگران نيستيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای با ما بودن و با ما شدن

E-Mail: iran7031@googlemail.com
http://iran7031.blogspot.com/
http://www.youtube.com/iran7032

مدیر مسیول : بابک خرمدین
هر گاه  دوست  نداشتید که این پیام نامه را دریافت کنید  به ما ایمیل بزنید تا نام شما را از لیست مشترکین پیام نامه  خارج کنیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تارنمای رسمی دولت موقت
www.Iran7033.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مصرف سالانه 500تن مواد مخدر در کشور
bornanews.ir
محمد مسعود زاهدیان با بیان اینکه سالانه 500 تن انواع مواد مخدر در کشور مصرف می شود، خاطر نشان کرد: در این ارقام حداقل میزان مصرف در نظر گرفته شده زیرا قیمت مخدر شیشه بالاتر از یک دلار و قیمت تریاک در حدود یک دلار است.
زاهدیان در ادامه اظهار داشت: در کنار این ارقام باید هزینه های معنوی که به خانواده ها تحمیل می شود، آسیب هایی که در جامعه به خاطر مصرف انواع مخدرها ایجاد شده و هزینه های ناشی از آن را نیز حساب کرد. به این ترتیب می توان گفت با احتساب این موارد رقمی مافوق تصور به دست می آید.
سرپرست اداره کل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینک ه این رقم بسیار ابتدایی بررسی شده است، تصریح کرد: فشار مالی ناشی از انهدام یک خانواده در اثر سوء مصرف مواد مخدر و مشکلاتی که در کنار آن به وجود می آید مانند زنان بیوه، فرزندان طلاق، بچه های کار و فرار و .... غیر قابل بیان و خارج از تصور است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روزی از حسنین هیکل پرسیدند شما مصریان با آن پیشینه ی درخشان فرهنگی چه شد که عرب زبان شدید؛ گفت ما عرب زبان شدیم برای اینکه فردوسی نداشتیم.


جهان كرده ام از سخن چون بهشت
 ازين بيش تخم سخن كس نكشت
 بناهاي آباد گردد خراب
 زباران و از تابش آفتاب
 بسي افكندم از نظم كاخي بلند
 كه از باد و باران نيابد گزند
 نميرم، ازين پس، كه من زنده ام
 كه تخم سخن را پراکنده ام
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به یاد کودکیها

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یک زن تایوانی بصورت غیر مترقبه ای فوت کرده در حالیکه نشانه هایی از
خونریزی از گوش بینی و دهانش مشاهده شده است.

پس از کالبد شکافی علت مرگ مسومیت به دلیل وجود "آرسنیک" در شکم بیمار تشخیص
داده شد.

سوال این است که این آرسینیک از کجا سر در آورده؟

یک متخصص پس از بررسی محتویات شکم آن مرحومه نتیجه را چنین اعلام می کند :

با ندانم کاری شخص فوت شده!

و چنین توضیح می دهد که این فرد روزانه از "ویتامین سی" استفاده می کرده که
بصورت عادی ضرری ندارد.

همچنین شب قبل برای شام "میگو" میل نموده که اینهم هیچگونه مشکلی ندارد.

ولی به طور خلاصه ترکیب "ویتامین سی" و ماده غیر سمی "پتاسیم آرسینیک 5" باعث
تولید "تری اکسید آرسینیک" در بدن می شود که همان آرسینیک سمی است.

*پس چنانچه روزانه از "ویتامین سی" استفاده می کنید از خوردن "میگو" خودداری
کنید.*
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به حرمت خون شهدای سبز فیلم دهنمکی را تحریم کنیم
iran7031.blogspot.com
خندیدن به لودگی و بی هنری ها به کدام قیمت؟ واقعا چرا باید مردم  آگاهانه یا ناآگاهانه پول خود را به جیب مزدوری بریزند که تا دیروز چماق برسر دانشجویان میکوبید و امروز هنر را به لودگی کشانده و  جنبشی را مسخره میکند که هنوز خانواده های شهدایش نتوانستند برای فرزندانشان یک مراسم ساده بگیرند…این همه شهید دادیم به بازداشت شدگان جنبشمان در زندان تجاوز شد آیا صدای مریم صبری را از یاد برده ایم که میگفت هنگام تجاوز به من میگفتند داریم رای تو را پس میدهیم…هنوز شرف اهل قلم یک روز به مرخصی نیامده حالا باید برویم و فیلمی را ببینیم که جنبشمان را مسخره میکند؟ بسیاری از کسانی که فیلم های دهنمکی* را پرفروش کردند از سر ناآگاهی این کار را کردند باید اطلاع رسانی را از همین الان در فضای مجازی آغاز کنیم اگر نتوانیم یک فیلمی که به هویتمان توهین میکند را تحریم کنیم چطور انتظار داریم که روزی حتی به این فکر کنیم که اعتصاباتی صنفی یا ملی راه بیاندازیم…
*کسیکه در دهه 70 ودر حوادث سال 78 فرماندهی چماق زنان بر دانشجویان را داشت، و معروف است که نقش مستقیم درحادثه پرت کردن دانشجویان از طبقه 4 داشت و رفته رفته با افزایش سن امور سرکوب و شکنجه آزاداندیشان را به دوستان جوانتر سپرد و  ظاهری فرهنگی و روشنفکرنما را به خود گرفت.(فرمانده انصار حزب الاه) او ضدیت آشکار و عمیقی با اصلاحات داشت.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یک قاتل دیگر شناسایی شد، مرتضی اشراقی عضو هیئت کشتار ۶۷
parsdailynews.com
با چهره‌ی مرتضی اشراقی عضو هیئت کشتار ۶۷ آشنا شویم


سال‌ها به دنبال عکس مرتضی اشراقی بودم. به همه جا سر زده بودم، از هر کسی کمک خواسته بودم اما هرچه می‌زدم به در بسته می‌زدم و کوشش‌هایم به جایی نمی‌رسید.

هنوز دارها را نشسته بودند و پیکر جعفر کاظمی و محمد حاج‌آقایی را به خاک نسپرده بودند که تلاشم به بار نشست. شکوه‌ام از روزگار و بیان بغضی که به خاطر از دست دادن دو عزیزم به گلو داشتم، زمینه‌ای شد که عکس اشراقی را پیدا کنم. تردیدی ندارم که دیر یا زود خون جعفر و محمد‌‌ به بار خواهد نشست و جنایتکاران تقاصی سخت پس خواهند داد. جاودانگی‌ این دو را به فال نیک می‌گیرم. باشد روزی که در جوشش و تلاءلو این خون‌‌ها، جنایتکاران به پای میز عدالت کشانده شوند. «این از نتایج سحر است باش تا صبح دولتت بدمد.»

مرتضی اشراقی دادستان انقلاب اسلامی تهران در دوران کشتار ۶۷ و یکی از اعضای هیئت سه نفره‌ای که خمینی برای قتل‌عام زندانیان سیاسی تعیین کرده بود، متولد گلپایگان است. وی تحصیلات خود را در دانشسرای عالی گلپایگان پی گرفت و در نزدیکی‌های انقلاب ۵۷، شبانه در دانشگاه درس حقوق خواند. وی به خاطر نزدیکی به آیت‌الله لطف‌الله صافی، آیت‌الله علی صافی و آیت‌الله محمدرضا گلپایگانی مدارج ترقی را در دستگاه قضایی دیکتاتوری مذهبی طی کرد و در سال‌های اولیه دهه ۶۰ به دادستانی انقلاب اسلامی اصفهان رسید. اشراقی در سال ۶۵ جایگزین علی رازینی دادستان انقلاب اسلامی تهران شد که به ریاست مجتمع قضایی نیروهای مسلح و سپس حاکم شرعی دادگاه ویژه روحانیت رسیده بود. در این دوره آخوندهایی چون سیدابراهیم رئیسی، احمد زرگر ، رمضانی و حقانی معاونت‌های او را به عهده داشتند.

برخلاف یرواند آبراهامیان که اشراقی را آیت‌الله و رئیس هیئت کشتار ۶۷ خوانده و به هیچ‌‌وجه حاضر به تصحیح اشتباه خود نیست، اشراقی نه تنها در حوزه نبوده و روحانی نیست بلکه حتا پیش از انقلاب به مبانی دینی هم چندان پایبند نبود.

آقای همنشین بهار به نقل از مرحوم رضا تاجداری مدیر دانشسرای مقدماتی گلپایگان که بعدها به معاونت اداری دانشگاه جندی شاپور اهواز رسید، می‌نویسد:

«خويش – آوندی داشتم که در قتل عام ۶۷ به دارش زدند، وي در اوين زندانی بود و مدتها ملاقات نداشت، کلافه و نگران بودم و دربدر به دنبال چاره مي‌گشتم ، يکی از دوستانم که از دانشگاه ُجندي شاپور اهواز فارغ التحصيل شده بود گفت - ناراحت نباش من يکی از همشهريان دادستان مرکز ، مرتضی اشراقی را می‌شناسم که در دانشگاه جندی شاپور کار می‌کرد، در ضمن در گذشته معلم جغرافيا و استاد او بوده است، بيا ايشان را که مردی محترم است ببينيم شايد مشکل شما حل شود.

اين شخص آقای رضا تاجداری نام داشت که شنيده ام متاسفانه در قيد حيات نيست ، سلام بر مهر و ُعطوفت اين مرد نيک و بزرگوار.

ايشان با محبت فراوان پذيرای ما ُشد، من درد دل کردم و گفتم ِگره اين کار به دست آقای مرتضی اشراقی باز مي‌شود، وقتي حال مرا ديد و شنيد زندانی مذکور تنها عضو خانواده است که زنده مانده، سکوت کرد و گريست، سپس گفت ُمتاسفم او يک زمانی شاگرد من در دانشسراي عالی گلپايگان بود، واقعش تيپ معتقد به مباني دين و اخلاق نیکو، نبود، در درس هم بسيار بی‌استعداد و پخمه بود، اما می‌شنوم در خيلی چيزها که از شأن آدمی به دور است بسيار خوش استعداد هستند، خيلی محافظه کار و ترسو هم تشريف داشتند، ايشان حالا خدا را هم بنده نيستند و با حُجَج ِاسلام و از ما بهتران فالوده می‌خورند، مي‌دانم رويم را زمين خواهد زد يا خودش را به آن راه خواهد زد که از دستم کاري بر نمی‌آيد.

http://www.ayandeh.nu/page1.php?news_id=1497

مرتضی اشراقی پس از پایان کشتار ۶۷ تنها عضو هیئت بود که ارتقای مقام نیافت و به ریاست یکی از شعبه‌های دیوان عالی کشور بسنده کرد.

اشراقی علاوه بر جنایاتی که در مقام دادستان انقلاب اسلامی اصفهان و تهران مرتکب شد، در مقام رئیس یکی از شعب‌ دیوان عالی کشور پس از کشتار ۶۷ نیز احکام اعدام بسیاری را مورد تأیید قرار داد.

در جریان کشتار ۶۷ دستگاه قضایی نظام به این نتیجه رسید که می‌تواند با تشکیل هیئت‌های ویژه، پروسه‌ی رسیدگی به پرونده‌های سیاسی را کوتاه کند. اشراقی پس از کشتار ۶۷ نیز یکی از اعضای ثابت این هیئت‌ها بود. آن‌ها هر از چند‌ گاهی به زندان «کمیته مشترک» مراجعه کرده و همان‌جا حکم اعدام زندان سیاسی را صادر و از طریق اشراقی به تأیید دیوان عالی کشور می‌رساندند تا بطور شکلی نشان دهند که قوانین نظام را اجرا می‌کنند. با تجربه‌ای که در کشتار ۶۷ کسب کرده‌ بودند، زندانی را در همان کمیته مشترک به دار می‌آویختند.

در اوایل سال ۷۰ از طریق محمد سلامی که پس از آزادی از زندان، دوباره دستگیر شده بود، متوجه شدم که هیئتی مرکب از نیری، اشراقی و نمایندگان دادستانی و وزارت اطلاعات، زندانیان مجاهدی را که تازه دستگیر شده و در کمیته مشترک به سر می ‌بردند محاکمه می‌کنند. در این دوران هیئت مزبور احکام اعدام بهنام مجدآبادی، سیامک طوبایی، حسن افتخارجو، جواد تقوی قهی، غلامرضا پوراقبال، محمود خدابنده‌لویی و بسیاری دیگر را صادر کرد. محمد سلامی نیز توسط همین هیئت محاکمه شده بود اما حکم اعدام وی در سال ۷۱ به مورد اجرا گذاشته شد.

اشراقی در سال‌های اخیر نزد بستگان و نزدیکانش که نسبت به حضور وی در هیئت کشتار سال ۶۷ خرده می‌گیرند به توجیه نقش خود پرداخته و می‌گوید: «من مأمور و معذور بودم و دل شیر می‌خواست ایستادن در برابر حکم امام، بزرگترهاش هم جیک نزدند».

این در حالی است که من روزهای متوالی در راهرو مرگ زندان گوهردشت شاهد بودم که وی شخصاً در مراسم اعدام زندانیان نیز شرکت می‌کرد. او جزو هیئتی بود که به بیماران قطع‌نخاعی و فلج مادرزاد نیز رحم نکرد.

مرتضی اشراقی در دهه‌ی ۸۰ خورشیدی به وکالت دادگستری روی ‌آورد. دفتر او واقع در خیابان ویلا، سپند شرقی پلاک ۷۳ طبقه پنجم و شماره تلفن او ۸۸۹۱۲۷۱۵ است.

ایرج مصداقی ۵ بهمن ۱۳۸۹

Irajmesdaghi@yahoo.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حجم اختلاس افسانه ای معاون اول رئیس جمهور و پاتک احمدی نژاد
rahesabz.net
به گزارش منابع جرس از تهران اختلاس (1200 میلیارد تومانی) یک هزار و دویست میلیارد تومان در پرونده محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد برای قوه قضائیه محرز شده است، در حالی که هنوز ابعاد دیگر این پرونده کلان فساد مالی به اتمام نرسیده است

به دنبال مخالفت تمام قد محمود احمدی نژاد با پیگیری پرونده معاون اولش، رهبر جمهوری اسلامی سید علی خامنه ای هیأتی از معتمدان خود را مسئول رسیدگی به این پرونده و شکایات احمدی نژاد و رحیمی کرده است

محمدرضا رحیمی مدعی است اولا پذیرفته است این مبلغ به دستور وی به گردش درآمده است، ثانیا او این مبلغ را در امور شخصی هزینه نکرده است، بلکه به دستور مقامات عالی رتبه نظام در راههایی که به وی دستور داده شده هزینه کرده است. به ادعای رحیمی مهمترین مصرف این مبلغ هزینه انتخابات ریاست جمهوری و مجلس هشتم بوده است. به عنوان نمونه وی لیست 190 نماینده های همین مجلس که به دستور مقامات عالیه از این مبلغ بهره مند شده اند در اختیار هیأت رهبری گذاشته است. در صدر هزینه های انتخاباتی مجلس یک قلم پانصد میلیون تومان کمک به علی لاریجانی رئیس فعلی مجلس در زمان انتخابات است. البته اکثر مبلغ یادشده در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری 1388 هزینه شده است

با توجه به اینکه در صورتی که این پرونده منصفانه و عادلانه و بر اساس موازین قانونی بررسی شود مسئله بریز و بپاشهای کلان نظام برای انتخاب محمود احمدی نژاد و تقلب در انتخابات خرداد 88 برای همگان محرز می شود، احمد ی نژاد تمام کوشش خود را برای خارج کردن این پرونده از مسیر خود تدارک دیده است. وی اقدام به گروکشی از اصول گرایان مخالفش کرده است که اگر محاکمه رحیمی را ادامه دهید من هم پرونده تخلفات زمین شهری و منابع طبیعی را به جریان می اندازم. به ادعای احمدی نژاد در این پرونده پای بسیاری از رجال سابق نظام اعم از اصول گرا و اصلاح طلب و کارگزار گیر است. شاه بیت غزل وی قطعه زمینی است در مازندران که به عنوان احداث دانشگاه به برادران لاریجانی اعطا شده است و آنان سالها قبل در اواسط دهه هفتاد آنرا به مبلغ ده میلیارد تومان به جاسبی رئیس دانشگاه آزاد فروخته اند.

ناظران آگاه بر این باورند قوه قضائیه نمی تواند روی پرونده رحمیمی مانور دهد، چرا که در این محاکمه اسرار مگوی نظام افشا خواهد شد و مهمتر از همه پای رهبری به میان خواهد آمد. لذا احمدی نژاد با خیال راحت به هر چه بیشتر مطرح کردن رحیمی ادامه می دهد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آخرين مصاحبه زهرا بهرامى
http://www.youtube.com/watch?v=8eBPmUPA6J4&feature=player_embedded
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
فقط کودتاگران به هم شادباش می گویند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سپاس و پیام همبستگی فعال سرشناس مصری، به مردم ایران برای راهپیمایی ۲۵ بهمن
daneshjouonline.com
وائل غنیم فعال شناخته شده جنبش مردمی مصر در مصاحبه اختصاصی با کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران از برنامه فعالان ایرانی برای راهپیمایی همبستگی با مردم مصر و تونس در ۲۵ بهمن تشکر کردو از جنبش حقوق مدنی ایرانیان حمایت کرد.

غنیم، از مدیران شرکت گوگل، نقش بارزی در بسیج مردم مصر داشته و بازداشت شد و پس از آنکه در طی اعتراضات وسیع بین المللی آزاد شد، به عنوان یکی از سرشناس ترین سخنگویان جنبش مردمی مصرشناخته میشود.

در روزهای اخیر عکسی از وی در طی سخنرانی در میدان تحریر قاهره چاپ شده که در آن وی دستبند سبزی پوشیده است. کمپین از وی پرسید که آیا این دستبند در همبستگی به جنبش مردم ایران بوده است؟ در جواب غنیم گفت: "رنگ این دستبند اتفاقی بود ولی من خوشحالم که این برداشت از آن شده است."

این فعال برجسته مصری در مورد راهپیمایی ۲۵ بهمن در ایران و خطاب به مردم ایران وی گفت: " من به تمام ایرانیان میگویم که از ما مصریان یاد بگیرید و ما هم از شما یاد گرفتیم. درآخراین وقایع این قدرت مردم است که پاینده است و با آن ما میتوانیم به هر هدفی برسیم. اگر مردم متحد شوند و اگر باور داشته باشیمو تمامی رویا هایمان میتوانند به واقعیت بپیوندند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تصویر شهرناز ,شاهزاده ایرانی که پس از حمله مسلمانان به ایران در ماراکو به فروش می رسد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجلس ایران در دوران قاجار و درسی که  زود فراموش شد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پایان شب سیه سپید است
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

--
You received this message because you are subscribed to the Google
Groups "iran7031" group.
To post to this group, send email to iran7031@googlegroups.com
To unsubscribe from this group, send email to
iran7031+unsubscribe@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/iran7031?hl=en?hl=en

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر