۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

این صدای خس وخاشاک است: خاتمی: اطمينان دارم كه لطف حضرت حق تسلي بخش شما است كه اهل صبر و توكل هستيد

پيام تسليت به مناسبت درگذشت پدر مهندس ميرحسين موسوي

خاتمی: اطمينان دارم كه لطف حضرت حق تسلي بخش شما است كه اهل صبر و توكل هستيد


ندای سبز آزادی: سيد محمد خاتمي، رئیس جمهور دولت اصلاحات درگذشت حاج سيد اسماعيل موسوي، پدر مهندس ميرحسين موسوي را تسليت گفت.

در گوشه ای از این پیام آمده است « اطمينان دارم كه لطف حضرت حق تسلي بخش شما است كه اهل صبر و توكل هستيد و همواره خواستار سربلندي كشور، استواري انقلاب و آزادي و حرمت و رفاه مردم بوده ايد. »

به گزارش وبسایت سید محمد خاتمی، متن كامل اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
برادر بزرگوارم جناب آقاي ميرحسين موسوي
"مرگ" يقيني ترين پديده هستي و آغازي است براي زندگي ديگر كه جاودانه است و آدمي در گرو انگاره ها و انگيزه ها و رفتار خويش؛ و خوشا به حال آنان كه با ايمان پاك و باور استوار و احساس مسؤوليت در برابر حضرت پروردگار و سرنوشت بندگان او مي زيند و با دل مطمئن به ديدار خداوند منان مي شتابند.
پدر بزرگوارتان جناب حاج سيد اسماعيل موسوي رحمة الله عليه، مظهر ايمان و ادب و پاكي و پرورنده فرزندان بزرگواري چون شما، پس از عمري بندگي خدا و خدمت به خلق، اينك جان به جان آفرين تسليم كرده است. اطمينان دارم كه لطف حضرت حق تسلي بخش شما است كه اهل صبر و توكل هستيد و همواره خواستار سربلندي كشور، استواري انقلاب و آزادي و حرمت و رفاه مردم بوده ايد.
من اين مصيبت را به جناب عالي و همه بستگان داغدار تسليت عرض نموده و براي آن فقيد سعيد از درگاه حضرت پروردگار علو درجات و براي بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتي و براي جناب عالي گشايش عاجل و تداوم خدمت به اسلام و انقلاب و ايران و مردم مسألت مي كنم.

با احترام
سيد محمد خاتمي
10 فروردين 1390

رئيس جمهوري سابق ايران در پيام جداگانه اي اين ضايعه را به ميرمحمود موسوي نيز تسليت گفت.
در بخشي از اين پيام آمده است:
انسان مؤمن، شريف، نجيب و صبور جناب آقاي حاج سيد اسماعيل موسوي پدر بزرگوارتان كه عمري را به پاكي و نيكي گذراند به ديدار معبود شتافت تا ان شاء الله از خوان رحمت گسترده او برخوردار باشد و ما و شما را داغدار كرد.
من اين ماتم را به جناب عالي و خاندان شريف موسوي و همه بستگان محترم بخصوص خواهر ارجمندتان، مادر بزرگوار شهيد موسوي تسليت عرض مي كنم و از خداوند قادر متعال براي آن فقيد سعيد آمرزش و علو درجات و براي بازماندگان گرامي شكيبايي و پاداش نيكو و تندرستي و براي جناب عالي كه از شايستگان ارجمند اين مرز و بوم ايد طول عمر و دوام توفيق خدمت به اسلام و انقلاب و ايران طلب مي كنم.

--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر