۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

پدر میرحسین موسوی درگذشت | اخبار مربوط به مراسم تدفین و ترحیم



--
دوستان خود را به گروپ اهل ایران معرفی کنید واز انها بخواهید عضو گروپ شوند
این بهترین راه اطلاع رسانی است
برای عضو شدن کافی است یک ایمیل با این متن برای ما بفرستند
من می خواهم عضو گروپ اهل ایران شوم
ahleiran@gmail.com

به دلیل درخواستهای زیاد احتمال دارد عضویت شمابیش از 48ساعت طول بکشد

===================================================== 


تشییع جنازه در دولت پلیسی : با دخالت ماموران معذور! مراسم تشییع پیکر میراسماعیل موسوی نیمه تمام ماند؛ بازداشت حداقل ۷ نفر

تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه  برگزار شود با دخالت  و حضور بسیار پر رنگ  نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند.
 
به گزارش خبرنگار کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در  محله درخونگاه  برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند.
 
ماموران پرشمار لباس شخصی که جو  سنگین امنیتی و پلیسی  بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از مشایعت از مقابل منزل و بعد از ورود مشایعت کننده ها به خیابان ۱۵ خرداد،  پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به  آمبولانس منتقل کرده و بردند.
 
این گزارش حاکی است این اقدام  با اعتراض زیاد مردم و  ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند.
 
مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه  را نگه نداشته بودند اقدام به  مضروب کردن معترضان به  این مساله کرده و حداقل  ۷ نفر را بازداشت نمودند.
 
حاضرین شاهد بودند که  مردان  امنیتی در این  مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش  مردم  هم نتیجه ای در بر نداشت.  هنوز از تعداد دقیق بازداشتی ها و  اینکه آیا آنان هنوز در بازداشت هستند یا خیر اطلاعی در دست نیست.
 
اکنون و درلحظه تنظیم خبر مردم کماکان در محله درخونگاه حضور دارند و ماموران در حال متفرق کردن آنها هستند، عده ای نیز به سمت بهشت زهرا رفته اند.  اخبار تکمیلی از این مراسم و نیز  مراسم احتمالی تدفین متعاقبا ارسال می شود.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر