۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

[iran7031:303]

We do not send Spam. To unsubscribe from this group, send email to iran7033@gmail.com.
ما ایمیل ناخواسته ارسال نخواهیم کرد. اگر مایل به دریافت خبرنامه ما نیستید به ما ایمیل بزنید.
دولت گذار در برون مرز ایران
www.Iran7033.com
هتک حرمت نیروهای امنیتی به پیکر پدر میرحسین موسوی و مضروب و بازداشت کردن مردم
تشییع جنازه پیکر میراسماعیل موسوی که قرار بود از مقابل منزل ایشان در محله درخونگاه برگزار شود با دخالت و حضور بسیار پر رنگ نیروهای امنیتی نیمه تمام ماند. به گزارش کلمه، جمعیت انبوهی که صبح امروز در محله درخونگاه برای تشییع پیکر مرحوم میر اسماعیل موسوی حاضر شدند با شمار زیادی از ماموران لباس شخصی و پلیس مواجه شدند. ماموران پرشمار لباس شخصی که جو سنگین امنیتی و پلیسی بسیار سنگینی در مراسم ایجاد کرده بودند پس از طی تنها حدود ۵۰ متر توسط مشایعت کننده ها از مقابل منزل، پیکر مرحوم را با فشار و تهدید و فریاد به آمبولانس منتقل کرده و بردند.(تحوّل سبز) این گزارش حاکی است این اقدام با اعتراض زیاد مردم و ممانعت آنها روبرو شد اما در نهایت لباس شخصی ها با بی حرمتی نسبت به مراسم و جنازه، پیکر مرحوم را به امبولانس منتقل کردند. مشایعات کننده ها که از رفتارهای زننده و دور از نزاکت ماموران امنیتی حکومت به شدت منزجر شده بودند به این اتفاقات اعتراض کردند . ماموران که حتی حرمت جنازه را نگه نداشته بودند اقدام به مضروب کردن معترضان به این مساله کرده و حداقل ۷ نفر را بازداشت نمودند. حاضرین شاهد بودند که مردان امنیتی در این مراسم دختر جوانی را کشان کشان با خود می بردند و اعتراض و تلاش مردم هم نتیجه ای در بر نداشت. هنوز از تعداد دقیق بازداشتی ها و اینکه آیا آنان هنوز در بازداشت هستند یا خیر اطلاعی در دست نیست. اکنون و درلحظه تنظیم خبر مردم کماکان در محله درخونگاه حضور دارند و ماموران در حال متفرق کردن آنها هستند، عده ای نیز به سمت بهشت زهرا رفته اند. اخبار تکمیلی از این مراسم و نیز مراسم احتمالی تدفین متعاقبا ارسال می شود.
قران این باربه دست یک بانوی ایرانی به آتش کشیده شد
http://www.youtube.com/watch?v=9f8WjdxXY3Y&feature=player_embedded
گزارشی از مراسم خاکسپاری و گراميداشت محسن دکمه چی و يورش مأموران، فعالين حقوق بشر و دمکراسی
بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران"،مراسم خاکسپاری شهيد راه آزادی مردم ايران محسن دگمه چی صبح امروز عليرغم تهديدات تلفنی مامورين وزارت اطلاعات ،کارشکنی ها ، ممانعتها و يورش وحشيانه به شرکت کنندگان در بهشت زهرا برگزار شد.
روز چهارشنبه ۱۰ فروردين ماه پيکر شهيد راه آزادی مردم ايران به بهشت زهرا منتقل شد.هنگام انتقال به بهشت زهرا تعدادی زيادی از بازاريان شناخته شده بازار تهران و همچنين تعدادی از فعالين دانشجويی و فعالين سياسی،زنان ،کودکان و ساير اقشار جامعه حضور داشتند.حضور جمعيت به حدی گسترده بود که نيروهای سرکوبگر وحشت زده شده بودند و سعی داشتند با تهديد و اقدامات سرکوبگرانه مانع ادامۀ حضور مردم شوند. از بدو انتقال پيکر شهيد به بهشت زهر با کارشکنيهای مختلف نيروهای سرکوبگر حاضر در آنجا مواجه بودند. هنگامی که قصد غسل پيکر شهيد را داشتند به آنها اطلاع داده شد که بايد مراسم غسل را متوقف کنند.پس از آن به آنها گفته شد که می توانند مراسم غسل را ادامه بدهند. پس از انجام مراسم غسل و تشيع پيکر بسوی آرامگاه ابدی، مامورين سرکوبگر به بهانۀ اينکه پيکر بايد مورد بررسی پزشک قانونی قرار گيرد و بايد بازگردانده شود قصد جلوگيری از ادامه برگزاری مراسم تشيع را داشتند ولی خانواده شهيد و حاضرين به اقدامات غير انسانی آنها توجه نکردند و مراسم تشيع پيکر را ادامه دادند.
در حين تشيع پيکر، مامورين وزارت اطلاعات با همسر شهيد راه آزادی تماس تلفنی برقرار کردند و او را به ستاد پيگيری وزارت اطلاعات احضار کردندو اين تماسها بطور مستمر ادامه داشت.
اما جميت حاضر در حين تشيع پيکر شهيد اقدام به سر دادن فريادهای يا حسين و هيهات مناالذله نمودند و پيکر را بسوی آرامگاه ابدی تشيع نمودند.
حاضرين که گفته می شود تعداد آنها به صدها نفر می رسيد گرد آرامگاه شهيد جمع شدند و مراسم خاکسپاری را انجام دادند و مراسم مذهبی که بر عليه استبداد دينی و فريبکاری مذهبی رژيم ولی فقيه متمرکز بود ادامه يافت.
انبوهی از نيروهای سرکوبگر ولی فقيه در آنجا جمع شده بودند و مردم را زير نظر داشتند و با ايجاد مزاحمتها و برخوردهای غير انسانی و توهين های زننده به خانم هايی که در اين مراسم شرکت کرده بودند سعی داشتند که مراسم را بر هم بزنند. اما وقتی که با ترفند تهديد و توهين وايجاد مزاحمت موفق به رسيدن به هدف خود نشدند . حوالی ساعت ۱۵:۰۰ به خانواده و حاضرين در محل يورش بردند و قصد دستگيری يکی از کسانی را داشتند که مراسم مذهبی را برگزار کرده بود و آن مراسم مذهبی را عليه فريب و نيرنگ ولی فقيه علی خامنه ای تبديل نموده بود را داشتند که با مقاومت بی نظيرحاضرين مواجه و ناچار به عقب نشينی شدند.
اعتصاب غذای آرش صادقی در پی انتقال وی به سلول انفرادی و ضرب و شتم شدید
در پی اعمال شکنجه های سخت و شکستگی دنده ها و پهلوی آرش صادقی، دانشجوی محبوس در زندان اوین، و انتقال وی به سلول انفرادی، این دانشجو در اعتراض به این انتقال غیر قانونی و همچنین وضعیت نامناسب جسمی خویش از ۲۴ اسفند تاکنون در اعتصاب بسر می برد.ا به اطلاع صفحه فیس بوک آرش صادقی، این دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی، در جریان شکنجه ها و ضرب شتم مامورین امنیتی به شدت مجروح شده و با کف و دنده های شکسته به سلول انفرادی منتقل شده است. بر اساس این گزارش، آرش صادقی در اعتراض به این انتقال و همچنین وضعیت اسفبار روحی و جسمی خویش، بیش از ۲ هفته است که در اعتصاب غذا بسر می برد. این گزارشات می افزاید، مسئولین زندان اوین از رسیدگی به وضعیت این دانشجو و انتقال مناسب وی به بهداری زندان ممانعت بعمل می آورند. از سوی دیگر، ماههاست که این دانشجو از هرگونه ملاقات با خانواده و وابستگان خویش محروم شده است. بنظر می رسد این محرومیت ها و فشارهای پی در پی به این دانشجو بی ارتباط با مصاحبه های وی با رسانه های غیر همسو با دولت و افشای ابعاد کامل یورش وحشیانه مامورین امنیتی به منزل وی و همچنین جان باختن مادر این دانشجو در اثر این فشارهای ناگهانی بوده است. مقاومت این دانشجو در برابر خواسته های بازجویان امنیتی و همچنین نگاشتن نامه خطاب به دانشجویان به مناسبات روز دانشجو در ۱۶ آذر از دیگر دلایل آذارو اذیت وی بشمار می اید.(دانشجو نیوز)
....... فقط سيب

اين عكس اقاي اوباما با مدير دفتر مديريت و بودجه ايالات متحده  و در حال بحث بر سر5/3   تريليارد دلار بودجه 2010 و 15 تريليارد دلار توليد ناخالص ملي آن كشور  است. به ميوه هاي روي ميز نگاه كنيد. فقط سيب است. از نارنگي  و موز و خيار و پرتقال و كيوي هم خبري نيست. يعني ميزشان از ميز بخشدار كوت عبدالله اهواز هم ساده تر است. نه فرمان مالك اشتر خوانده اند و نه خود را زرت و زرت خدمتگزار مي خوانند و نه با دمپايي راه مي روند. مثل آقا زندگي مي كنند و ايده هاي بزرگ و مردان بزرگ را به كار مي گيرند و ضمنا يك كار مهم ديگر هم مي كنند. گه زيادي نمي خورند.
چگونه تلفن های همراه شنود می شود؟

هر تلفن همراهی قاعدتاً دارای یک میکروفون بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را دارا می باشد.فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد.

عصرایران ، مهندس حمید ثانی - امروزه هر جا سخن از استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به میان می آید تصویری که در اذهان عامه نقش می بندد این است که در هنگام  برقراری تماس ، مکالمات رد و بدل شده توسط دستگاهی واسط ضبط می شود و مورد شنود قرار می گیرد.این نوع استراق سمع اگر چه می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما با پیدایش تلفن های همراه و گسترش ارتباطات سیار ، شیوه های جدید و کاراتری جهت شنود مکالمات و استراق سمع های محیطی به کار گرفته می شود.

هر تلفن همراهی قاعدتاً دارای یک میکروفون  بسیار حساس است که همواره قابلیت فعال شدن را دارا می باشد.فعال کردن این میکروفون نیازی به برقراری تماس با گوشی مزبور و فعال شدن سیم کارت گوشی و یا حتی روشن بودن تلفن همراه ندارد.

امروزه یکی از تجارت های پرسود برای شرکت های سازنده تلفن های همراه ، فروش دستگاه های فعال کننده میکروفون های تلفن های همراه و امکانات شنود این میکروفون های فعال شده می باشد.

این دستگاه ها قابلیت هایی به خریداران آنها می دهد که با استفاده از آن می توانند به راحتی ، تلفن همراه شخص مورد نظر خود را به میکروفون مخفی خود تبدیل نموده و کلیه مکالمات وی در محل کار ، منزل و یا حتی در جمع دوستان را  به راحتی شنود نمایند.

البته این دستگاه های شنود تنها توسط شرکت های سازنده تلفن های همراه ، تولید نمی شود و سایر شرکت های تولید کننده نرم افزار های موبایل نیز می توانند در صورت داشتن کد های نفوذ به دستگاه های تلفن های همراه شرکتی خاص(مانند نوکیا) نرم افزار مناسب شنود این نوع تلفن های همراه را تولید نمایند.

البته فعال کردن این نوع سیستم ، عموماً نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی تلفن همراه افراد قربانی دارد که این عمل ممکن است از طریق ارسال پیامک ، بلوتوث و ... انجام گیرد.

در صورتی که فرد مهاجم بخواهد از شیوه ارسال پیامک برای نصب این نرم افزار مخفی استفاده نماید ،  پیامکی عمومی مانند تبریک سال نو به طیف وسیعی از مشترکان یک شهر ارسال می کند و مشترکان تلفن های همراه نیز پس از خواندن این پیامک ، فرد مهاجم را در جایگذاری این جاسوس کوچک یاری می رسانند.

با استفاده از این تکنولوژی ، هر تلفن همراه یک جاسوس بالقوه می تواند باشد که حتی در صورت خاموش بودن دستگاه تلفن همراه نیز می تواند بسته به حساسیت میکروفون خود ، امواج صوتی را از شعاعی از محیط خود ، جذب و ارسال نماید.

لازم به ذکر است  که این سیستم جاسوسی ، تنها محدود به شنود مکالمات محیطی نمی شود بلکه این دستگاه ها قادربه دسترسی به  تمامی بخش های تلفن همراه از قبیل یادداشت های شخصی ، پیام های کوتاه ، لیست تماس ها و ... می باشند.

توصیه هایی برای مقابله با این جاسوس :

   1. در صورتی که این سیستم جاسوسی توسط یکی از شرکت های سازنده تلفن همراه (مانند نوکیا) به فرد مهاجم فروخته شود ، عملاً هیچ کاری نمی توان انجام داد جز اینکه به هنگام حضور در جلسات کاری و خصوصی که اطلاعات با ارزشی (مانند اطلاعات مالی) ردوبدل می شود باتری موبایل خود را خارج کرده و فضای کاری را عاری از دستگاه تلفن همراه شرکت مورد نظر نمایید.

   2. حتی الامکان شماره هایی که پیامک های گروهی ارسال می نماید را Ban نمایید.

   3. پیامک هایی که از افراد ناشناس می رسد و دارای حجمی بیش از یک اس ام اس است را باز نکنید.

   4. Bluetooth دستگاه موبایل خود را در مواقع غیر ضروری ، در حالت Off قرار دهید.

   5. اطلاعات شخصی و حساس مانند رمز عبور سامانه بانکی ، شماره حساب و ... را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره ننمایید.

   6. در بازه های زمانی کوتاه ، دستگاه تلفن همراه خود را Format نمایید.

   7. به یاد داشته باشیم که دستگاه های تلفن های همراه نسل قدیم به دلیل قدرت پردازش و فضای حافظه اندک از امنیت به مراتب بالاتری نسبت به تلفن های نسل جدید برخوردار هستند.

   8. توصیه ویژه : "شرکت نوکیا سابقه ای نه چندان درخشان در زمینه حفظ حقوق مشتریان دارد !"
توان بالای برندگان یک مناقصه ملی!
از میان پیامهای خوانندگان
برندگان قرارداد یک میلیارد دلاری تنها 27000 دلار سرمایه دارند و در سال جاری تاسیس شده‌اند و تاکنون هیچ پروژه اجرایی در این زمینه نداشته‌اند!!! آیا به نظر شما این اقدام استفاده بهینه از توان شرکتهای داخلی است؟ نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نباید بر موارد این چنینی نظارت کنند؟

به گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز به محل بازگشایی پاکتهای مناقصه پل خلیج فارس در بلوار اسفندیار (دفتر مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) کنسرسیومی به رهبری پترو ساحل توسعه خلیج فارس + شرکت هدایت سرمایه گذاری ایده برنده این مناقصه شده‌اند و حمید بقایی، معاون رئیس جمهور ضمن اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار امیدواری کرده که پیمانکاران داخلی به بهترین نحو این پروژه را به انجام رسانند.

رقم دقیق اجرای پروژه 650 میلیون یورو است که 15 درصد آن را دولت تعهد کرده و مابقی از طریق تامین اعتبار کنسرسیوم سرمایه گذاری می‌شود و پروژه باید طی سه سال انجام شود و از پایان سال جاری کلید می‌خورد.

در ضمن در این جلسه، علیرضا موحدی، معاونت توسعه و مدیریت حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور و سیدرضا موسوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.



معاون رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار بورس نیوز در خصوص احتمال استفاده از توان فنی صدرا و ماشین سازی اراک در این پروژه گفت: قطعا توان تخصصی این دو شرکت بالاست؛ اما استفاده از توان آنها در این پروژه منوط به نظر برندگان مناقصه است.



به این تصاویر تاسف انگیز نگاه کنید و بیندیشد که چگونه در زمانی که این همه شرکت با سهامداران فراوان و سرمایه کلان در کشور وجود دارد، ساخت چنین پل عظیم و ملی به دو شرکت کاغذی که یکی تنها چند روز و دیگری چند ماه قبل تاسیس شده و با سرمایه اندک و حتی 100 هزار تومانی ثبت شده‌اند واگذار می‌شود؟ واقعا سرنوشت پروژه‌ای با این منوال به کجا خواهد انجامید؟


آیا سهامداران و اعضای هیات مدیره این شرکتها جزو از مابهترون هستند که با سرمایه 100 هزار تومانی به جنگ ساخت پروژه 650 میلیون یورویی می‌روند؟

آیا این استعمار پیمانکاران توانمند کشور نیست که پروژه ملی به دست شرکتهای کاغذی بیفتد و آنها با پیمانکاران توانمند کشود قرارداد دست دوم ببندند و از این طریق ره صد ساله را یک شبه بروند؟

آیا علاج واقعه قبل از وقوع نباید کرد و از همین ابتدا جلوی این رویه ناصواب در پروژه را گرفت تا در سالهای بعد به مشکلهای مختلف بر نخوریم و دوباره شاهد تاخیر‌های طولانی بهره برداری از این سازه ملی نباشیم.

شرکت‌های صدرا نور و شرکت ساختمانی وریج که سهامدار اصلی شرکت سرمایه‌گذاری ایده پارس یکی از برندگان مناقصه است نیز متعلق به خانواده ایرانی شاد است و با توجه به اینکه هر دو شرکت سایت اینترنتی دارند سابقه آنها در ایجاد پروژه‌های ساختمانی است و نه پروژه‌های ملی و تجهیزاتی!
حکایت روز
روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو 3 پند می دهم که کامروا شوی. اول اینکه سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری! دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی و سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من  می توانم این کارها را انجام  دهم؟ لقمان جواب داد: اگر کمی دیرتر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که میخوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد .  اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهترین خوابگاه جهان است .  و اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای می گیری و آنوقت بهترین خانه های جهان مال توست.
شعر روز
نوبهار دیگری هم هست ، هست

ژاله برگ ِ سبز ِ گل را کرده پاک
تا نریزد اشگ ِ شبنم روی خاک

غنچه ها آهسته لب وا می کنند
عطر گل را با زبان ،  ها  می کنند

رخت ِ گلدار ِ سپیدی بر طناب
منتظر   ، تا اوج  گیرد آفتاب

تخم  ِ غم را عاشقی برداشته
تخم  ِ آزادی به جایش کاشته

بی قفس خواهد بهار این باغ را
تا نبیند جای پای  داغ را

لاله می گوید به کفتر های مست
نو بهار دیگری هم هست ، هست

نوبهاری ابر ِ جانش بار دار
از بَرو بوم   ِ عرب تا این دیار

هر کجا باریده ، جان انگیخته
جِقه داران را به دریا ریخته

می رسد تا طوق ِ شب را بَرکَند
صبح ِ آزادی   از  ایران بَر دَمد

عاشقان را کِی گذارد در خمار
گر بخواهند و بخیزند این بهار

داریوش لعل ریاحی
20 اسفند 1389
Dlr1266@hotmail.com
برای با ما بودن و با ما شدن
وبلاگ قدیمی : http://iran7031.blogspot.com/

وبلاگ جدید : http://iran7031a.blogspot.com/

نشانی پست الکترونیکی: iran7033@gmail.com

ـ خواهشمندیم که با توجه به تعداد بالای ایمیلهای دریافتی از ارسال هرگونه ایمیل گروهی و ناخواسته شدیدا خودداری کنید زیرا در این صورت نشانی پست الکترونیکی شما فیلتر خواهد شد و دیگر هیچگونه ایمیلی از سوی نشانی شما به دست ما نخواهد رسید.

ـ نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما می تواند در هر چه بهتر شدن خبرنامه بابک خرمدین ما را یاری دهد , پس با ارسال نظرات , پیشنهادات و انتقادات خود ما را در هر چه بهتر شدن خبرنامه بابک خرمدین یاری رسانید.

ـ به دلیل وجود مشکلات مالی ما در طی سال گذشته مجبور به بستن خطوط پیامگیر تلفنی و سیستم پیامک پیر این خبرنامه شدیم زیرا خبرنامه بابک خرمدین به صورت کاملا مستقل فعالیت می نماید و در این راه کمکهای مالی شما هموطنان ما را در پیشبرد اهدافمان و گسترش فعالیتهایمان یاری دهد , از همین رو در صورتی که مالی به ارسال کمک مالی به این خبرنامه می باشید می توانید از طریق نشانی های ذکر شده در بالا با ما تماس بگیرید.

ـ خبرنامه ما بابک خرمدین از هرگونه دست بندی سیاسی به دور می باشد و هدف خود را پشتیبانی و حمایت از افراد و گروههائی قرار داده است که مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند و یا به نوعی با مبارزات خود به پیشبرد اهداف آزادیخواهانه ملت ایران یاری می رسانند.
دیدگاه خوانندگان در رابطه با این شماره خبرنامه را می توانید در آدرس زیر بخوانید و یا دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
http://www.facebook.com/group.php?gid=342751176306
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر