۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

تجدید عهد

درودی پر مهر به دوستان
 
ترانه دوصدایی و زیبای " تجدید عهد " با صدای الهه و عارف
 
تقدیم به شما
فریبا امامیان
 
 
 تجدید عهد
 
آمدی تا بار ديگر  قصه دل گيرم از سر
رنج من گردد فزون تر

آمدم تا دل ببازم
عشق خود را زنده سازم
جان من از شکوه بگذر

آمدم آشفته سر گفتم به دل که ای فتنه گر 
 ايام غم ديگر گذشته

قصد آزار مرا داری اگر بگذر ز من 
زيرا که آب از سر گذشته
آمدی تا زنده گردد خاطرات عشق ديرين
بهر تجديد مودت  گو چه باشد بهتر از اين

افتد آخر بر زبان ها راز دل های شکسته
تا ابد باقی نماند  می به مينای شکسته
 
به که از حالم نپرسی ازمه و سالم نپرسی
از سخن گفتن چه حاصل

من اسير سرنوشتم روی تو باشد بهشتم
بگذر از آزردن دل

آمدم آشفته سر  گفتم به دل که ای فتنه گر 
 ايام غم ديگر گذشته

قصد  آزار مرا  داری اگر  بگذر  ز  من 
زيرا که آب از سر گذشته

اين دو روز زندگانی اين همه غوغا ندارد
تا به کی نالم  ز دنيا  فتنه  دارد  يا ندارد

افتد آخر بر زبان ها راز دل های شکسته
تا ابد باقی نماند  می به  مينای شکسته

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر