۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

علی خامنه‌‌ای به احمدی‌نژاد: اگر نمی‌توانی با مصلحی کار کنی، می‌ توانی استعف...

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com ( ) on 5/5/11

من صريحا به حضرت آقا گفتم، آقا اگر ببينم که نظر شما هست که باشد، ولی من نمی تونام باهاش کار کنم، آيا من حق انتقاد و گفتن دارم؟ گفتند: بله. حتی نسبت به من هم داری.
گفتم: (احمدی نژاد): آقا، حق دارم اگر نتوانستم، حتی استعفا بدهم؟
گفتند: نه، اگر خواستی بده.
خبرنگاران سبز/ سیاست:
در ادامه اخبار منتشر شده در باره اختلاف میان احمدی‌نژاد و علی خامنه‌ای اکنون خبر می‌رسد که احمدی‌نژاد در گفت‌وگویی با علی خامنه‌ای ضمن دفاع از حق خود برای تعیین وزیر و پذیرش با اکراه نقش علی خامنه‌ای در تایید یا رد انتخاب‌ احمدی‌نژاد، در خواست امکان استعفای خود را مطرح می‌کند که با جواب مثبت علی خامنه‌ای روبرو می‌شود. بدین ترتیب که به او برای تصمیم گیری در این زمینه که یا حیدر مصلحی را به عنوان وزیر تحمیلی بپذیرد و با او کار کند و یا اینکه استعفا بدهد مهلت داده شده است.

جریان این گفت‌وگو امروز در وبگاه آینده نیوز از زبان مرتضی آقاتهرانی انتشار یافت. ظاهرا وی اخيرا در يک سخنرانی عمومی و رسمی، به نقل مذاکرات انجام شده ميان دکتر احمدی نژاد با با علی خامنه‌ای انقلاب پرداخته است. گزارش کامل آینده نیوز و فیلمی که آقا تهرانی را در حال نقل این مذاکرات نشان می‌دهد در زیر ببینید و بخوانید.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به گزارش خبرنگار «آينده»، اين استاد موسسه آيت الله مصباح که چند سالی در آمريکا اقامت و تحصيل داشته و پس از بازگشت به ايران به يکی از چهره های حامی احمدی نژاد در قم تبديل شد، پس از ماجراهای اخير مربوط به دورکاری و خانه نشينی احمدی نژاد علاوه بر دارا بودن سمت استاد اخلاقی هيات وزيران به سخنگوی غير رسمی دولت نيز تبديل گرديده است.

 آقاتهرانی که به گفته خودش در هفته جاری جلسه دو ساعت و نيمه ای با محمود احمدی نژاد داشته است، در يک سخنرانی رسمی که تصاوير آن بر روی اينترنت منتشر شده، از مذاکرات محمود احمدی نژاد و رهبر انقلاب در اين باره خبر داده است.

آقاتهرانی با اظهار اينکه شخصا اين مسايل را از محمود احمدی نژاد شنيده است، از قول وی اعلام می کند رهبرانقلاب مهلتی تعيين کردند تا احمدی نژاد يا وزير اطلاعات را بپذيرد، يا استعفا کند و يا نپذيرد.

وی اظهار می کند که احمدی نژاد هنوز تصميم خود را نگرفته است.

متن اظهارات آقا تهرانی به نقل از دکتر احمدی نژاد بدين شرح است:

«...پريشب ايشون می‏گفت: من صحبتی کردم که بالاخره وزير از اختيارات من هست (که بردارم يا برندارم) يا نيست؟، حالا خوب، به نظر شما ممکنه خوبه. من به هر دليل می گذارم، به هر دليل برمی دارم، نمايندگان مجلس حق دخالت ندارند. انتخاب منه. حالا يا درست يا غلط انتخاب رئيس جمهور است. بر می دارم يا می گذارم و اين کار را کردم.

بله، حضرت آقا بايد نظر مبارک خودشان را بدهند، بايد به نظرشان عنايت شود.  يا مخالفت می کنند و يا موافقت؛ از اين دوحالت که بيرون نيست. اگر موافقت کردند که هيچ، طرف می‏رود. آمديم مخالفت کردند، من چه وظيفه ای دارم؟

من صريحا به حضرت آقا گفتم، آقا اگر ببينم که نظر شما هست که باشد، ولی من نمی تونام باهاش کار کنم، آيا من حق انتقاد و گفتن دارم؟ گفتند: بله. حتی نسبت به من هم داری.

گفتم: (احمدی نژاد): آقا، حق دارم اگر نتوانستم، حتی استعفا بدهم؟
گفتند: نه، اگر خواستی بده.

خب، (آقا) يک زمانی به من دادند، من تا آن زمان فکر کنم. يا من تا آن زمان يا استعفا می‏دهم يا می پذيرم يا نمی پذيرم. آقا هرچه تدبير کرد. اين ضد ولايت فقيه است؟

اين حرفی است که خود ايشان به من زد.
من(آقا تهرانی) گفتم: نه...

گفت: اين شلوغی ها پس چی چيه؟!
گفتم نمی دونم...
حزب اللهی ها دارند می گن ها... نمی دونم!
من چی کار بايد بکنم؟!...»

آقاتهرانی در بخش ديگری از سخنرانی می گويد: «...احمدی نژاد چندی پيش به من می گفت دوشنبه ها که به ديدار رهبر انقلاب می رود، تا نيمه شب به وزرا زنگ می زند تا اگر فردا زنده نماندم، دستور آقا بر زمين نماند...» بخش کوتاهی از اين فيلم را می توانيد در اين خبر مشاهده نماييد.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر