۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

برگزاری همایش شبکه اجتماعی مجازی در دانشگاه تهران

Posted:

انجمن علمی دانشجویی مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه تهران روز یک‌شنبه اول خرداد ۱۳۹۰ همایشی با عنوان «شبکه‌های اجتماعی مجازی و زندگی روزمره» برگزار خواهد کرد.

در این همایش بخشی از جدیدترین پژوهش‌های انجام شده درباره شبکه‌های اجتماعی مجازی در ایران، توسط دانشجویان و پژوهشگران این حوزه ارائه خواهد شد.

عنوان تعدادی از پژوهش‌هایی که در این همایش ارائه خواهد شد به شرح زیر است:
- ملاحظات و رویه‌های شبکه‌نگاری شبکه‌های اجتماعی اینترنتی
- شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ مقوم سپهر عمومی
- شبکه‌های اجتماعی مجازی؛ ابزار نوین روزنامه‌نگاری شهروندی
- بررسی كاركردهای شبكه‌های اجتماعی برای دانشجویان
- تحليل كاركردهای عكس‌های شخصي كاربران در شبكه‌های اجتماعی مجازی
- بازنمایی گرایش‌های سیاسی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی مجازی
- برساخت سوژه‌ی لاکانی وبلاگرهای نوجوان در شبکه‌های مجازی

در پایان همایش نیز میزگردی با حضور تعدادی از اساتید رشته ارتباطات و مطالعات فرهنگی در نقد و بررسی مطالعات شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار می‌شود.

این همایش ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۸ روز یک‌شنبه اول خرداد ۱۳۹۰ در سالن دکتر شریعتی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

شرکت در این همایش برای علاقه‌مندان آزاد است. دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در بزرگراه جلال آل احمد، بعد از پل گیشا واقع شده است.

منبع خبر : مدیا نیوز

درآمد میلیونی TAGGED از بازی های اجتماعی

Posted:

شبکه اجتماعی Tagged که مدتی است رویه خود را بر روی گسترش بازی های آنلاین قرار داده و در زمینه social games یکی از موفق ترین های بازار وب به شما میرود، درآمدی معادل ماهانه یک میلیون دلار از بازی pets دارد که یکی از بازی های معروف این شبکه اجتماعی است. این شرکت سعی دارد سرمایه گذاری بیشتری بر روی بازیهای آنلاین انجام دهد و سهم بزرگتری از بازی های آنلاین را به خود اختصاص دهد.

tagged

این شبکه اجتماعی هم اکنون بیش از یکصد میلیون کاربر دارد و روزانه بیش از 370 هزار کاربر فعال در این سایت بازی میکنند و سرمایه گذاری جدیدی را برای ایجاد یکصد بازی جدید انجام داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر