۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

Re: حافظانه -تراك 17

با درود بسِار
جناب اقای جعفر کاظمِان عزیزاز تلاش وعشق صادقانه شما برای اپلود کردن ومنتشر نمودن این گنجینه های تکرار نشدنی
سپاسگزارم واز راه دور دستان شما را صمیمانه میفشارم.ه
ولی گلایه ای از شما دارم چرا شماره های این یادگاری های با ارزش مانند پازل و رمز های گنج یابی میباشد با نظری به فرستاده های خودتان درک مینمائید که من کند ذهن چه رابطه ای بین همین تراک که دارای دو شماره بی ربط است میتوانم بیابم
  تیترش شماره هفده وعنوان دانلود شماره نه میباشد خوشحال میشوم منت برمن گزارده علت ودلیل اِین رمز گزاری را برای من دور از علم و باغ توضیح دهید.تا عمر دارم رهین منت شما هستم.ه

2011/5/5 jafar kazemiyan <mikhak.jk@gmail.com>
حافظانه -تراك هفده
ارادتمند كاظميان



--

سبز باشید و پر طراوت

روزگار به کام 

شادزی.....تندرست

دوستدارشما رضا رهگذر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر