۱۳۹۰ تیر ۹, پنجشنبه

{تفريح و سرگرمي}, [10875] فکر ازدواج





دیروز در اوووج گرما، از میدان ولیعصر به سمت خونه سوار اتوبوس شدم...هوا گرم و همه خسته و کلافه بودن.....یک خانم بی مقدمه شروع کرد به گفتن اینکه دفعه اولشه سمت خانمها میشینه و همیشه میره طرف آقایان میشینه.....من گوشم تیز شد با توجه به اینکه خانمی بود در سن و سال مادرم میخواستم بدونم دلیل این رفتارش چیه؟؟؟!!!
دلیل ایشون این بود که قسمت در نظر گرفته برای بانوان کمه و اینجوری حق بانوان ضایع میشه؟؟!! من تعجب کردم راستش به نظر من اینجوری نیست چونکه همین الان من خودم سوار اتوبوس هایی میشم قسمت جلو برای خانمها هستش...میگفت تقصیر خودمونه که حق ما رو ضایع میکنن و از این حرفها بعضی ها ایشون رو تصدیق میکردن و گروهی خیر
 
 
......
خلاصه بحث کشید به ازدواج و انتخاب و دوستی و اشنایی قبل از ازدواج ...دوست داشتم به عنوان یک دختر جوان بدونم نظر ایشون چیه ...برای همین نظر ایشون این بود که دختر پسرها باید 4-5 سالی با هم باشن...زندگی کنن ....بعدش به فکر ازدواج بیافتن و اینکه نمیشه تو چند جلسه خواستگاری شناخت ایجاد بشه....
خلاصه سر تون رو درد نیارم بازم موافق و مخالف داشت
من راستش خیلی فکر کردم روی این موضوع با این آمار طلاق که تازگی ها منتشر شده به نظر میاد شاید حرف ایشون درست باشه...
من که تا اون موقع ساکت بودم و حرفی نزده بودم ...اوون خانم دید من هیچی نمیگم از من پرسید نظر شما چیه؟؟؟؟
من به ایشون گفتم من با طرز فکر شما موافق نیستم..... تعجب کرد چون توقع شنیدن این حرف رو نداشت
فکر میکرد باید یک دختر امروزی باهاشون موافق باشه
گفتم میدونید چرا ؟؟چونکه ما مادر ها و پدر ها بچه های خودمون رو برای یک زندگی اماده نمیکنیم....تربیت غلطه....فرهنگ نداریم همچنان به کوروش و داریوش افتخار میکنیم ولی همچنان همان ملتی هستیم که اگر پسرمون روزی بیاد بگه از دختری که قبلا ازدواج کرده و به هر علتی جدا شده
خود شما مخالفت میکنید
!!!!!
ما این ملت هستیم که وقتی پسرمون با دختری دوووسته و حالا هر چی بینشون هست پسرمون رو نصیحت نمیکنیم که حواست باشه ، داری چکار میکنی!!!
فراموش میکنیم که این دختر برای همین مملکته از مریخ نیومده؟؟
!!
وقتی اجازه نمیدیم و کمک نمیکنیم به دو نفر که به هم علاقمند هستند زندگیشون شروع بشه
چون حتما خودمون باید براشون انتحاب کنیم ..میریم خواستگاری یک نفر دیگه که شاید دوست کس دیگه بوده
......
مشکل ما اینه که به دختر و پسرمون آموزش نمیدیم زندگی زندگی زناشویی یعنی چی ...چون کسی هم به خودمون آموزش نداده
هنوز مادرهای ما شرم میکنن با دخترهاشون صحبت کنند و پدرها از گردن خودشون باز میکنند
بعدشم میان هر چی سایت مربوط به ایدز و آموزش ازدواجه فیلتر میکنند که کسی یاد نگیره........
اینه مملکت ما!!!!
موضوع جای نشستن توی اتوبوس نیست
موضوع اینه که حرف ما با عمل ما همخوانی نداره
!!!!!
اینها رو گفتم و رسیدم به جایی که باید پیاده میشدم
وو امیدوارم دخترها و مادرهایی که اونجا بودن یکم روی حرفهای من فکر میکردن....
میدونم که ممکنه باز هم موافق و مخالف وجود داره.......فقط من نظرم رو گفتم
همین
 
 

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر