۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

[گروه لیمو:8208] متن شعری از زهرا حلوایی

از شاعر "زهرا حلوایی"
خدایا تو گفتی تو قلب شکسته جا داری
تو گفتی برای غریب و دل خسته دوا داری
گفتی آسمون لطفت رو سر ما هم می باره
گفتی هر چه قدر بدیم چیزی بخواهیم میگی آره
تو خودت میگی فقط صدام بزن ازم بخواه
تو خودت میگی منم چراغ راه بینوا
خدایا این طرف ها خیلی دلها شکسته ان
به خدا تو این دنیا خیلی مریض و خسته ان
خدایا بگو به کی درد را بگم اگر نگی
نگی که شدی مرهم برای زخمهای زندگی
اگر در باز نکنی پشت در انقدر می نشینم
تا بگی این کیه دیگه،باز کنین من ببینم
خدایا صدات زدم فکر می کنم قهری با من
بگو تا تو این شبها دوباره ثابت شه به من
بگو وقتی من تو را از ته دل داد می زنم
وقتی با چشمهایی گریان سر رو پاهات می گذارم
بگو که گم نمی شه صدام تو عرش آسمون
نه دیگه ایندفعه آشتی دلت با دلمون
بگو دستم می گیری،کنی فقط نوازشم
قول بده شفا بشی واسه دل و قلب و تنم

خدا جون به حق این شبها تو را قسم ات می دهیم سلامتی نسرین و همه مریض ها رو هر چه زودتر بهشون بر گردونی و خودت دست خواهرشو که امید به خوب شدنش داره از در خونت خالی بر نگردون.خدایا مگه نمی گن تو خیلی مهربونی پس تو رو به خودت قسم ات می دهیم کسی را نا امید و دل شکسته بر نگردون.ما هم همه واسه سلامتی اش دعا می کنیم...آمین یا رب العالمین

مشاهده شعر در سایت شعرنو http://shereno.ir/file.php?id=79064

www.shereno.com

--
***من «فکر» می کنم؛ پس در «عبادتم»!***
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر