۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

[گروه لیمو:8241] نظرسنجی استفاده از اینترنت

سلام لیمویی های عزیز:
تو
اینجا
نظرسنجی گذاشتیم که ببینیم کلا هر نفر چند ساعت از اینترنت استفاده می
کنه خواهشا شما هم در این نظرسنجی شرکت کنید و نظر نزدیک خود را انتخاب
کنید.
متشکر از لطف شما لیمویی های عزیز.
نظرسنجی: شما روزانه چند ساعت در اینترنت گشت می زنید؟


--
*******
حضرت امیر المؤمنین (ع) فرمودند:
«هرکس که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمنانش بیدار میشود»

----------------------

اى داود! من پنج چیز را در پنج چیز قرار داده ام، ولى مردم آنها را در
پنج چیز دیگر می جویند و نمى ‏یابند
علم حقیقی را در گرسنگى و تلاش و كوشش قرار داده ام، ولى مردم آن را در
سیرى و راحتى مى‏ جویند و نمى ‏یابند
عزّت را در اطاعت از خودم نهاده‏ ام ولى مردم آن را در خدمت به سلاطین
طلب مى‏ كنند و نمى ‏یابند
بى ‏نیازى را در قناعت قرار داده ام، ولى مردم آن را در مال زیاد مى‏
جویند و نمى ‏یابند
رضایت خودم را در نارضایتى نفس نهاده ‏ام، ولى مردم آن را در رضایت نفس
طلب مى‏ كنند و نمى ‏یابند
و راحتى و آسایش را در بهشت قرار داده‏ ام، امّا مردم آن را در دنیا مى
‏جویند و نمى‏ یابند
(بحار الأنوار ، ج‏75 ،ص 453 )

-------------------------

ای اشک آهسته بریز غم زیاد است،
ای شمع آهسته بسوز شب دراز است؛
امروزه کسی محرم اسرار کسی نیست،
ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست.

با تشکر :بابایی فرشباف،سیدعلی

--
***من «فکر» می کنم؛ پس در «عبادتم»!***
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com

برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر