۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

[گروه لیمو:8240] پیشنهاد

سلام

ساسان هستم

تو این چند روز دوستان زیادی گله داشتند که با اینترنت و جی میلشون مشکل دارند

دوستان

گوگل اطلاعیه داده و اعلام کرده که سرویسهاش داره تغییر میکنه

پیشنهادی که من براتون دارم

اینه که

اولاً یک ایمیل با همان نام کاربری تو یاهو درست کنید
بعد به تنظیمات جی میلتون  وارد شوید  برنامه ریزی کنید تا هر ایمیلی که اومد براتون بفرسته به یاهو میل
بعد هم تنظیم کنید تا اتوماتیک کلیه میلها و اسپمها و حذف شده ها رو هر از چند روز یک بار پاک کنه
میلهایی که وارد آی دی یاهوت میشه هر روز کنترل کنید
میتونید تو یاهو میلتون پوشه های متعددی درست کنید و میلهایی که دوست دارید اون تو ذخیره کنید
اینطوری دیگه مشکل جی میلتون حل میشه
البته مشکل اینترنت هم هست

اون رو فقط تحمل کنید ببینیم راهی براش پیدا میشه یا نه

ساسان

--
***من «فکر» می کنم؛ پس در «عبادتم»!***
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google Groups "لیمو
»« Lemon".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
 
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر