۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [5106] del tangi

زندگی برای من تعریف غریبی ندارد . دو صندلی چوبی و یک میز قدیمی ، دو فنجان چای ، یک بغل حرف و نگاه ، کمی صبوری ، کمی روزمرگی ، یک دنیا درد مشترک ، یک آسمان رویای همرنگ ، یک قصه با امتدادی آرام ، همدلی به وسعت دنیا ، رفاقت به قدر عمر ، سقفی از جنس ما ، واژه هایی رنگین و... من و تو در حریم دل .
زندگی برای من ، گاهی در لبخند بی دلیل یک نوزاد غریبه موج می زند و گاهی در تلخی یک آشنای همیشگی . زندگی خاطره ی امروز است در نفس های صمیمی فردا .
من زندگی را دوست دارم ، ولی از زندگی دوباره می ترسم !
این چنین می گذرد روز و روزگار من ! من روز را دوست دارم ، ولی از روزگار می ترسم !
با اینهمه تمام دنیای من ، همین دل است که دلیل اول و آخر زندگی است . حتی در روزگار فراموشی دل .

دوست داشتن

زبان ٬

زمان ٬

راه ٬

دلیل٬

نشانه نمی خواهد که

دل می خواهد .

دوست داشتن

یک "من" می خواهد

و یک "تو" ٬

که برای دوست داشتن

نه من بماند و نه تو !

با هر زبان ٬

بی زمان و بی دلیل ٬

در هر راهی که می روم و با هر نشانه ای

دوستت دارم

حتی اگر

این دل برای دوست داشتن

دل نباشد !

 

▪•●●●Bano0♥ღ㋡
 ♥♫☆☼ღ Best Regards ღ☯☠☮♥

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر