۱۳۸۹ آبان ۸, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [5106] seda

صدا
gol:
درانجا بر فراز قله كوه
دو پايم خسته از رنج دويدن
به خود گفتم كه در اين اوج ديگر
صدايم را خدا خواهد شنيدن
gol:
به سوي ابرهاي تيره پر زد
نگاه روشن اميدوارم
ز دل فرياد كردم كاي خداوند
من او را دوست دارم ، دوست دارم
gol:
صدايم رفت تا اعماق ظلمت
به هم زد خواب شو اختران را
غبار الود و بيتاب كوبيد
در زرين قصر اسمان را
gol:
ملائك با هزاران دست كوچك
كلون سخت سنگين را كشيدند
ز طوفان صذاي بي شكيبم
به خود لرزيده ، در ابري خزيدند
gol:
ستونها همچو ماران پيچ در پيچ
درختان در مه سبزي شناور
صدايم پيكرش را شستشو داد
ز خاك ره ، درون حوض كوثر
gol:
خدا در خواب رؤيا بار خود بود
به زير پلكها پنهان نگاهش
صدايم رفت و با اندوه ناليد
ميان پرده هاي خوابگاهش
gol:
ولي ان پلكهاي نقره الود
دريغا ، تا سحر بسته بودند
سبك چون گوش ماهيهاي ساحل
به روي ديده اش بنشسته بودند
gol:
صدا صد بار نوميدانه بر خواست
كه عاصي گردد و بر وي بتازد
صدا مي خواست تا با پنجۀ خشم
حرير خواب او را پاره سازد
gol:
صدا فرياد مي زد از سر درد
به هم كي ريزد اين خواب طلايي؟
من اينجا تشنۀ يك جرعۀ مهر
تو انجا خفته بر تخت خدايي
gol:
مگر چندان تواند اوج گيرد
صداي دردمند و محنت الود؟
چو صبح تازه از ره باز آمد
صدايم از صدا ديگر تهي بود
gol:
ولي انجا به سوي اسمانهاست
هنوزن ديده اميدوارم
خدايا اين صدا را ميشناسي؟
من او را دوست دارم ، دوست دارم.
فروغ gol:

▪•●●●Bano0♥ღ㋡
 ♥♫☆☼ღ Best Regards ღ☯☠☮♥

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر