۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Persianweblog | پرشین وبلاگ

Link to Persianweblog | پرشین وبلاگ

ارائه نرم افزار مدیریت وبلاگ وردپرس برای موبایل های نوکیا

Posted:

ساعاتی قبل سرویس وبلاگ وردپرس، نرم افزار وبلاگ نویسی وردپرس را برای موبایل های نوکیا ارائه کرد. این نرم افزار هم اکنون از طریق فروشگاه ovi نوکیا (فروشگاه رسمی نوکیا برای موبایل های سیمبیان) قابل دانلود است. و امکان آپلود عکس و ویدئو را نیز داراست . همچنین مانند نسخه ی اندرویدی و آیفونی اش امکان مدیریت کامنت ها را نیز دارد.

http://uploadpress.files.wordpress.com/2010/10/wordpress-nokiaovi.png
البته این نرم افزار هم اکنون بر روی موبایلهایی که سیمبیان ورژن 3 دارند کار نمی کند (مانند نوکیا n8 , c6 , c7 ) . اما طبق گفته وبلاگ رسمی وردپرس، نسخه مخصوص این گوشی ها نیز بزودی بر روی فروشگاه ovi نوکیا ارائه میشود.

وردپرس تاکنون نرم افزار وِیژه ای برای گوشی های نوکیا آیفون و اندروید ارائه کرده است. اما هنوز خبری از نرم افزار وردپرس برای موبایلهای win phone 7 نیست. احتمالا پس از این ، وردپرس به فکر ارائه برنامه ای برای این گوشی ها خواهد افتاد.

Danatarin.com : داناترین، شبکه اجتماعی برای سوالات شما

Posted:

داناترین سایت پرسش و پاسخ درباره فناوری اطلاعات است. در این سایت می‌توانید به سادگی پرسش‌های خود را حول محور فناوری های مرتبط با صنعت آی تی مطرح کنید و به پرسش‌های دیگران پاسخ دهید. به پرسش‌ها و پاسخ‌ها رای بدهید و درباره پرسش‌ و پاسخ‌ها نظر بدهید.
http://www.danatarin.com/upfiles/danatarin_logo__.png

از ویژگی های این سایت این است که شما میتوانید به کمک فناوری OpenID‌ در سایت عضو شوید، ( اگر بعد از عضویت در ورود از طریق OpenID مشکلی داشتید می‌توانید از طریق درخواست ورود موقت به سایت وارد بشوید و مساله رو حل کنید.)

پرسش و پاسخ

برای استفاده از اکانت openID کافیست در یکی از سرویس های گوگل یا یاهو (و البته چند سایت دیگر) اکانت داشته باشید ، در مرورگرتان در سایت گوگل یا یاهو signin شده باشید ، بعد وارد صفحه ی ورود به سایت داناترین شوید و روی یکی از آیکون های گوگل و یاهو کلیک کنید تا مثلا با اکانت گوگل خود وارد سایت داناترین شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر