۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنان اخیر احمدی‌نژاد را انحرافی خواند

 
 

Sent to you by Hot News via Google Reader:

 
 

via خبرنگاران سبز؛ معتبر و مردمی by noreply@blogger.com (شاهین) on 5/3/11

با گذشت چندین روز از حضور محمود احمدی‌نژاد در کابینه و سخنان توبه گونه وی، موضع‌گیری‌ها و تحرکات اصولگرایان بر علیه او همچنان ادامه دارد. ظاهرا سخنان توبه گونه وی نیز نتوانسته است قدری از شدت این حملات که با دستگیری اطرافیان وی نیز همراه بوده، بکاهد. به تازگی یک مقام نظامی که از سوی سیدعلی خامنه‌ای منصوب شده است، سخنان اخیر احمدی‌نژاد پس از بازگشت از قهر یازده روزه وی را انحرافی خواند.
خبرنگاران سبز/سیاست:
در حالی که محمود احمدی‌نژاد رابطه خود را با رهبر ایران رابطه‌ای از نوع پدر و فرزندی معرفی کرده بود، یک مقام نظامی منصوب خامنه‌ای این سخنان را انحرافی خواند. مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران که در قم سخن می‌گفت، ضمن انتقادات صریح از احمدی‌نژاد در سخنان تندی گفت:« دوستانه خدمت احمدی نژاد عرض می کنم، که ايشان در عبارات شان هم تجديد نظر کنند؛ اين که می آيند و می گويند من ثابت می کنم رابطه من و مقام معظم رهبری، رابطه پدر و فرزندی است، معتقدم اين سخن ولو اين که اين طور هم باشد، اشتباه است؛ چرا که در روايات و احکام اسلامی داريم که ممکن است پدر يک فرد، او را امر به شرک کند و به همين دليل نبايد از او تبعيت کرد.»

وی اضافه کرد:«ممکن است پدر اشتباه کند و طبق احکام اسلام، بايد مخالف او حرکت کرد؛ حال بايد پرسيد اين که آقای احمدی نژاد که می گويند رابطه من با مقام معظم رهبری رابطه پدر و فرزندی است، يعنی چه؟ بايد گفت که رابطه با رهبر معظم انقلاب بايد رابطه امام و مأموم باشد؛ اين رابطه، رابطه مطيع و مطاع، رابطه مقلد و مقلد است؛ اين حرف ها يعنی چه که رابطه ام با رهبری رابطه پدر و فرزندی است؟؛ اين حرف ها معنی ندارد. اين حرف، حرفی انحرافی است. »

ذالنور افزود: توقع داریم احمدی نژاد موضع ش را شفاف تر بیان کند؛ رابطه پدر و فرزندی یعنی چه؟؛ مقام معظم رهبری، ولی حاکم است، او نائب امام زمان(عج) است و بدون امر او، نه رئیس جمهور و نه هیچ کس دیگر مشروعیت ندارد.

وی گفت: اگر اذن و رضایت ولی حاکم نباشد، عمل آن فرد حرام است، حتی اگر عمل واجب انجام دهد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: معنی ولایت را باید با حب و جان قبول کرد و از این عبارات دو پهلو مانند این که رابطه ام با رهبری رابطه ای پدر و فرزندی است، اجتناب کرد؛ البته من نمی گویم که احمدی نژاد نظر و مقصود خاصی داشته است که این حرف ها را می زند، ولی به هر حال باید عبارات خود را درست کند و بگوید ولی امر، نائب امام زمان(عج) است، که مشروعیت همه ارکان نظام با اوست.

 
 

Things you can do from here:

 
 

--
این پیام از گروه اخبار داغ رسیده است
"HOT NEWS" group.
برای عضویت ایمیل بزنید به:
hotreads@gmail.com
برای حذف عضویت ایمیل بزنید به
hotreads+unsubscribe@googlegroups.com
برای تنظیمات بیشتر
http://groups.google.com/group/hotreads?hl=fa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر