۱۳۹۰ مرداد ۱۱, سه‌شنبه

پاداش 330 میلیونی از کدام جیب؟

24 کشته در روز اول ماه رمضان در سوریه

درخواست نشست فوری شورای امنيت برای بررسی کشتارها در سوريه 1

یوتیوب یک کانال برای پخش مستقیم نمازها از مسجد الحرام ایجاد کرده است + لینک

هزاران سومالیایی بر اثر گرسنگی جان خود را از دست دادند

جديدترين تحولات مصر

گزارش تصويري / قفسي كه حسني مبارك در آن محاكمه مي‌شود

سقط روزانه 221 جنين در ایران / اغلب دختران و زناني هستند كه به عقد موقت تن داده‌اند

تجاوز دسته جمعی، اینبار در تربت جام

 

لینک بدون فیلتر


پاداش 330 میلیونی از کدام جیب؟

سایت الف :  هفته گذشته رسانه ها اعلام کردند که مبلغ ناقابل 330 میلیون تومان به عنوان پاداش برای اعضای هیات مدیره سایپا  تصویب شده است . در پی بازتاب منفی این خبر در رسانه ها، روابط عمومی این شرکت معظم صنعتی در توضیحات خنده داری اعلام کرد که این پاداش نه اشخاص حقیقی بلکه به اعضای هیات مدیره تعلق گرفته و تنها 30 میلیون بیشتر از سال قبل است(!). خنده دار از این جهت که روابط عمومی محترم تصور کرده با این توضیحات معلوم شده پاداشی 66 میلیونی به هر عضو هیات مدیره سایپا داده نشده و دیگر کسی هم نگران آنچه در این غول صنعتی می گذرد نخواهد بود.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا : ما تلاش مي‌كنيم كه همه مردم ايران بسيجي شوند

خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبي با اشاره به اهداف سپاه در طول دوران انقلاب گفت: ما امروز وظايف تربيتي و فرهنگي در سطح جامعه را بر عهده داريم.

به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، يعقوبعلي نظري صبح امروز در جمع جوانان پايگاه‌هاي بسيج بيرجند با بيان اينكه سپاه از آغاز انقلاب اسلامي يك دفاع پيش‌ برنده از انقلاب داشته است، اظهار داشت: ما امروز وظايف تربيتي و فرهنگي در سطح جامعه بر عهده داريم.

وي افزود: امورز سپاه براي پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي انجام كارهاي فرهنگي و تربيتي براي نسل جوان را بر عهده گرفته است.

نظري افزود: ما تلاش مي‌كنيم كه همه مردم ايران بسيجي شوند چرا كه امروز بسيج يك جريان و يك تفكر است و اهداف فرهنگي، سازندگي، بصيرتي و همراهي با مردم را بر دوش مي‌كشد.

فروش خطرناك‌ترين اسيد به قيمت يك ساندويچ!

فارس: وقتي قيمت 4 ليتر از خطرناك‌ترين اسيد موجود در بازار با قيمت يك ساندويچ برابري مي‌كند و مي‌توان آن را بدون هيچ محدوديتي به دست آورد، قطعا، ديگر كسي براي انجام نقشه‌ شيطاني خود سراغ سلاح غيرمجازي كه مجازات‌هاي سنگين‌تري دارد، نمي‌رود.

چند سالي است كه اسيد‌پاشي در بين جرايم خشن جا باز كرده و هر از گاهي اخباري تلخ مي‌شنويم كه معمولا زن جواني قرباني انتقام يا عشقي يك‌طرفه شده و در برخي موارد، جان خود را از دست داده است.

نكته قابل تأمل اينكه اگر چه مدت نسبتا زيادي از ورود اسيدپاشي به چرخه جرايم خشن گذشته است اما دستگاه‌هاي مسئول اقدام مؤثري براي برخورد و پيشگيري از وقوع مجدد آن، انجام نداده‌اند و روز به روز شاهد بروز اسيدپاشي در هر نقطه از كشور هستيم كه واقعا بسيار وحشتناك‌تر از قتل است و قرباني آرزو مي‌كند كاش جان مي‌داد اما زنده نمي‌ماند تا عمري با چهره‌اي غيرقابل ديدن، زندگي كند.

در حال حاضر مسئولان قضايي خود را درگير اين موضوع كرده‌اند كه آيا فرد اسيدپاش بايد قصاص شود، آيا اسيدپاشي مصداق محاربه است يا اينكه چگونه ميتوان حكم قصاص را در خصوص فرد اسيدپاش اجرا كرد.

انتظاري نمي‌رود چالشي كه در حال حاضر پيش روي دستگاه قضايي قرار گرفته است به اين زودي برطرف شود اما قطعا يكي از برنامه‌هاي كوتاه مدتي كه مسئولان بايد به آن توجه داشته باشند اين است كه بايد راه‌هاي دسترسي مردم به مواد شيميايي از جمله انواع اسيد را محدود و ضابطه‌مند كرد.

يك گالن 4 ليتري اسيد سولفوريك فقط 10 هزار تومان !

محسني، يك فروشنده محصولات شيميايي در خيابان ناصرخسرو در گفت‌وگو با خبرنگار قضايي فارس در خصوص قيمت اسيدهايي كه در بازار به فروش مي‌رسد گفت: قيمت يك گالن 4 ليتري اسيد سولفوريك بين 8 تا 10 هزار تومان است. اسيد سولفوريك، اسيد 96 درصد و خطرناك‌ترين اسيد بين همه اسيدها است.

*
هيچ محدوديتي براي فروش اسيد وجود ندارد

اين فروشنده در پاسخ به اين سؤال كه آيا مسئولان اخطاري براي فروش اسيد به فروشندگان داده‌اند يا خير گفت: در حال حاضر هيچ محدوديتي براي خريد اسيد (چه خرد و چه عمده) وجود ندارد و هيچ‌كس براي فروش اسيد و اينكه اسيد را به چه كساني بفروشيم، تذكري نداده است. شما مي‌توانيد به راحتي حتي يك بشكه اسيد را تهيه كنيد و آن را به صورت خرد بين عده‌اي ديگر بفروشيد.

*
قيمت يك گالن اسيد برابر با يك ساندويچ

وقتي قيمت 4 ليتر از خطرناك‌ترين اسيد موجود در بازار با قيمت يك ساندويچ برابري مي‌كند و مي‌توان آن را بدون هيچ محدوديتي به دست آورد، قطعا، ديگر كسي براي انجام نقشه‌ شيطاني خود سراغ سلاح غيرمجازي كه مجازات‌هاي سنگين‌تري دارد، نمي‌رود. وقتي فرد تبهكار با استفاده از سلاح غيرمجاز ممكن است به اتهام محاربه به اعدام محكوم شود، پس يقينا سراغ استفاده آسان از ابزاري مي‌رود كه مسئولان قضايي هنوز براي اجراي مجازاتش سردرگم هستند.



--







به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید

گروپ اهل ایران
برای عضو شدن به لینک زیر بروید

http://groups.yahoo.com/group/ahleiran20/join



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر