۱۳۹۰ شهریور ۷, دوشنبه

[گروه لیمو:6697] درد دل با خدا


خداقبول کند این دل پاک را. ممنون که گل گفتی و دُرسُفتی

خدا جون سلام


 

میخوام درد و دل کنم باهات شدیدا ، اصلا حوصله ی شوخی رو هم ندارم

 

خدا جون ، سالها پیش ، یه ابلهی پیدا شد و گفت دو سه روزه تهران رو اشغال میکنم

 

کل دنیا هم با همدیگه جمع شدن تا این ابله بتونه به ناکجا آباد ما حمله کنه

 

بهترین سلاحها در اون زمان، بهترین تانگها ، بهترین بمبها (بمب اعصاب و بمبهای شیمیایی و خوشه ای )

 

خلاصه ، من اون موقع نبودم ...

 

ولی میدونم...

 

خداییش ، خداییشا ، من باشم جرات میکنم برم جنگ؟؟

 

 

دلم تنگه واسه آدمایی که جونشونو خالصانه گذاشتن کف دستشونو رفتند تا من باشم

رفتند تا همه ی ناکجا آبادی ها باشند و...

رفتند تا خیلی ها از اسم اینها استفاده کنند و بازی رو ببرند ...

 

خیلی ها رفتند اونجا و برگشتند ! اما چگونه؟ با یک پایی که قطع شد؟

دو دستی که قطع شد؟

دو پایی که قطع شد؟

دو دست و پایی که قطع شد؟

 

چشمهایی که نابینا شد ؟

گوشهایی که از موج انفجار کر شد؟

 

و فقط برای آنهایی متاسفم که اون موقع در لانه ی موش بودند و الان ...

 

 

و دست و پای آنهایی را میبوسم که از درد شیمیایی شدن خوشحالند

از درد شهید شدن خوشحالند

از درد بی دست و پا بودن خوشحالند

 

 

و وای به حال آنها که از جبهه فقط کارت ایثارگری و جانبازیشون رو آوردند و بس...

 

 

خدایا ، کمکم کن تا توان پیدا کنم که به شجاعت جانبازان و شهدا فقط فکرکنم

 

خلاصه خدا جون ! درد میکشم وقتی میبینم درد میکشند

 

چه کنم؟ چه کنم و چه کنم؟

 

به خودت قسم خدا اگه ما ناکجا آبادی ها فقط و فقط یکبار در سال به آسایشگاه جانبازان برای ملاقات بریم یا هر کدوممون فقط سالی یه بار سر خاک یکی از شهدا بریم هیچی ازمون کم نمیشه

 

شاید درس مردانگی بیاموزیم...

 

 

شهدا ! به شما حسرت میخورم

 

جانبازان عزیز ، شما پدران و مادران دوم من هستید و همیشه در قلب من و من ها !!

 

 

خدا جون ببخش



--
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
-------------------ـگروه‌فرهنگی‌لیموـ----------------------
جهت بازدید از وبسایت گروه http://lymoo-group.ir
قابل توجه تازه‌واردا جهت مشاهده قوانین گروه http://lymoo-group.ir/lymoo-grooh
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به lymoo@googlegroups.com
آدرس آینده گروه لیمو https://groups.google.com/forum/#!forum/lymoo
آدرس فعلی گروه http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
-------------------ـگروه‌فرهنگی‌لیموـ----------------------
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر