محورها و اهداف کنفرانس :
· مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با مدیریت شهری
· شخصیت سازی برای شهرها به عنوان یک برند
· راهکارهای جایگاه یابی شهرها به عنوان برند در اذهان
· نقش فرهنگ ، ارزشهای فرهنگی و هویت تاریخی در ایجاد یک برند شهری ماندگار
· نقش گروهها و نهادهای محلی در تقویت برند شهری
· منافع حاصل از برخورداری برند شهری برای کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی شهر
· راهکارهای استفاده از کلیه دارائیهای مادی و معنوی شهر برای پشتیبانی از برند شهری
· آشکارسازی فرصتهای پیش رو با رویکرد برند سازی شهری
· تبیین جایگاه ارزشمند مدیریت برند شهری در رونق اقتصادی کسب و کارهای محلی
· افزایش رفاه اقتصادی شهروندان در صورت بهره مندی از برند شهری
· قابلیت برخورداری از قدرت سیاسی و اقتصادی در صورت بهره مندی از یک برند شهری موفق
· بررسی میزان گسترش سرمایه گذاریهای مادی و معنوی و افزایش گردشگران خارجی و رشد منافع دوگانه حاصل از آن
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر