۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

کنفرانس ملی برندینگ شهری

کنفرانس ملی برندینگ شهری
و
نمایشگاه جانبی دستاوردهای شهری
 
گردهمایی شهرداریهای سراسر کشور
 
سالن بین المللی هتل المپیک تهران

 http://up.vatandownload.com/images/abpdzn2jsaxyym13fg0.png
 
 
 
 
 
تماس با دبیرخانه : 14 – 88813412
 
فکس : 88319088
 

محورها و اهداف  کنفرانس :
·        مبانی و مفاهیم برندینگ و ارتباط آن با مدیریت شهری
·        شخصیت سازی برای شهرها به عنوان یک برند
·        راهکارهای جایگاه یابی شهرها به عنوان برند در اذهان
·        نقش فرهنگ ، ارزشهای فرهنگی و هویت تاریخی در ایجاد یک برند شهری ماندگار
·        نقش گروهها و نهادهای محلی در تقویت برند شهری
·        منافع حاصل از برخورداری برند شهری برای کلیه ذی نفعان داخلی و خارجی شهر
·        راهکارهای استفاده از کلیه دارائیهای مادی و معنوی شهر برای پشتیبانی از برند شهری
·        آشکارسازی فرصتهای پیش رو با رویکرد برند سازی شهری
·        تبیین جایگاه ارزشمند مدیریت برند شهری در رونق اقتصادی کسب و کارهای محلی
·        افزایش رفاه اقتصادی شهروندان در صورت بهره مندی از برند شهری
·        قابلیت برخورداری از قدرت سیاسی و اقتصادی در صورت بهره مندی از یک برند شهری موفق
·        بررسی میزان گسترش سرمایه گذاریهای مادی و معنوی و افزایش گردشگران خارجی و رشد منافع دوگانه حاصل از آن

 
 
شرکت کنندگان و مدعوین کنفرانس :
 
مدیران و کارشناسان شهرداری ها و حوزهای مدیریت شهری ، اعضای شوراهای اسلامی شهرها ، اعضای هیات علمی ، دانشجویان ، اساتید ، مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی در رشته های مرتبط با امور شهری و مدیریت  ، مدیران و کارشناسان سازمانهای خدمات شهری ، استانداری ها ، نظام مهندسی ، میراث فرهنگی ، آژانس های مسافرتی ، حمل و نقل ، مسکن و شهرسازی ، کلیه نهادها و سازمانهای خصوصی و مردمی مرتبط با حوزه های شهری ، مدیران ، کارشناسان و مشاوران حوزه های بازاریابی و تبلیغات
http://up1.iranblog.com/images/623.png

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر