۱۳۹۰ شهریور ۸, سه‌شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [11854] ویروس جدید ایمیل می فرستد-خیلی مهم ویروس











 
 
ویروس جدید ایمیل می فرستد!

 www.sohagroup.com
جدیدا" ویروسی در حال گسترشه که خودش را به اسم دوستان شما قالب کرده و با نام آنها ایمیل می فرسته و شما فکر می کنید خود اون دوستتون ایمیل رو داده ، در صورتی که اینطور نیست و اون شخص اصلا در جریان نیست!
این ایمیل ها ویژگی شان این است که عنوان ندارند و no subject - no title نوشته جلوشون. داخل آن هم که میروید هیچ چیز نیست جز یک لینک که مشخص نیست چی هست. با کلیک روی این لینک، شما هم احتمالا به همین حالت دچار می شوید و شبیه این ایمیل ها بدون این که خودتون در جریان باشید از طرف شما و با نام شما به آدرس ایمیل دوستانتون به صورت شانسی ارسال می شود البته این به معنی هک مستقیم ایمیلتون و پسوردتون نیست ولی خب به اسم شما برای دیگران ایمیل آلوده فرستاده خواهد شد.
روی لینک داخل ایمیل های بدون عنوان که از طرف دوستاتون فرستاده میشه هرگز کلیک نکنید. چون اصلا این ایمیلها را دوستاتون نفرستاده اند. باور ندارید از اونها بپرسید!
این اطلاع رو به بقیه دوستانتون هم بدهید.
www.sohagroup.com
 


-- belal, izanloo,PhD. student of Measurement and Research, Department of Educational Evaluation and Research, faculty of psychology and education, The University of Tehran, P. O. Box 14155-6456, Tehran 1444893114, Iran Phone:009821 88922241, Email: b.ezanloo@gmail.com



--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر