۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

فیلتر شکن قوی -- گشت و گذار در اینترنت بدون محدودیت --


 
 

[ اخطار : کاربر گرامی ، جهت مشاهده این رایانامه ( E-Mail ) ، گزینه Show Images یا Display Images Below را فعال نمائید ]

 

فیلتر شکن قوی , پشتیبانی 24 ساعته , امنیت بالا , سرعت استثنایی

مـواردی هسـتند که در 2 سال سابـقه کـاری , مشـتریان به ما گفته اند

 

برای اطلاع از نوع سرویس و قیمت ها و نحوه خرید می توانید به سایت چیپ سرویس --( برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید )-- مراجعه نموده و یا از طریق یاهو مسنجر --( Yahoo ID 1 : Cheap_Service1 --- Yahoo ID 2 : Cheap_Service3 )-- و یا شماره موبایل --(   09387176896 )-- با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید .

 توجه : سرویس پرداخت آنلاین و تحویل سرویس بعد از 10 دقیقه در سایت چیپ سرویس امکان پذیر می باشد .

صفحه اصلی || آموزش ساخت کانکشن || خرید آنلاین || پشتیبانی آنلاین || دریافت نمایندگی

 

 5   دليل براي انتخاب چيپ سرويس 

** چيپ سرويس ، براي پول شما ارزش قائل است

چيپ سرويس ، با تلاش در ارائه خدمات حرفه اي و در عين حال کاربردي اينترنتي به مشتريان خود ، هميشه سعي دارد بتواند با کمترين هزينه ، بهترين ارائه دهنده سرويس باشد . شما با مراجعه به صفحه اصلي سايت و مشاهده امکانات انواع پلن هاي وي پي ان براحتي مي توانيد صحت ادعاي ما را دريابيد .

** صاحب سرورهاي اختصاصي از بهترين ديتاسنترهاي 7 كشور جهان

ما سعي داريم با اجاره انواع سرورهاي اختصاصي از کشور هاي مختلف در آينده نزديک ، امکان ارائه خدمات مطلوب را بيشتر و بهتر جهت مشتريان خود فراهم سازيم . هم اکنون با استفاده از سرور هاي اختصاصي در کشورهاي آمريکا ، كانادا ، آلمان ، انگليس ، هلند ، لوکزامبورگ و سوئیس ، امکان ارائه خدمات حرفه اي در اين زمينه نيز ( با ارائه مشاوره رايگان ) ميسر است  .

** پشتيباني سريع و آسان

با توجه به طراحي سيستم پشتيباني آنلاين و ارسال ايميل درخواست راهنمائي از طريق بخش پشتيباني ، و تماس تلفني مي توانيد براحتي مشکلات خود را با ما درميان گذاشته و از همکاران فني راهنمائي لازم را دريافت نمائيد . روزانه کاربران زيادي به طرق مختلف با کسب راهنمائي هاي لازم و رفع ابهامات خود ، از خدمات آنلاين چيپ سرويس بهره مي گيرند  .

** رضايتمندي مشتريان سرلوحه چيپ سرويس

از زمان ارائه خدمات توسط چيپ سرويس ، زمان کوتاهي سپري شده و در طول اين مدت کاربران زيادي از خدمات آن بهره مند گرديده اند . حضور فعال در چندين سايت و همچنين معرفي خدمات اين سايت از طريق ايميل تبليغاتي در سطح گسترده و بنر هاي تبليغاتي در بزرگترين سايت ها نشان از اعتماد مشتريان به سرويس هاي ما است . چيپ سرويس در جذب بازار خود و رقابت سالم به کيفيت خدمات و رضايت مندي مشتريان بيشترين اهميت را داده است و کليه فعاليتهاي خود را در اين زمينه معطوف نموده و در موارد مورد نياز از فاکتورهاي رقابتي مانند قيمت و ... به منظور پايداري بهره جسته است .

** چيپ سرويس ، دلال نيست ! !!

کليه خدمات ارائه شده در چيپ سرويس ، بواسطه دسترسي مستقيم اين سايت به منابع اصلي آن مي باشد ، کليه نرم افزارها و خدمات ارائه شده در اين سايت متعلق به تيم چيپ سرويس بوده و بصورت واسطه اي ارائه نمي گردد .

 

 


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر