۱۳۹۳ شهریور ۲۲, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [23592] Fwd: -- دو تا خانم تو محل کارشون داشتند با هم صحبت می کردند ...


---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2014-09-13 14:24 GMT+04:30
Subject: -- دو تا خانم تو محل کارشون داشتند با هم صحبت می کردند ...
To:




--
   

 دو تا خانم تو محل کارشون داشتند با هم صحبت می کردند ...

 

 

اولی : دیشب، شب خیلی خوبی برای من بود. تو چطور؟

 

دومی : مال من که فاجعه بود. شوهرم وقتی رسید خونه ظرف سه دقیقه شام خورد و بعد از دو دقیقه رفت تو رختخواب و خوابش برد. به تو چجوری گذشت؟

 

اولی : خیلی شاعرانه و جالب بود. شوهرم وقتی رسید خونه گفت که تا من یه دوش میگیرم تو هم لباساتو عوض کن بریم بیرون شام. شام رو که خوردیم تا خونه پیاده برگشتیم و وقتی رسیدم ، شوهرم خونه رو با روشن کردن شمع رویایی کرد.

 

 

 گفتگوی همسران این دو زن :

 

شوهر اولی : دیروزت چطوری گذشت ؟

 

شوهر دومی : عالی بود. وقتی رسیدم خونه شام روی میز آشپزخونه آماده بود. شام رو خوردم و بعدش رفتم خوابیدم. داستان تو چجوری بود ؟

 

شوهر اولی : رسیدم خونه شام نداشتیم، برق رو قطع کرده بودند چون صورت حسابشو پرداخت نکرده بودم بنابراین مجبور شدیم بریم بیرون شام بخوریم. شام هم بیش از اندازه گرون تموم شد و مجبور شدیم تا خونه پیاده برگردیم. وقتی رسیدم خونه یادم افتاد که برق نداریم و مجبور شدم چند تا شمع روشن کنم ...

 

 

 

نتیجه اخلاقی :

این که اصل داستان چیه، مهم نیست . شکل ارائه شما مهمه 
 
 
 
 

--
به سایت تفریح و سرگرمی هم سری بزنید
http://www.tafrihvsargarmi.ir
---
‏این پیام را به خاطر این دریافت کردید که برای مبحثی در گروه «تفريح و سرگرمي» در Google Group ثبت‌نام شده‌اید.
جهت لغو اشتراک از این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com ارسال کنید.
از این گروه در http://groups.google.com/group/taf_sar بازدید کنید.
برای گزینه‌های بیشتر از https://groups.google.com/d/optout بازدید کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر