۱۳۹۳ شهریور ۱۳, پنجشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود بازی DieselStormers 2014 برای PC

Posted: 04 Sep 2014 04:01 AM PDT

 DieselStormers-2014

بازی DieselStormers 2014 برای PC

نام بازی : DieselStormers
نسخه بازی : ۱٫۰
زمان میانگین نصب:۹ تا ۱۰ دقیقه
سال انتشار : ۲۰۱۴
سازنده :  Black Forest Games
منتشر کننده : TBA
امکان بازی دو نفره : بله

ژانر : اکشن
دستکتاپ : PC
زبان : English
حجم حدودی : ۵۳۸ مگابایت

این بازی DieselStormers نام دارد و در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شده است . وب سایت بین دانلود این بازی را ویندوز های XP , 7 , 8 تست کرده است و در تمامی نسخه های ویندوز به جز ۲۰۰۰ ، و ۹۸ اجرا شده است .

سازنده اصلی این بازی Black Forest Games نام دارد . اکثر طرفتار بازی های سبک اکشن ، و تخیلی هستید این بازی را به شما پیشنهاد میکنم که چند ساعت از وقت خود را به پای این بازی بگذارید.

جالبی این بازی این است میتوانید چند نفری بازی کنید . منتشر کننده و حمایت کننده این بازی TBA بوده است  . متاسفانه این بازی باید یک سال قبل منتشر میشد ولی به خاطر مشکلات فنی و برنامه نویسی زمان اجرا بازی عقب افتاد و حدود چند روزی هست در وبسایت های خارجی منتشر شده است .

قبل از نصب برنامه های در پوشه Redist نصب نمایید

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی DieselStormers 2014 برای PC

نوشته دانلود بازی DieselStormers 2014 برای PC اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی ۱CLICK DVD Converter 3.0.3.1

Posted: 04 Sep 2014 12:30 PM PDT

1CLICK-DVD-Converter-3.0.3.1

نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی ۱CLICK DVD Converter 3.0.3.1

1CLICK DVD Converter نام یک نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی با قابلیت های فراوان است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار به شما امکان تبدیل انواع فایل های ویدیویی را به فرمت های مختلف می دهد و گزینه های بسیاری را پیش روی شما قرار می دهد تا با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال نمایید. اما گستره قابلیت های این نرم افزار تنها به فایل های ویدیویی و تبدیل آنها محدود نمی شود چراکه امکان تبدیل انواع فایل های صوتی به یکدیگر نیز قابلیتی است که می توانید در این نرم افزار بیابید. می توانید صدا را از تصویر جدا کنید و در یک فایل صوتی ذخیره نمایید ، فایل های تصویری را به یکدیگر متصل کنید ، افکت های مختلف را بر روی آنها اعمال کنید ، از ویدیو مورد نظر خود عکس بگیرید و از امکانات دیگر نرم افزار بهره مند شوید.

نرم افزار ۱CLICK DVD Converter یکی از بهترین تبدیل کننده ها می باشد ، که به منظور تبدیل فرمت های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد . این مبدل توسط شرکت : ۱CLICK ساخته شده و قادر است در کمترین مدت زمان ممکن عملیات تبدیل فرمت را انجام دهد . یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن ، این است که می تواند صدا را از ویدیوهای تصویری جدا کرده و به فرمت مورد نظر تبدیل کند.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی ۱CLICK DVD Converter 3.0.3.1

نوشته دانلود نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی ۱CLICK DVD Converter 3.0.3.1 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر