۱۳۹۳ شهریور ۲۷, پنجشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Wise Care 365 Pro 3.24

Posted: 18 Sep 2014 05:17 AM PDT

Wise-Care-365-Pro-3.24

Wise Care 365 نرم افزاری جهت پاک سازی ، بهینه سازی ویندوز می باشد . یکی از قابلیت های برنامه افزایش سرعت ویندوز به صورت باورنکردنی می باشد . حتی با این برنامه میتوانید از ویندوز خود بک اپ تهیه کنید و یا ویندوز خود را به حالت اولیه بازگردانید.با این نرم افزار میتوانید میزبان مصرف RAM و CPU را بدست آورید و RAM خود بهینه سازی کنید . اگر مصرف رم یک بازی ۱ گیگ باشد میتوانید آن بازی را با ۷۰۰ مگابایت رم اجرا کنید .

اگر از نرم افزار های سنگین و پر حجم مانند PHOTOSHOP استفاده میکنید پیشنهاد میکنم حتما از نرم افزار Wise Care 365 استفاده نمایید و مصرف رم خود را کاهش دهید و مشاهده کنید چگونه سرعت ویندوز شما زیاد و هنگ کردن کامپیوتر یا ویندوز شما کم تر میشود.

سیستم عامل ویندوز که اکثر قریب به اتفاق کاربران رایانه از آن به عنوان سیستم عامل اصلی خود استفاده می نمایند، ممکن است پیشرفته تر از آنی که به نظر می رسد باشد، اما مسئله مهم در مورد آن نیاز به نگه داری موثر ازآن می باشد تا کارایی و عملکرد آن بهینه سازی شده و کاهش نیابد. چنانچه سیستم خود را همانند منزل خود هر چند گاهی بصورت منظم تمیز و پاکسازی نکنید، زباله های دیجیتالی که به مرور زمان برروی هم انباشته می شوند، عملکرد سیستم را کاهش داده و از سرعت آن می کاهند، ویا حتی خطاهایی غیر قابل توضیح را منجر شوند، آن هم در هنگامی که بیشترین نیاز به سیستم از سوی شما احساس می شود.

(...)
ادامه مطلب نرم افزار بهینه سازی ویندوز Wise Care 365 Pro 3.24

نوشته نرم افزار بهینه سازی ویندوز Wise Care 365 Pro 3.24 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار رتوش صورت PhotoInstrument 7.1

Posted: 18 Sep 2014 06:12 AM PDT

PhotoInstrument-7.1

PhotoInstrument ،  همانگونه که میدانیم آرایش کردن یکی از کارهای روزمره در بین افراد و مخصوصا دختر خانم ها می باشد. این کار علاوه بر هزینه های بسیار سنگین وقت ما را ساعتها مشغول به خود کرده تا آرایش مناسب با خود را به دست آوریم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهتر نبود بدون صرف هزینه های بسیار سنگین خرید لوازم آرایشی و تست هر کدام از لوازم و ابزارهای آرایشی و انتخاب یک آرایش دلپسند و مورد نظر خود نرم افزاری بود تا بر روی تصویر خود آرایش را انجام داده و در صورت تمایل آن را بر چهره خود اجرا نماییم و با استفاده از این نرم افزار می توانیم به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل بشویم و تصاویر خود و دوستان خود را به وسیله این نرم افزار قدرتمند  آرایش نماییم. شما با استفاده از این نرم افزاز یک کیف پر از ابزار و لوازم آرایشی را در اختیار خواهید داشت. نرم افزار قدرتمند PhotoInstrument شامل مجموعه ابزار برای روتوش تصاویر با استفاده از طراحی دیحیتالی می باشد. شما با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به صورت حرفه ای آرایش نمایید. و تمامی عیوب صورت و پوست، از قبیل چین و چروک پوست، آکنه، خالکوبی لکه ها، زخم ها و لکه های سیاه را بدون استفاده از لوازم آرایشی و به صورت مجازی به سهولت انجام دهید

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار رتوش صورت PhotoInstrument 7.1

نوشته دانلود نرم افزار رتوش صورت PhotoInstrument 7.1 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر