۱۳۹۳ شهریور ۲۱, جمعه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ HyperSnap 8.00.02

Posted: 12 Sep 2014 05:48 AM PDT

HyperSnap-8.00.02

HyperSnap 8.00.02 نرم افزاری قدرتمند وبا کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانیداز تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. این نرم افزار با ویرایشگر داخلی خود که به شما اجازه میدهد تا برروی فیلمها با استفاده از متن و یا یک صدای ضبط شده که بیانگر چگونگی مراحل کاری است که می خواهید مثلا به عنوان آموزش برروی ویدئوی خود قرار دهید،

فیلمها و تصاویر گرفته شده از دسکتاپ خود را ویرایش نمایید. نسخه منتشر کننده (Publisher) نرم افزار این توانایی را دارد که فایلهای خروجی را بصورت فیل فلش و یا ویدئوهای AVI ذخیره نموده تا فیلمهای ساخته شده توسط شما قابلیت ارائه برروی وبسایتهای مخلتلف یا اسناد را داشته باشند. ویرایش دسکتاپ نرم افزار نیز دارای یک عملکرد ساده فرستادن گزارش " Send Report" می باشد که آخرین دقایق فعالیت های برروی صفحه نمایش را برروی یک میل گزارشی ضمنی پیوست نماید.

با استفاده از این برنامه معنی فناوری برتر را درک خواهید نمود بدین معنی که با قابلیت ضبط با اجرای برنامه در پس زمینه و ویژگی غیر قابل شناسایی بودن حتی توسط کامپیوتر های مدرن می توانید حتی بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید.
(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ HyperSnap 8.00.02

نوشته دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ HyperSnap 8.00.02 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود نرم افزار مشاهده تلویزیون آنلاین OnlineTV 10.5.0.5

Posted: 12 Sep 2014 06:18 AM PDT

OnlineTV-10.5.0.5

 نرم افزار مشاهده تلویزیون آنلاین OnlineTV 10.5.0.5

OnlineTV 10.5.0.5 میتوانید تلویزیون آنلاین مشاهده نمایید ! . خصوصیات این نرم افزار سبک بودن و بدون نیاز به داشتن وسیله و ابزاری ، این نرم افزار کانال های مجاز را پشتیبانی میکند و تمامی کانال های کشورمان را پشتیبانی میکند.

نام این نرم افزار OnlineTV می باشد که شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی سراسر جهان کنید.

این نرم افزار قادر است تا از ۱۲۰۰ شبکه ی تلویزیونی موجود در ۱۰۰ کشور جهان پشتیبانی کند و تمامی کانال های دیجیتال کشور عزیزمان ایران زمین  و برنامه های در حال پخش از آنها شبکه ها را برای شما به نمایش بگذارد.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار مشاهده تلویزیون آنلاین OnlineTV 10.5.0.5

نوشته دانلود نرم افزار مشاهده تلویزیون آنلاین OnlineTV 10.5.0.5 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر