۱۳۹۳ شهریور ۱۶, یکشنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

دانلود نرم افزار مدیریت و حذف برنامه ها Max Uninstaller 3.0.1.139

Posted: 07 Sep 2014 05:07 AM PDT

Max-Uninstaller-3.0.1.1398

همه ی ما به دلیل نیازهایی که به نرم افزار ها و برنامه های مختلف داریم اقدام به تهیه و نصب آنها بر روی ویندوز کامپیوترمان می کنیم تا به وسیله ی آنها ، کارهایی را که می خواهیم انجام دهیم . حال برخی از این نیاز ها به گونه ای هستند که با چند بار استفاده از برنامه ی مورد نظر به طور کامل برطرف می شوند و چیزی که در این بین وجود دارد ،‌ بیهوده بودن نگهداری از نرم افزار نصب شده بر روی ویندوز است .

این برنامه Max Uninstaller نام دارد . کار این برنامه حذف نرم افزار های غیرقابل حذف و مدیریت آن ها هست.. آیا تا حالا به این مشکل برخورده اید فایل های برنامه ها باقی می می ماند و قابل پاک کردن نیستند ؟ این برنامه به شما کمک می کند برنامه های غیرقابل حذف را راحتی حذف نمایید .

پشتیبانی از زبان های : فرانسوی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فارسی ، تاجیکی ، پاکستانی ، روسی ، چینی ، ژاپنی

اگر با این فکر که هارددیسک شما توانایی ذخیره سازی حجم بسیار بالایی از اطلاعات را دارد و به همین دلیل برنامه های متفاوتی را نصب کرده و هیچ فکری درباره ساماندهی به آنها نمی کند باید این را بدانید که حجمی که به وسیله ی فایلهای یک بازی یا نرم افزار از هارد درایو کامپیوترتان اشغال شده تمام داستان نبوده و انباشته شدن لطلاعات بسیار در رجیستری که قلب ویندوز به شمار می رود را نیز باید در نظر گرفت . پس تنها راهی که باقی می ماند ، حذف برنامه هایی است که نیازی به وجودشان نداریم . همانند همیشه برای کارهای مهم نرم افزارهایی طراحی می شوند تا به بهترین نحو ممکن صورت بگیرند .

نخواهید رفت .استفاده از این برنامه که از ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کند به سادگی استفاده از سطل بازیافت ویندوز بوده به شما کمک می کند تا تنها با کشیدن و رها کردن برنامه های نصب شده به محیط اصلی نرم افزار ، آنها را به جهان ابدیت بفرستید !.

(...)
ادامه مطلب دانلود نرم افزار مدیریت و حذف برنامه ها Max Uninstaller 3.0.1.139

نوشته دانلود نرم افزار مدیریت و حذف برنامه ها Max Uninstaller 3.0.1.139 اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

دانلود بازی Leos Fortune v1.0.1 2014 برای آندروید

Posted: 07 Sep 2014 10:08 AM PDT

Leos-Fortune-v1.0.1-2014

بازی Leos Fortune v1.0.1 2014 برای آندروید

نام بازی : Leos Fortune 2014
نسخه بازی : ۱٫۰٫۱
زمان میانگین نصب:۳ تا ۵ دقیقه
سال انتشار : ۲۰۱۴
سازنده : نامشخص
منتشر کننده : نامشخص
امکان بازی دو نفره : خیر
ژانر :Arcade
دستکتاپ : APK
زبان : انگلیسی
حجم حدودی : ۸۵۹ مگابایت

این بازی Leos Fortune  نام دارد . این بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است . میشه گفت این بازی یک بازی فکری است . این بازی در هفته ماه گذشته برای اندروید و IOS منتشر شد ولی با بالا رفتن تعداد نصب بازی این بازی برای APK هم منتشر شد.

وبسایت بین دانلود اولین سایتی هست که این بازی خیره کننده را برای دانلود قرار داده است.

او زندگی خوبی نداشته و غم گین است . سعی کنید با او بازی کنید

(...)
ادامه مطلب دانلود بازی Leos Fortune v1.0.1 2014 برای آندروید

نوشته دانلود بازی Leos Fortune v1.0.1 2014 برای آندروید اولین بار در BinDownload | دانلود نرم افزار پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر