۱۳۸۹ فروردین ۱۴, شنبه

انجمن ام تی ان ایرانسل - سال 1389 برای شما چگونه خواهد بود؟!

دو دلیل اصلی احتمال پرهیز از ازدواج در این سال یکی این است که ببر نماد خشم، درگیری و مبارزه است و چندان برای آغاز یک پیوند زناشویی مناسب نیست، هرچند ستاره‌شناسان چینی این سال را برای آغاز...

شما متولد چه سالی هستید؟ اسب؟ خروس؟ اژدها یا ببر؟ چقدر به طالع‌بینی و پیش‌بینی آینده اعتقا د دارید؟ تا حالا چیزی از فنگ‌شویی شنیدید؟ اصلن می‌دونید امسال چه سالیه؟ تاحالا کسی فالتونو گرفته؟
در فرهنگ چینی پیش‌بینی آینده و بررسی سرنوشت از روی گردش ستارگان و صور فلکی جایگاه مهمی دارد. تقویم قمری چینی یک چرخه ۱۲ ساله دارد که شامل ۱۲ حیوان است: ببر، خرگوش، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ، خوک، موش و گاونر.
هم‌چنین طالع‌ بینی چینی بر۵ عنصر اصلی فلز، آب، آتش، چوب و زمین استوار است که هرکدام از این عناصر تاثیرات مثبت یا منفی خود را بر جهان هستی دارند.
بنابر تقویم چینی امسال، سال «ببر» نام‌گذاری شده است. ببر در فرهنگ مشرق زمین نماد خوش اقبالی و کامیابی است. آسیایی‌ها این حیوان خوش یمن را تداعی‌کننده قدرت برتر و نماد آسودگی و امنیت در زندگی انسان‌ها می‌دانند که همیشه مورد احترام و ستایش مردم است. در فنگ‌شویی چینی ببر یکی از ۴ حیوان آسمانی است و در کنار لاک‌پشت سیاه، ققنوس و اژدهای سبز اهمیت زیادی برای مردم دارد. ببر همواره نماد شجاعت و پیروزی به شمار می‌رود و نماینده زمین محسوب می‌شود.
از شخصیت‌های معروف متولد سال ببر می‌توان به بتهوون ،ژنرال دوگل، مرلین مونرو و امیلی برونته اشاره کرد.
به گفته «هنری فونگ» یکی از متخصصان فنگ شویی، امسال سال ببر فلزی است. از آن جا که ببر خودش دارای عنصر چوب است در واقع با این ترکیب امسال، سال چوب و فلز است. بنا به این نظر هردوی این عناصر بسیار قوی هستند . چوب سمبلی از درخت است و فلز نشانه‌ای از تبری که درختان را قطع می‌کند. بنابراین می‌بینید که امسال سال چندان آرامی نیست. در این سال تضادهایی دیده می‌شود آن‌چنان که ثبات و پایداری نیز دیده می‌شود چراکه به هرحال چوب مانع فلز است.
براساس تفکر فنگ‌شویی، ببر نماد رخ‌دادهای غیرقابل پیش‌بینی و هم‌چنین قدرت است و برای امسال وقوع رخ‌دادهای غیرمنتظره و مهم پیش‌بینی می‌شود. علاوه بر آن‌که این سال، سال چندان آرامی هم نیست.
این متخصص چینی، سال ببر را از نظر سیاسی سالی پر از تغییردر صحنه سیاست داخلی هم‌چنین بین‌المللی می‌داند و از نظر اقتصادی نیز سال چندان پرباری را پیش بینی نمی‌کند چراکه این تضادها گریبان بازار را نیز می‌گیرد به‌ویژه در بازار سهام.
از نظر زیست‌محیطی نیز احتمال بروز تخریب و آسیب‌های بسیار بزرگ و غیرقابل پیش‌بینی طبیعی، می‌رود.

و اما سری به طالع‌بینی چینی می‌زنیم تا ببینیم برای متولدین سال‌های مختلف در سال ببر، چه سرنوشتی رقم خورده است. البته درست است که این پیش‌بینی‌ها براساس حرکت ستارگان و برخی عناصر طبیعی صورت می‌گیرد اما به هرحال گفته می‌شود این که هر فرد در چه ساعتی یا چه سالی به دنیا آمده هم‌چنین وجود سایر عناصر بر سرنوشت او بی‌تاثیر نیست.
 
اما متولدین سال ببر (۱۹۹۸ – ۱۹۸۶- ۱۹۷۴- ۱۹۶۲- ۱۹۵۰-) این سال را چگونه سپری می‌کنند؟
گفته می‌شود که هرچند امسال سال ببر است ولی سال خوبی برای متولدین این سال نیست. اتفاقات و پیش‌آمدها در این سال به بیشترین حد خود می‌رسد و این افراد باید از هرگونه ریسک و خطر پرهیز کنند. هم‌چنین پیش آمدها آن‌چنان که انتظار می‌رود، پیش نمی‌رود و به متولدین این سال توصیه می‌شود در سال ببر به صورت گروهی فعالیت کنند و از توانمندی‌های دیگران بهره ببرند.
 
برای متولدین سال خرگوش( یا گربه) (۱۹۹۹- ۱۹۸۷- ۱۹۷۵ – ۱۹۶۳ – ۱۹۵۱ ) این سال، سال خوبی از نظر مالی پیش‌بینی می‌شود به‌ویژه برای آنان که شاغل هستند. مجردهای متولد سال خرگوش در سال ببر شانس خوبی برای یافتن همسر ایده‌آل خود دارند اما به متولدین متاهل این سال توصیه می‌شود در سال ببر به دنبال وسوسه‌های خود نروند! افراد متولد این سال، سال ببر را بسیار پر انرژی و مثبت طی می‌کنند و بهتر است مراقب خوراک و سلامتی خود در این ارتباط باشند چراکه تغذیه نابجا و نامناسب سلامتی آن‌ها را مورد تهدید قرارداده و دچار سوء هاضمه می‌کند.
 
متولدین سال اژدها (۲۰۰۰ – ۱۹۸۸ – ۱۹۷۶ – ۱۹۶۴ – ۱۹۵۲ ) در سال ببر با تنهایی روبرو هستند. افراد مجرد متولد این سال که درپی یافتن همسر دلخواه هستند کار بسیار سختی را پیش گرفته اند. متاهل ها در رابطه با همسرشان ممکن است با روزمرگی روبرو شوند. افراد متولد این سال در سال ببر از نظر سلامتی با مشکلاتی روبرو می شوند و از نظر شغلی و مالی حرکتی کند دارند. اگرچه این افراد از نظر شغلی و تجاری از طرف دوستان مورد حمایت قرار می گیرند.
 
اما متولدین سال مار(۲۰۰۱ – ۱۹۸۹- ۱۹۷۷- ۱۹۶۵- ۱۹۵۳) نیز سال خوبی از نظر سلامتی و مالی دارند. تعدادی تغییر شغل می‌دهند و تعدادی از نظر شغلی ارتقاء می‌یابند. روابط بسیار خوبی با دیگران برقرار می‌کنند و اگر مجرد هستند، ازدواج می‌کنند. این افراد نیز باید مراقب سلامت خود باشند تا به آنفلوانزا مبتلا نشوند.
 
برای متولدین سال اسب (۲۰۰۲ – ۱۹۹۰ –۱۹۷۸ – ۱۹۶۶ – ۱۹۵۴ ) نیز سال ببر، سال خوبی از نظر سلامتی و شغلی است. هم‌چنین آن‌ها از انرژی‌های مثبت و یاری منابع داخلی بهره می‌برند و علی‌رغم این که در روابطشان تغییری دیده نمی‌شود اما زندگی همراه با آرامش و صلح را سپری می‌کنند.
 
اما متولدین سال بز( ۲۰۰۳ – ۱۹۹۱– ۱۹۷۹- ۱۹۶۷ – ۱۹۵۵ ) در این سال دارای فرشته محافظی هستند که به آن‌ها در زمینه توانگری و شغل کمک شایانی می‌کند. هرچندکه این افراد از نظر فیزیکی و روحی دچار مشکلاتی می‌شوند. به این افراد توصیه می‌شود به کلاس‌هایی هم‌چون یوگا یا مدیتیشن بروند تا از اضطراب‌های آنان کاسته شود. در روابط اینان نیز تغییر محسوسی دیده نمی‌شود و در مجموع کشتی آن‌ها به آرامی حرکت می‌کند.
 
برای متولدین سال میمون (۲۰۰۴ – ۱۹۹۲ – ۱۹۸۰ – ۱۹۶۸ – ۱۹۵۶) سال ببر سال سخت و دشواری است. چراکه در این سال تغییرات شغلی هم‌چنین تغییراتی در روابط صورت می‌گیرد. اما فرصت‌های خوبی برای مسافرت و ملاقات با سایر افراد بوجود می‌آید. بهتر است این افراد مراقب بروز تصادف در این سال باشند.
 
برای متولدین سال خروس (۲۰۰۵ – ۱۹۹۳- ۱۹۸۱ – ۱۹۶۹ – ۱۹۵۷) این سال، سالی خوب و سرشار از خوش‌شانسی از نظر مالی و شغلی است. از طرفی آرامش بر روابطشان حکم‌فرماست بدون هرگونه مشکلی. شانس یافتن همسر مطلوب برای افراد مجرد متولد این سال در سال ببر زیاد است و به خانواده افراد متاهل فردی اضافه خواهدشد. این افراد از بیماری مزمن کوچکی رنج می‌برند و بهتر است از هرگونه ریسکی خودداری کنند. بروز یک تصادف نیز برای آنان پیش بینی می‌شود.

متولدین سال سگ (۲۰۰۶ – ۱۹۹۴ – ۱۹۸۲ – ۱۹۷۰ – ۱۹۵۸ ) سال ببر را به خوبی سپری می‌کنند، از نظر شغلی و شکوفایی مالی. هم‌چنین روابط آنان از هرجهت مطلوب است. هرچند که این افراد باید بسیار مراقب و محتاط باشند چراکه تصادفی خواهند داشت. از طرفی گفته می‌شود که شاید این افراد به بیماری‌های مزمن ریه مبتلا شوند و انرژی آن‌ها کاهش یابد و ضعیف شوند ولی باید در اهدافشان جدی‌ و کوشاتر باشند.
 
اما متولدین سال خوک (۲۰۰۷ – ۱۹۹۵– ۱۹۸۳– ۱۹۷۱ – ۱۹۵۹) چه سرنوشتی در انتظارشان است؟ سال ببر برای متولدین این سال، سال بسیار خوبی پیش‌بینی شده‌است. بخت و اقبال با آنان همراه است و از نظر شغلی نیز بسیار عالی است. هرچند که آنان باید از نظر سلامتی بسیار مراقب خود باشند و از افراط کردن پرهیز کنند. این گروه از افراد از سوی دوستان خود در شغل و محل کارشان مورد حمایت قرار می‌گیرند و بهتر است با دیگران بخشنده و مهربان باشند تا آینده بهتری در انتظار آنان باشد.
 
متولدین سال موش (۲۰۰۸ – ۱۹۹۶ – ۱۹۸۴ – ۱۹۷۲- ۱۹۶۰ ) سال ببر را به خوبی سپری نمی‌کنند. اینان باید مراقب سلامتی خود باشند چه از نظر فیزیکی و چه از نظر فکری و روحی. آن‌ها که تلاش و تحرک بیشتری دارند آینده بهتری نیز در انتظارشان است. این بدان معنی است که کسانی که در زمینه فروش فعالیت می‌کنند، می‌توانند موانع بد را پشت سر گذارند.
 
و اما متولدین سال گاو نر (۲۰۰۹ – ۱۹۹۷ – ۱۹۸۵ – ۱۹۷۳ – ۱۹۶۱ – ۱۹۴۹ )
متولدین این سال در سال ببر دارای محافظ و حامی خوبی هستند و از نظر شغلی سال خوبی را پیش رو دارند. برای افراد متاهل سال خوبی برای فرزنددار شدن است. متولدین این سال نیز باید مراقب سلامتی خود باشند. آنان در این سال بیماری روحی با اضطراب و استرس را تجربه می‌کنند.

--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید
 
این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:
 
http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
 
-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-
 
سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "
 
شما خود ، مدیر گروه هستید..
 
** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
 
..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر