۱۳۸۹ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

خدمت خانم روشنک عزیز

سلامی صمیمانه بر دوستداران هنر
از هموطنانیکه اززندگی وسرنوشت هنرمندعزیز وواقعا یگانه ایران خانم روشنک اطلاعی
دارند تمنّای عاجزانه دارم آنرا در اختیار ما  بگذارند.جاذبه برنامه های گلها بدون تردید
مدیون صدای جادوئی این هنرمند ارزنده است. من از این نقطه دور از میهن پابوس خانم
 روشنک هستم و خدمت ایشان ازصمیم قلب سلام عرض میکنم و آرزوی سلامتی ایشان
 را دارم و اگر احتمالا این پیام بدستشان رسید از ایشان خواهش میکنم اگر آدرس ایمیل
خدمتشان هست مرا مورد مرحمت قرارداده و آنرا برایم بفرستند.از هنردوستان هم 
 تقاضادارم اگر بجز ویدیوی پیوست ویدیوی دیگری از ایشان دراختیار دارند لطف کنند
 و دراختیار دیگردوستداران برنامهء گلها قراردهند
 
با احترام
جواد جمشیدی
 
 


Sicher und anonym surfen? Der Internet Explorer 8 macht es möglich!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر