۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

خدمت دوستان و یاران گلها عرض سلام و ادب دارم
امیدوارم گنجینه ای که دوستان سختکوشمان د رگروه توزیعش را بعهده گرفته
اند را دریافت کرده باشید
بنده نیز با لطق عزیزان نصیب برده ام.
همانگونه که در مانیفیست گروه آمده است این مجموعه متعلق به تمام ملت ایران است.
براین اساس هدفگذاری شخصی ام را اینگونه طرح میکنم
(این آن چیزی است که یه هر کس نسخه میدهیم بیان میکنم).
در خانه هرکسی که میخواهد ایرانی باشد
این گنجینه باید باشد
دیوان حافظ
شاهنامه فردوسی
کلیات سعدی
دیوان شمس و مثنوی مولانا
هفت پیکر نظامی
رباعیات خیام
یعنی در هرخانه طاقچه ای هست که این آثار در آنها است
امید دارم این بسته دی وی دی نیز در کنار آنها قرار بگیرد
برای اینکار این بسته فقط به اینان تقدیم خواهد شد
به آنهاییکه دوستشان دارم و آنهاییکه دوستشان ندارم
به آنهاییکه می شناسم و آنهایی که نمی شناسم
به آنهاییکه می بینمشان و آنها که نمی بینشمان
گاه گاه هم کارهای عجیب کنیم و به کسی که در خیابان راه میرود نزدیک شویم
و این بسته را به او هدیه دهیم

شاد باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر