۱۳۸۹ فروردین ۱۶, دوشنبه

صدای خس وخاشاک را بشنوید: April 06 2010 : بالاترین




در رای گیری سایت «تایم» به «میر حسین موسوی» رای بدهیم

Posted: 05 Apr 2010 03:30 AM PDT

رای گیری برای انتخاب پرنفوذ ترین فرد سال 2010 از قبیل رهبران، هنرمندان، مخترعان و چهره ها
با ۲۳۹ امتیاز و ۱۱۵ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

هتک حرمت وقیحانه به مقبره آیت الله سید روح الله خاتمی/تحصن همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض به این اقدام

Posted: 05 Apr 2010 04:33 AM PDT

شب گذشته عده ای افراد ناشناس در اقدامی وقیحانه به هتک حرمت مقبره نماینده و یار دیرین امام راحل در استان یزد پرداختند که در پی این اقدام وقیحانه همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنین حرکاتی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس« پارلمان نیوز» این افراد با پاشیدن رنگ بر روی تمثال آیت الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام امام راحل به مناسبت درگذشت آیت الله خاتمی اقدام وقیحانه ای را موجب شدند که در پی این اقدام جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به سمت مقبره آیت الله خاتمی روانه شدند. در حال حاضر نمایندگان اصلاح طلب یزد خواهان شناسایی عوامل هتک حرمت آیت الله خاتمی شدند همچنین شورای تامین شهرستان یزد نیز در حال بررسی این موضوع شده است.
با ۲۰۰ امتیاز و ۴۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

مقبره رضا شاه را خراب کردند ، سنگ مزار شاملوي بزرگ را شکستند ، سنگ مزار ندا را هم . و اينبار نوبت يک آيت الله شد .

Posted: 05 Apr 2010 08:51 AM PDT

چقدر اين دنيا کوچک است با همه عظمتش . چقدر ما ملت صبوريم با همه قدرتمان و چه قدر اين حکومتيان بي شرمند با همه ادعايشان . به سنگ مزار و به حرمت يک متوفي هم پايبند نيستند اينان . سکوت ما آيا اينچنين گستاخشان نکرده است ؟ آن زمان که يشم سنگ مزار رضا شاه را ميشکستند ، سکوتي کرديم مرگبار . سنگ مزار مردي را ميشکستند که با همه خوي ديکتاتوريش و همه بديها که داشت ، اما ايران نوين به او وام بسيار داشته و دارد . هنوز هم مثال زدني است نقاط عطفي که در دوره آن قزاق شاه شده بر ايران رفت . سنگش را خلخالي بي بته شکست و ما سکوت کرديم . رسيد به شهداي مدفون در خاوران که اساسا سنگي را بر آنان برنتابيدند و از اصل منع کردند به حتي تکه سنگي به نشاني . رسيديم به شاملوي بزرگ ، شاعر آزادي که جهاني به احترامش کلاه از سر برميدارد . سنگ مشکين مزار او را حداقل سه بار من شکسته ديدم و هر سه بار اشکي افشاندم و باز چون تو ، منهم سکوت کردم . آمديم تا دخت ايران . ندايي که چشمان بازش همه چشمان بسته جهان را به چالش کشيد . حراميان حکومت ، سنگ مزار او را هم شکستند و باز من و تو در خفقان زمان ، حناق مرگ گرفتيم و خفه مانديم . اينبار به سراغ همريشان خود رفته اند اين بي ريشه گان . هم ريش لفظي شايسته نيست بر آيت الله خاتمي و اين سيد لا کتاب ، علي خامنه اي . از آن روي هم ريش ميگويمشان که اصطلاح خود مرحوم خاتمي بود که ميگفت بنشينيم و ريش هايمان را هم قد کنيم . يعني به توافق برسيم . اين بيشرمان ، دايره خودي را آنچنان تنگ کرده اند که تاريخ ميترسد که چون اينان بميرند و برخاک روند ، بر مزارشان ، مردم چه خواهند کرد . آيا از پس امروز ، فردايي نيست ؟
با ۱۵۵ امتیاز و ۵۴ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

تحصن همسر آیت الله خاتمی در اعتراض به هتک حرمت مقبره ایشان

Posted: 05 Apr 2010 05:36 AM PDT

جرس:شب گذشته عده ای افراد ناشناس در اقدامی وقیحانه به هتک حرمت مقبره نماینده و یار دیرین امام خمینی در استان یزد پرداختند. در پی این اقدام وقیحانه همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنین حرکاتی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس« پارلمان نیوز» این افراد با پاشیدن رنگ بر روی تمثال آیت الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام امام خمینی به مناسبت درگذشت آیت الله خاتمی اقدام وقیحانه ای را موجب شدند که در پی این اقدام جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به سمت مقبره آیت الله خاتمی روانه شده اند. در حال حاضر نمایندگان اصلاح طلب یزد خواهان شناسایی عوامل هتک حرمت آیت الله خاتمی شدند. همچنین شورای تامین شهرستان یزد نیز در حال بررسی این موضوع شده است. گفتنی است آیت الله روح الله خاتمی، پدر محمد خاتمی رئیس جمهور دور ه اصلاحات از علمای برجسته و موسس حوزه علمیه اردکان بود. پس از پیروزی انقلاب، وی با حکم امام خمینی به عنوان امام جمعهٔ اردکان و نماینده امام در یزد انتخاب شد. سیدروح الله خاتمی روز پنجم آبان ماه ۱۳۶۷ شمسی درگذشت. بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی وی را «یکی از چهره‌های تقوا، خلوص و ایمان» توصیف کرد.
با ۱۴۲ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

یکی از مصادیق بی شمارتقلب در انتخابات ریاست جمهوری :صندوق هایی با 99 درصد رای برای احمدی نژاد

Posted: 05 Apr 2010 08:21 AM PDT

رای ما کجاست :«در 307 صندوق اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری اخیر محمود احمد ي نژاد 99 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود . که این میزان یعنی آرای یکنواخت در تعدادی از صندوق های اخذ رای بر اساس علم آمار نشان دهنده چیزی جز یک تقلب ناشیانه نیست .» این تنها یکی از مصادیق بی شمارتقلب در انتخابات ریاست جمهوری اخیر است . که در اینجا به عنوان یکی از مصادیق بارز تخلفات انتخاباتی در کنار برخی موارد دیگر به بحث گذاشته می شود.صندوق هایی حاوی آرای 99 درصد برای یک کاندیدای ریاست جمهوری .بر اساس نظر متخصصان علم آمار در پد یده هاي اجتماعی آمارها ،اعداد و ارقام باید از منطقی استوارو متقن پیروی کنند .طبق نظر این متخصصان ،تحلیل هاي آمار ي و حتی مشاهدات عینی اگر این ویژگی را نداشته باشند از دور نتیجه گیری های مهم حذف خواهند شد .
با ۱۲۸ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

هتک حرمت وقیحانه به مقبره آیت الله سید روح الله خاتمی(پدر محمد خاتمی) و تحصن همسر آیت‌الله خاتمی در اعتراض به این اقدام

Posted: 05 Apr 2010 06:42 AM PDT

پارلمان‌نیوز: شب گذشته عده‌ای افراد ناشناس در اقدامی وقیحانه به هتک حرمت مقبره آیت‌الله خاتمی؛ پدر سید محمد خاتمی، ریئیس جمهور سابق کشورم پرداختند که در پی این اقدام وقیحانه همسر آیت‌الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل این عمل زشت شده است. این افراد با پاشیدن رنگ بر روی تمثال آیت‌الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام امام راحل به مناسبت درگذشت آیت‌الله خاتمی اقدام وقیحانه‌ای را انجام دادند که با انتشار این خبر جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم متدین اردکان و یزد به سمت مقبره آیت الله خاتمی، پدر سیدمحمد خاتمی روانه شده‌اند. شورای تامین شهرستان اردکان ظهر امروز جلسه اضطراری را در این خصوص تشکیل داده و محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس که در تهران حضور دارد در تماس تلفنی با اعضای این شورا بر روشن شدن عوامل این اقدام وقیحانه تا 24 ساعت آینده تاکید کرد و گفت:«هر مسئولی که توانایی شناسایی عوامل این اقدام را ندارد از مقام خود استعفا دهد.»
با ۱۱۲ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

هتك حرمت آرامگاه و تمثال آيت‌الله خاتمي ( پدر محمد خاتمی )

Posted: 05 Apr 2010 08:36 AM PDT

فرزند مرحوم آيت‌الله خاتمي از هتك حرمت به آرمگاه و تمثال امام جمعه فقيد يزد توسط افراد ناشناس خبر داد. مريم خاتمي در گفت‌وگو با ايلنا با بيان اينكه صبح امروز اطلاع يافتيم به آرامگاه و تمثال آيت‌الله خاتمي بي‌احترامي شده است گفت: با حضور در آرامگاه آيت الله خاتمي مشاهده كرديم كه بر روي عكس ايشان و پيام امام رنگ سفيد ريخته شده است. وي با بيان اينكه اين موضوع را به اطلاع امام جمعه اردكان و برخي مسوولان رسانديم گفت: به نظر مي‌رسد كشف دست‌هاي پيدا و پنهان اين گونه اقدامات براي مسوولين كاري نداشته باشد و كساني كه مبادرت به اين اقدام ناشايست مي‌كنند تنها آبروي خود را مي‌برد. مريم خاتمي با اظهار گلايه از رواج اين گونه برخوردها در جامعه از اهانت به به پيام امام به مناسبت ارتحال آيت‌الله خاتمي انتقاد كرد.
با ۱۱۰ امتیاز و ۶ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

میر حسین، زهرا رهنورد و شیرین عبادی در لیست پرنفوذ ترین اشخاص سال 2010

Posted: 05 Apr 2010 05:18 AM PDT

در رای گیری سایت «تایم» به «میر حسین موسوی» و «زهرا رهنورد » و «شیرین عبادی» رای بدهیم ...بايد روي عدد 100 و Most Influential يعني پرنفوذ و پرقدرت ترين قرار داد
با ۱۰۰ امتیاز و ۲۵ نظر علم و تکنولوژی فرستاده شده در بخش
نظرات

نيمي از هواپيماهايي ايران‌اير از پرواز به اتحاديه اروپا منع شدند

Posted: 05 Apr 2010 08:21 AM PDT

اتحاديه اروپا پرواز هواپيماهاي متعلق به «ايران اير» به كشورهاي عضو اين اتحاديه را ممنوع اعلام كرد. به گزارش خبرنگار ايلنا، كميسيون اروپا بعد از انجام بازرسي‌ها و برخي آزمايش‌هاي فني و امنيتي و برآورد امكان چندين سانحه هوايي جدي ممنوعيت ورود هواپيماهاي شركت ايران اير به كشورهاي عضو اتحاديه اروپا را اعلام و تاكيد كرد كه اين ممنوعيت در سريع‌ترين زمان ممكن اجرايي مي‌شود. كميته امنيت هوايي اتحاديه اروپا همچنين اعلام كرد كه شركت ايران اير تنها با استفاده از ناوگان هوايي ويژه‌اي اجازه پرواز به كشورهاي اين اتحاديه را دارد. كميسيون اروپا تاكيد كرد كه طي ماه‌هاي آينده براي بررسي ضريب امنيتي سيستم حمل و نقل هوايي شركت ايران اير به تهران سفر مي‌كند. بنا بر اين گزارش فهرست هواپيماهايي كه توسط اتحاديه اروپا از پرواز به كشورهاي عضو اين اتحاديه منع شده‌اند، به شرح زير است: شماره ثبت و در صورت در دسترس بودن شماره سريال ساخت: تمامي هواپيماها غير از:................
با ۹۹ امتیاز و ۳ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

هتک حرمت وقیحانه به مقبره آیت الله سید روح الله خاتمی/تحصن همسر آیت‌الله خاتمی به نشانه اعتراض به این اقدام

Posted: 05 Apr 2010 08:13 AM PDT

تحول سبز : شب گذشته عده‌ای افراد ناشناس در اقدامی وقیحانه به هتک حرمت مقبره نماینده و یار دیرین امام راحل در استان یزد پرداختند که در پی این اقدام وقیحانه همسر آیت‌الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل این عمل زشت شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس« پارلمان‌نیوز»، این افراد با پاشیدن رنگ بر روی تمثال آیت‌الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام امام راحل به مناسبت درگذشت آیت‌الله خاتمی اقدام وقیحانه‌ای را انجام دادند که با انتشار این خبر جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم متدین اردکان و یزد به سمت مقبره آیت الله خاتمی، پدر سیدمحمد خاتمی روانه شده‌اند. شورای تامین شهرستان اردکان ظهر امروز جلسه اضطراری را در این خصوص تشکیل داده و محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس که در تهران حضور دارد در تماس تلفنی با اعضای این شورا بر روشن شدن عوامل این اقدام وقیحانه تا 24 ساعت آینده تاکید کرد و گفت:«هر مسئولی که توانایی شناسایی عوامل این اقدام را ندارد از مقام خود استعفا دهد.»
با ۹۸ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حمله افراد ناشناس به مقبره پدر خاتمی در یزد

Posted: 05 Apr 2010 08:23 AM PDT

شب گذشته عده ای افراد ناشناس در اقدامی وقیحانه به هتک حرمت مقبره نماینده و یار دیرین امام راحل در استان یزد پرداختند که در پی این اقدام وقیحانه همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنین حرکاتی شد. این افراد با پاشیدن رنگ بر روی تمثال آیت الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام امام راحل به مناسبت درگذشت آیت الله خاتمی اقدام وقیحانه ای را موجب شدند که در پی این اقدام جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به سمت مقبره آیت الله خاتمی روانه شدند. در حال حاضر نمایندگان اصلاح طلب یزد خواهان شناسایی عوامل هتک حرمت آیت الله خاتمی شدند همچنین شورای تامین شهرستان یزد نیز در حال بررسی این موضوع شده است.
با ۹۳ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

سفارت ایران در استرالیا از دانشجویان مخالف حکومت جاسوسی می کند !

Posted: 05 Apr 2010 11:24 AM PDT

::: سفارت ایران در شهر کانبرا استرالیا متهم است که از دانشجویان فعال در زمینه دموکراسی و مخالف حکومت جاسوسی کرده و این اطلاعات را به تهران ارسال می کند که می تواند عواقب و مجازات های بسیار سختی برای این دانشجویان به همراه داشته باشد ::: سفارت ایران از تظاهرات ضد حکومتی دانشجویان در استرالیا فیلم و عکس تهیه می کند ::: همچنین این دانشجویان توسط عوامل حکومت مورد آزار و اذیت قرار گرفته و یکی از آنها نیز توسط افراد ناشناس تهدید به مرگ شده است ...
با ۹۲ امتیاز و ۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

دشمن خودش رو داره برا 22 خرداد آماده ميكنه...ما در چه حاليم؟

Posted: 05 Apr 2010 11:02 AM PDT

راستش يكي از آشنايان، تازه از سربازي مرخصي گرفته بود و ما ديديمش...ازش در مورده اوضاع و احوال پرسيدم.گفتش كه همه نبروهاشون رو از همين حالا براي 22 خرداد دارن آماده ميكنن!!! ببينم دشمن داره خودشو آماده ميكنه، ما درچه حاليم؟ بعد از 22 بهمن من خيلي دلسرد شده بودم و ديگه زياد پيگير اخبار و خبر رساني به بقيه نبودم...اما حالا ديگه موضوع حياتيه. اگه بازي رو ببازيم باختيم ها...ميخوام مثل تظاهراتهايي مثل روز قدس برم و اعلاميه پخش كنم، ميخوام هركي رو كه ميبينم به تظاهرات دعوت كنم،ميخوام شعارنويسي رو با جديت ادامه بدم. ميخوام اميد داشته باشم كه فرداي 22 خرداد شرمنده ي مادران عزادار نباشم...آخه ميدونيد دلم برا شعار دادن و دويدن توي وليعصر تنگ شده...دلم برا اونهمه غرور و شجاعت و مردونگي هم وطنام تنگ شده...دلم برا سهراب ها و نداها و اشكانهايي كه قرار بود الان پا به پاي ما شعار بدن تنگ شده... آي كسايي ديگه اي كه مثل منين...شماها نميخواين كاري كنيد؟ ((راستي از اونجا كه احتمالا براي آموزشگاها و دبيرستانها امتحاناي سخت رو بزارن بعد از 22 خرداد كه كسي بيرون نياد، شديدا از دوستاني كه در اين گروه قرار ميگيرن ميخوام كه خودشونو از قبل براي اون امتحانا آماده كنن!))
با ۹۰ امتیاز و ۶ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

میرحسین موسوی خطاب به مقامات: می‌توان با عقل جمعی گذشته را جبران کرد

Posted: 05 Apr 2010 01:43 PM PDT

میرحسین موسوی، به مقام‌های جمهوری اسلامی توصیه کرد با مبنا قرار دادن «عقل جمعی» و بازگشت به الگوی رفتاری آیت‌الله خمینی، حوادث گذشته را جبران کنند. آقای موسوی امروز دوشنبه، در دیدار با اعضای فراکسیون اقلیت مجلس گفت که اگر در حوادث پس از انتخابات، به «عقل جمعی» رجوع می‌شد و «یک فرقه یا جناح» دیده نمی‌شد، «شاهد اتفاقات تلخ نبودیم.»
با ۸۸ امتیاز و ۲۷ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

صفحه اول بالاترين در اين روزها

Posted: 05 Apr 2010 10:04 AM PDT

صفحه اول بالاترين در اين روزها به صورت تصويري
با ۸۷ امتیاز و ۱۶۶ نظر سرگرمی فرستاده شده در بخش
نظرات

دادگاه اشکان به اتهام زدن تخم مرغ بر سر یک مامور سفارتی ایران در دانمارک+ویدیو

Posted: 05 Apr 2010 12:32 PM PDT

اشکان پنجه ای قرار است فردا در دادگاهی در شهر کپنهاگ به جرم تخم مرغ زدن بر سر یک مامور سفارتی در ماه فوریه در بیرون سالن جشنی که سفارت در رابطه با بزرگداشت دهه فجر برگزار میکرد محاکمه شود. اشکان یک شاعر مبارز و رپر است که مدت دو سال از زندگی خود را در سلولی انفرادی و در تاریکی مطلق و زیر شکنجه های وحشیانه بسر برده است. از هم میهنان ایرانی مقیم دانمارک دعوت می شود برای حمایت از اشکان در دادگاه علنی وی حضور بهم رسانند . زمان: سه شنبه 6 آوریل ساعت 14.00 آدرس:Lyngby Hovedgade 96 ,3.sal, 2800 Kgs Lyngby فیلم تخم مرغ خوردن مزدور سفارتی http://www.youtube.com/watch?v=WwSoeROi3B0&feature=player_embedded
با ۸۶ امتیاز و ۱۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

ویدیویی از یک دختر چادری عجیب در جامعه بیمار ایران:همه کاره مملکتم احمدي نژادم.از کسی نمی ترسم.آقایی به مولا.خاک توسرت!

Posted: 05 Apr 2010 03:55 PM PDT

چند روز پیش در تاکسی همسفر یک دختر چادری شدم که رفتارهای عجیب و غریبش را می توانید در این ویدیو ببینید: تا به مقصد برسیم بارها پول هایی را که مدعی بود از هیات جمع کرده می شمرد. هم عاشق حاج منصور بود هم مهستی و هایده. می گفت به محسن رضایی رای داده و کروبی را به خاطر مدل حرف زدنش مسخره می کرد و می گفت اگر رییس جمهور شود فقط یه مترجم می خواد حرف هاش رو ترجمه کنه. بارها و بارها سر و صداهای ناهنجار از خودش در می اورد و هی به راننده می گفت هر کاری خواستی بکن اگه پلیس گیر داد می زنم زیر گوشش. می گفت: همه کاره مملکتم احمدي نژادم من. پدرم به رحمت ایزدی رفته. من پدر خانواده ام. خودم مرد زندگیم. باید زن بگیرم نه شوهرم. پول در می ارم. زحمت می کشم من. در همین حین راننده تاکسی هم کم و بیش بدش نمی امد با دخترک گرم بگیرد و .... جیغ داد کردن خطاب به مردم و ماشین های اطراف ور رفتن با ضبط ماشین و ترانه خوانی و ... از جمله دیگر شیرین کاری های این دخترک بود که خاک تو سرت از دهنش نمی افتاد.
با ۸۳ امتیاز و ۳۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

امید منتظری آزاد شد

Posted: 05 Apr 2010 02:16 PM PDT

لحظاتی پیش امید منتظری از زندان اوین مرخص شد
با ۸۳ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

میر حسین موسوی : امام هیچ تصمیمی که مربوط به سرنوشت مردم بود را به تنهایی اتخاد نمی‌کردند

Posted: 05 Apr 2010 01:41 PM PDT

نخست وزیر دوران دفاع مقدس عدم رجوع به عقل جمعی و دیدن تنها یک فرقه و جناح که بر خلاف مشی امام خمینی(ره) بود را عامل حوادث بعد از انتخابات دانست، وی همچنین نوع معرفی امام راحل در صدا و سیما را ویران کردن پایه‌های نظام عنوان کرد و گفت:« صدا و سیما رفتار و دکترین امام راحل را تخریب می‌کنند و این درست کاری است که رسانه‌های بیگانه هم انجام می‌دهند.» به گزارش «پارلمان‌نیوز»، صبح امروز اعضای فراکسیون خط امام(ره)مجلس در ابتدای دیدارهای بهارانه خود با شخصیت‌های سیاسی کشورمان به دیدار میرحسین موسوی رفتند. در ابتدای این دیدار ، دبیرکل فراکسیون خط امام(ره)مجلس با تبریک سال جدید به نخست وزیر مورد حمایت امام راحل ابراز امیدواری کرد که سال جدید قرین خیر و برکت برای ملت بزرگ ایران و نیز خانواده‌های شهدا، ایثارگران ، آسیب دیدگان حوادث بعد از انتخابات و همه دلسوزان انقلاب اسلامی ایران باشد. محمدرضا تابش سپس اظهار داشت:«سال گذشته ملت در دفاع از دستاوردهای انقلاب و با حضور پرشکوه در انتخابات سنگ تمام گذاشت اما متاسفانه پاسخ درخوری نشنید و حاکمیت معامله خوبی با ملت انجام نداد.» وی سپس با اشاره به انتخاب نام خط امام(ره) برای فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس افزود:« ما به عنوان اعضای این فراکسیون می‌بایست مبلغ و معرف اندیشه‌ها و راه امام باشیم.» نماینده اصلاح‌طلب اردکان تصریح کرد:«متاسفانه این روزها در کشور چهره‌ای از امام راحل بویژه در صدا و سیما ارائه و به تصویر در می آید که جفای بزرگی در حق ایشان است و با پخش گزینشی فرمایشان ایشان بدون اشاره به فراز و فرودهای آن و اینکه مربوط به چه زمان یا کدام اتفاق است این سئوال را برای نسل جوان ایجاد کرده است که این امامی که همه آنقدر از او تعریف می‌کنند این است؟» تابش با اشاره به مسئولیت طولانی مهندس میرحسین موسوی در مقام نخست وزیری در دوره حیات امام خمینی(ره) از او خواست تا به عنوان یکی از یاران امام راحل گوشه هائی از مشی ایشان در تعادل بخشی به روابط بین قوا و نیز روش و منش امام راحل در امر حکومت داری را بیان نماید. در ادامه ، مهندس موسوی با تبریک سال نو به نمایندگان حاضر در جلسه و آرزوی سربلندی ملت بزرگ ایران ، ضمن سخنانی بخشی از خاطرات خود در این خصوص را بیان نمود . وی گفت:« علی رغم حمایت موثری که امام راحل از دولت و اینجانب بعمل می آوردند هیچ تصمیمی که به مربوط به سرنوشت مردم بود را به تنهایی اتخاد نمی‌کردند و برای اتخاد تصمیم با کسانی که لازم بود مشورت می کردند و اصولا برای مشورت خود در اینگونه تصمیمات وظیفه‌ای شرعی و عقلی قائل بودند.» نخست وزیر دوران دفاع مقدس افزود:« برای نمونه خاطرم هست در آن زمان مسئله‌ای در مورد رفع برخی محدودیت‌ها برای انتقال برنج از شمال کشور به تهران و دیگر مناطق مطرح شده بود و دوستان مصر بودند که این محدودیت‌ها برداشته شود تا قیمت پائین بیاید و در جلسه سران قوا، دوستان به اجماع رسیدند که این محدودیت‌ها رفع شود اما من به دلایلی همچنان مخالف بودم. این مسئله به اطلاع حضرت امام رسید و به ایشان گفته شد که سران قوا موافق این تصمیم هستند اما موسوی مخالف است، امام هم در پاسخ گفتند هرچند که چشم من آب نمی‌خورد که قیمت ها کاهش یابد ولی آنچه تصمیم اکثریت است انجام شود.» موسوی تصریح کرد:« امام راحل علی‌رغم منزلت بی‌نظیری که در بین مردم داشتند و همچنین اختیارات و توانایی‌هایی که بر اساس قانون و اقبال مردم به ایشان دارا بودند و نیز نگاه تیز و دقیق به مسائل ، باز هم در مسائلی که به سرنوشت ملت مربوط می‌شد همواره مشورت با سران قوا و نخبگان در آن امر را در اولویت قرار می‌دادند و نظر شخصی یا یک گروه خاص را مبنا قرار نمی‌دادند، تشکیل جلسات سران قوا در آن زمان که هنوز مجمع تشخیص مصحلت وجود نداشت و سپس تشکیل مجمع تشخیص مصحلت نظام ( قبل از تثبیت آن به عنوان یکی از اصول قانون اساسی در بازنگری آن ) ناشی از همین روحیه و تفکر امام راحل بود.» نخست وزیر مورد تائید امام راحل یادآور شد:« یکی از دلایل کارآمد بودن نظام و عبور از بحران‌ها در آن زمان به این رویه و نیز ارتباطی که به طور مستقیم مردم با نظام و حاکمیت و رهبری داشتند بر می‌گشت، به اضافه اینکه تصمیمات هم عقلانی و با مشورت جمعی اتخاد می‌شد.» وی سپس به بیان خاطره دیگری از آن دوران پرداخت و گفت:« در اواخر دوران عمر امام راحل بودیم و دورنمای آینده برای من نیز این بود که تغییر و تحولاتی رخ خواهد داد و من دیگر نخواهم بود . بر اساس همین تحلیل هم نگرانی‌هایی درباره مشکلاتی که احتمالا بعد از تغییر و تحولات ممکن بود رخ دهد داشتم و یکی از آن ها ضرورت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور بود، لذا در یکی از جلسات سران قوا پیشنهاد اختصاص ارز برای خرید گندم و پرکردن سیلوها را مطرح کردم که مورد توجه آقایان هم بود و به اجماع رسیدیم، قرار شد نامه‌ای خدمت امام بنویسیم و ایشان را نیز در جریان موضوع قرار دهیم و از امام کسب تکلیف کنیم، نامه خدمت ایشان تقدیم شد و امام خمینی(ره) در پاسخ به این نامه نوشتند اگر نظر جمع آقایان موافق است برداشت شود.» موسوی ادامه داد:« علی‌رغم اینکه امام می‌توانستند این جمله را به این صورت ننویسند و صرفا موافقت خود را اعلام کنند ولی باز هم ایشان بر خرد جمعی تکیه داشتند و مایل بودند (وبلکه اصرار داشتند ) این مسئله به عنوان یک اصل مطرح و مراعات شود. به طور کلی ایشان همواره این اصل را رعایت می‌کردند که تصمیمات هرچه بیشتر به سمت مسیرهایی برود که در آن از عقل جمعی و مجاری قانونی استفاده گردد و استثناءها کمتر شود.» میرحسین موسوی سپس به وقایع سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت:« اگر در این جریانات و حوادث بعد از انتخابات متناسب با این رویه و مشی امام به عقل جمعی رجوع می‌شد و این راه و منش امام راحل که نگاهی وسیع به قضایا داشتند و تنها یک فرقه یا جناح را نمی‌دیدند عمل می‌شد شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم.» موسوی با بیان خاطره دیگری افزود : « یادم هست همواره در انتخابات‌ مجلس ، وضعیت انتخابات اصفهان از حساسیت بالایی برخوردار بود و نتایج آن مورد توجه مسئولان بود، امام راحل هم به هر حال یک انسان بودند که ممکن بود از یک تفکر بیشتر خوششان بیاید و از تفکر دیگری کمتر، در یکی از انتخابات‌های مجلس هنگامی که نتایج اعلام ‌شد و من اسامی منتخبان اصفهان را به آگاهی ایشان رساندم ، امام خمینی(ره) با یک لبخندی فرمودند اصفهان را هم آنها بردند که این برخورد بسیار خوب امام با این قضیه مورد توجه بسیاری از حاضران در آن جلسه قرار گرفت.» وی یادآور شد:« امام راحل زمینه حضور همه جناح‌ها و سلائق را فراهم می‌کرد و مانع از حضور کسی نمی‌شد و این مردم بودند که با رای خود زمینه در مسئولیت قرار گرفتن یک گروه یا تفکر را فراهم می‌کردند.» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار همچنین با بیان خاطرات دیگری در زمینه نحوه تصمیم گیری حضرت امام (ره) در مورد واگذاری اختیارات تعزیرات حکومتی به دولت و سپس واگذاری مجدد آن به قوه قضائیه و نیز چگونگی تصمیم گیری در خصوص مواردی که برای بازنگری قانون اساسی در سال ۱۳۶۸ از سوی امام ابلاغ شد، تاکید مکرر و دائمی امام بر مشورت و خرد جمعی و ضرورت عمل به قانون را یادآوری کرد و معرفی این شیوه ها را اقدامی مناسب در معرفی خط امام و منش و روش ایشان ارزیابی کرد . نخست وزیر دوران دفاع مقدس سپس در رابطه با نحوه معرفی امام راحل در صدا و سیما گفت:« این نوع تبلیغ در واقع ویران کردن پایه‌های نظام است چرا که رفتار و دکترین امام راحل را تخریب می‌کنند و این درست کاری است که رسانه‌های بیگانه هم انجام می‌دهند یعنی هم متاسفانه صدا و سیمای ما و هم رسانه‌های ضدانقلاب فرازی از یک سخن امام راحل را بدون اشاره به موقعیت تاریخی بیان آن سخن و با هدف القاء چهره و منشی خاص از امام مطرح می‌کنند که این موجب ترسیم چهره ای غیر واقعی از امام میگردد و برداشت و ذهنیتی ناقص و نادرست از امام را در مخاطبان بویژه نسل جوان ایجاد می کند و به نظر من رسانه های بیگانه و صدا وسیما دراین مورد دو تیغه یک قیچی هستند که به مخدوش کردن چهره نورانی امام راحل می پردازند.» وی تاکید کرد:« اگر امام آنچنان که بود معرفی و شناسانده می‌شد مشروعیت نظام بیشتر می‌شد اما متاسفم که برخی از این ظرفیت بزرگ استفاده نمی‌کنند و برعکس ریشه‌های نظام را با این نوع تبلیغ مورد حمله و تخریب قرار می‌دهند.» موسوی خاطر نشان کرد:« حوادث و جریانات سال گذشته موجب بازگشت به این واقعیت شد که خوب است یکبار دیگر به گذشته نگاه شود و با مبنا قرار دادن عقل جمعی و الگو قرار دادن امام آنگونه که بود و نه آنگونه که توسط برخی رسانه‌ها معرفی می‌شود گذشته را جبران کرد.
با ۸۳ امتیاز و ۱۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

حمله به مقبره پدر سید محمد خاتمی؛همسر سید روح الله خاتمی در محل دفن وی تحصن کرد

Posted: 05 Apr 2010 10:48 AM PDT

کلمه: شب گذشته عده ای ناشناس به مقبره آیت الله خاتمی (پدر محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران) ، نماینده خمینی در استان یزد حمله کردند که در پی این اقدام همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنین حرکاتی شد. به گزارش « پارلمان نیوز» این افراد با پاشیدن رنگ بر روی عکس آیت الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام امام خمینی (ره) به مناسبت درگذشت آیت الله خاتمی، اقدام "وقیحانه ای" را موجب شدند که در پی این اقدام جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به سمت مقبره آیت الله خاتمی روانه شدند. در حال حاضر نمایندگان اصلاح طلب یزد خواهان شناسایی عوامل "هتک حرمت " آیت الله خاتمی شدند همچنین شورای تامین شهرستان یزد نیز در حال بررسی این موضوع شده است. مریم خاتمی دختر مرحوم آیت الله خاتمی نیز در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه صبح امروز اطلاع یافتیم به آرامگاه و تمثال آیت‌الله خاتمی بی‌احترامی شده است گفت: با حضور در آرامگاه آیت الله خاتمی مشاهده کردیم که بر روی عکس ایشان و پیام امام رنگ سفید ریخته شده است. وی با بیان اینکه این موضوع را به اطلاع امام جمعه اردکان و برخی مسوولان رساندیم گفت: به نظر می‌رسد کشف دست‌های پیدا و پنهان این گونه اقدامات برای مسوولین کاری نداشته باشد و کسانی که مبادرت به این اقدام ناشایست می‌کنند تنها آبروی خود را می‌برد. مریم خاتمی با اظهار گلایه از رواج این گونه برخوردها در جامعه از اهانت به به پیام امام به مناسبت ارتحال آیت‌الله خاتمی انتقاد کرد. به گفته همسر امام جمعه یزد اینگونه اقدامات تنها موجب افزایش علاقه مردم به راه و اندیشه ایشان می‌بشود.
با ۷۹ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

محمد داوری سردبیر سایت سحام نیوز زیر سخت ترین شکنجه ها و فشارها قرار دارد

Posted: 05 Apr 2010 12:52 PM PDT

خبرگزاری هرانا - نزدیک به ۸ماه پیش مهدی کروبی، با تکیه بر اسناد و مدارک معتبر پرده از جنایت بازداشتگاه کهریزک برداشت. وی در نامه ای که خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشته بود نسبت به اقدام تجاوز جنسی و آزار و اذیت زندانیان سیاسی در بند در برخی بازداشتگاه ها و از همه مهمتر بازداشتگاه کهریزک به شدت اعتراض نمود و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مقامات و مسئولان نظام شده بود. از آن روز بود که مهدی کروبی در آماج حملات گروه های مختلف و جریان حاکم قرار گرفت. حزبش را بستند. دفتر شخصی و روزنامه اش را توقیف و بسیاری از نزدیکانش را بازداشت و روانه زندان کردند. به گزارش سحام نیوز، کروبی با ارائه اسناد مختلف و قوی ادعای خود را ثابت نمود و حتی در پاسخ به برخی رسانه ها و افراد، خواستار دراختیار قرار دادن تریبونی آزاد در جهت ثابت نمودن ادعای خود بود. البته هیچ گاه به مهدی کروبی اجازه دفاع از ادعایش داده نشد و ارائه همین مدارک و اسناد بود که باعث تعطیل شدن بازداشتگاه کهریزک شد و حتی ماجرا به مجلس نیز برده شد تا آنجا که پای سعید مرتضوی نیز به میان ماجرا کشیده شد.
با ۷۶ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

جدیدترین بیانات محمود احمدی نژاد : بزرگترین ماموریت جمهوری اسلامی گرفتن دست بشریت است !

Posted: 05 Apr 2010 01:09 PM PDT

جمهوری اسلامی ایران برپاشده است تا ذهن و دل انسان‌ها را به سمت بهار حقیقی هدایت کند و دست بشریت امروز را گرفته و در دست ربیع‌الانام قرار دهد و این بزرگترین مأموریت جمهوری اسلامی ایران است. / شرایط کنونی کشور درعرصه داخلی وجهانی ممتاز است / ایران در منطقه و در بسیاری از مناسبات جهانی حرف اول را می‌زند. / دولت نشان داده است که در اداره اقتصاد و کنترل بازار موفق بوده است و با مدیریت دولت علی‌رغم بحران اقتصاد جهانی و برخی مانع‌تراشی‌ها تورم به 10.8 درصد کاهش پیدا کرده / هر کجا که فرصت مدیریت به دولت داده شده همواره شاهد موفقیت‌های چشمگیری در فعالیت‌های دولت بوده‌ایم. / بدون تردید مردم نیز به اقدامات دولت اعتماد دارند و با آن همراهی خواهند کرد. / بودجه امسال از بهترین‌ بودجه‌هایی است که در سال‌های گذشته به تصویب رسیده است. / هوشیاری و همدلی و پیوستگی ملت با انقلاب و نظام ولایت و امامت در اوج و بالاترین حد قرار دارد / بازار شب عید به زیبایی و خوبی اداره شد و دولت برای کنترل قیمت‌ها هیچ‌گونه وارداتی نداشت و بازار با تولیدات داخلی کشورمان به بهترین شکل کنترل شد / انجام 120 میلیون نفر سفر در سراسر کشور که رقم بی‌سابقه‌ای است، نشان‌دهنده ثبات، اطمینان و نشاط در مردم می‌باشد. / در بخش مسکن برای اولین بار در 60 سال گذشته قیمت مسکن پایین آمد / در سال ‌های 80 تا 83 مجموعاً در بخش نفت 32 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده بود و این رقم در سال‌های 84 تا 88 به 67 میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است / در جبهه اول جبهه موحدان و کسانی است که بدنبال خداپرستی، پاکی، عدالت و ظلم‌ستیزی هستند، و محوریت آن با ایران اسلامی است و در جبهه دوم که نقطه مقابل جبهه اول است سلطه‌گران و ظالمان قرار دارند که غیر از تفاوت در ویژگی ‌های اعتقادی یک تفاوت اصلی هم با جبهه اول دارند و آن اینکه جبهه مؤمنین و موحدان رو به پیشرفت و اقتدار است و جبهه ظالمان رو به اضمحلال، ضعف و بی‌آبرویی است. /
با ۷۵ امتیاز و ۱۳ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

توهم تازه صدا وسیما: 25 هزار بنياد آمریکایی خواستند با همکاری فتنه گران داخلی انقلاب مخملی کنند ولی ناکام ماندند!

Posted: 05 Apr 2010 03:45 PM PDT

با پایان تعطیلات نوروزی دور تازه ای از حملات بر ضد جنبش سبز آغاز شد. در تازه ترین نمونه از این حملات صدا و سیمای ضرغامی در گزارشی با آب و تاب فراوان هزار بنیاد آمریکایی را به همکاری با سبزها برای انقلاب و براندازی مخملی متهم می کند و تلاش می کند به طور ضمنی اصلاح طلبان را نیز متهم کند.
با ۷۴ امتیاز و ۱ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

اخبار زندانیان سیاسی: اسرای گمنام بهبهانی زیر فشار

Posted: 05 Apr 2010 04:00 PM PDT

جمعی از شهروندان شهر بهبهان واقع در استان خوزستان که توسط نیروهای امنیتی در روزهای عاشورا و همچنین مراسم چهارشنبه سوری امسال در این شهر دستگیر شده بودند پس از انتقال به تهران و زندان اوین زیر فشار قرار گرفته اند.
با ۷۳ امتیاز و ۰ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

هتک حرمت به آرامگاه پدر سید محمد خاتمی در یزد

Posted: 05 Apr 2010 11:56 AM PDT

همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده است. مریم خاتمی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه صبح امروز اطلاع یافتیم به آرامگاه و تمثال آیت‌الله خاتمی بی‌احترامی شده است گفت: با حضور در آرامگاه آیت الله خاتمی مشاهده کردیم که بر روی عکس ایشان و پیام امام رنگ سفید ریخته شده است. وی با بیان اینکه این موضوع را به اطلاع امام جمعه اردکان و برخی مسوولان رساندیم گفت: به نظر می‌رسد کشف دست‌های پیدا و پنهان این گونه اقدامات برای مسوولین کاری نداشته باشد و کسانی که مبادرت به این اقدام ناشایست می‌کنند تنها آبروی خود را می‌برد. مریم خاتمی با اظهار گلایه از رواج این گونه برخوردها در جامعه از اهانت به به پیام امام به مناسبت ارتحال آیت‌الله خاتمی انتقاد کرد. به گفته همسر امام جمعه یزد اینگونه اقدامات تنها موجب افزایش علاقه مردم به راه و اندیشه ایشان می‌شود. همچنین پارلمان نیوز گزرش داد که در پی این اقدام وقیحانه همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنین حرکاتی شد. این پایگاه خبر گزارش داد جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به سمت مقبره آیت الله خاتمی روانه شدند. در حال حاضر نمایندگان اصلاح طلب یزد خواهان شناسایی عوامل هتک حرمت آیت الله خاتمی شدند همچنین شورای تامین شهرستان یزد نیز در حال بررسی این موضوع شده است.
با ۷۲ امتیاز و ۰ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

موسوی، عبادی، رهنورد؛ در فهرست تاثیرگذارترین‌های سال

Posted: 05 Apr 2010 04:25 PM PDT

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به همراه شیرین عبادی در فهرست نظرسنجی تاثیرگذارترین شخصیت سال ۲۰۱۰ مجله تایم قرار گرفته‌اند. این هفته‌نامه مطرح آمریکایی در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است که از میان فهرست ۲۰۰ نفره هنرمندان، سیاستمداران و شخصیت‌های هنری و سیاسی مختلف به یک نفر که او را شخصیت تاثیرگذار سال ۲۰۱۰ می‌دانند رای دهند. از شخصیت‌های ایرانی، میرحسین موسوی، نامزد معترض به انتخابات خرداد ۸۸ و از رهبران اعتراض‌های پس از انتخابات، شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل در سال ۲۰۰۳، و زهرا رهنورد، رییس سابق دانشگاه الزهرا و فعال سیاسی که همسر میرحسین موسوی است، در این فهرست بلند جا دارند. تا لحظه تنظیم این گزارش، میرحسین موسوی در جایگاه شصت و نهم این فهرست، شیرین عبادی در جایگاه صد و چهل و پنجم، و زهرا رهنورد در ردیف صد و چهل و هشتم قرار گرفته‌اند. در فهرست تایم از دنیای سیاست کسانی چون نیکولاس سارکوزی، معمر قذافی، نانسی پلوسی و باراک اوباما حضور دارند. تا زمان تنظیم این گزارش، لیدی گاگا، ستاره آمریکایی موسیقی در صدر این فهرست است که در مدت زمان کوتاهی به پدیده موسیقی تبدیل شد.
با ۷۱ امتیاز و ۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

تعلیق فعالیت بهشتی و بهزادیان نژاد در دانشگاه تربیت مدرس

Posted: 05 Apr 2010 01:20 PM PDT

کلمه: دانشگاه تربیت مدرس در اقدامی عجیب فعالیت دکتر علیرضا بهشتی و دکتر قربان بهزادیان نژاد از اساتید این دانشگاه و از مشاوران میرحسین موسوی را به حالت تعلیق در آورد. به گزارش خبرنگار کلمه، در نامه ای که از طرف دانشگاه برای دکتر علیرضا بهشتی استاد علوم سیاسی تربیت مدرس ارسال شده عنوان کرده اند تا نتیجه رای دادگاه ، فعالیت فرزند شهید بهشتی به حالت تعلیق در می آید. علاوه بر دکتر علیرضا بهشتی فعالیت دکتر قربان بهزادیان نژاد استاد دیگر تربیت مدرس که هم اکنون در بازداشت بسر می برد هم به حالت تعلیق درآمد.در نامه ای که برای خانواده وی از طرف دانشگاه ارسال شده به تعلیق فعالیت تا نتیجه حکم قضائی اشاره شده است. بهزادیان نژاد از اساتید برجسته رشته باکتری شناسی در دانشگاه تربیت مدرس است. وی دکترای میکروبیولوژی پزشکی دارد. ریاست دانشگاه تربیت مدرس برعهده فرهاد دانشجو برادر کامران دانشجو وزیر علوم فعلی و رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل در وزارت کشور است. همچنین اخبار دریافتی حکایت از این موضوع دارد که تمام حقوق دریافتی این دو استاد برجسته نیز قطع شده است.
با ۷۰ امتیاز و ۵ نظر سیاست فرستاده شده در بخش
نظرات

یزید آسوده بخواب که ما بیداریم! نگذاشتند عید به خانه بیاید، حتی نمی گذارند فرزند دو ساله اش سید متین را ببیند! (حرف حساب

Posted: 05 Apr 2010 05:26 AM PDT

مسعود لواسانی روزنامه نگار زندانی دیگری است که به جرم آگاهی رسانی به مردم و هواخواهی از جنبش سبز مردم ایران در زندان اسیر کودتاچیان است. وی که زندگی روزنامه نگاری اش را از جام جم و کیهان شروع کرد، بعد از همکاری با خبرگزاری مهر جذب روزنامه های اصلاح طلب شد و در روزنامه های شرق، اعتماد، اعتماد ملی، آفتاب یزد، کارگزاران قلم زد. وی در چهارم مهرماه در خانه اش دستگیر شد و تاکنون در زندان بسر می برد. از دی ماه به بعد وی که هر دو هفته یک بار خانواده اش را می دید این مدت به شش هفته افزایش یافت بدون حق دیدن فرزند دوساله اش! راستی آیا برابر بهتری برای رفتار یزیدی می شناسید؟ سید مسعود لواسانی در دنیای مجازی نیز سخت کوش بود و چهار وبلاگ متفاوت (به سه زبان: فارسی، انگلیسی و عربی) در دفاع از حق ابران بر جزایر سه گانه بپا کرده است (در اینجا ببینید) و امروز این روزنامه نگار میهن دوست و آزادی خواه در زندان اوین اسیر کودتاچیان است تا بدخواهان ایران شاد و خرسند باشند. سید مسعود را به 8.5 سال زندان محکوم کرده اند و در دوران عید هم به او مرخصی نداده اند. اخیرا بعد از اینکه او در زندان اعتصاب غذا کرد گفته اند که با گروی 500 میلیونی شاید بگذارند بیاید و فرزندش را ببیند. مامان متین کوچولو از زبان سید متین در وبلاگی که سید مسعود برایش برپا کرده بود گاهی از تجربه ی دیدن پدر دربندش در سیاه خانه ی اوین می نویسد و گاهی ناله می کند که عيد اومد پس بابا كو؟؟؟؟؟ دلم براي بابايي تنگ شده. همه باباها دارن ميان خونشون اما باباي من هنوز نيومده. یزید آسوده بخواب که ما بیداریم!
با ۶۷ امتیاز و ۳ نظر هنر و ادبیات فرستاده شده در بخش
نظرات

فیض الله عرب سرخی آزاد شد

Posted: 05 Apr 2010 01:25 PM PDT

کلمه:دقایقی پیش فیض الله عرب سرخی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با سپردن وثیقه به مرخصی ۵ روزه آمد. به گزارش خبرنگار کلمه فیض الله عرب سرخی که در حوادث پس از انتخابات بازداشت و بیش از ۹ ماه در اوین بود، دقایقی پیش از برای مرخصی ۵ روزه آزاد شد. برای آزادی این عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی وثیقه یک میلیاردی تعیین شده بود.
با ۶۶ امتیاز و ۱۲ نظر اجتماعی فرستاده شده در بخش
نظرات

تجمع ۱۵۰ کارگر کارخانه سبلان پارچه اردبیل، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق هفت ماهه اشان

Posted: 05 Apr 2010 08:08 AM PDT

کلمه:روزنامه جمهورس اسلامی نوشت : حدود ۱۵۰ نفر از کارکنان کارخانه سبلان پارچه اردبیل قبل از ظهر دیروز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق هفت ماهشان در مقابل ساختمان استانداری اردبیل تجمع کردند. این کارخانه با تسهیلات زودبازده تاسیس شد و در مراسم افتتاح آن گفته شد کارخانه یاد شده حداقل ۵ هزار نفر از تعداد بیکاران استان را در آینده نزدیک کاهش خواهد داد اما اکنون همچون چند کارخانه مشابه دیگر کارکنان خود را به حدود ۱۵ درصد تقلیل داده و آنها نیز دچار مشکلات هستند .
با ۵۷ امتیاز و ۰ نظر اقتصاد فرستاده شده در بخش
نظرات


Email delivery powered by Google


--
دریافت این پیام بدلیل تمایل شما به شنیدن صدای خس وخاشاک است
خواهشمند است برای اطلاع دوستانتان، این ایمیل رابرای ایشان فوروارد کنید
برای عضویت جدید در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+subscribe@googlegroups.com
برای لغو عضویت در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
sedayekhasokhashak+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر