۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

گزارشی مخفیانه از کلاس درس فردوسی پور

یکی از هفته نامه ها گزارش مخفیانه ای از کلاس درس عادل فردوسی پور در دانشگاه منتشر کرده که در این گزارش نکات جنجالی بسیاری از این چهره مشهور تلویزیون منتشر شده است.

 

بنا به این گزارش؛ عادل فردوسی پور مجری برنامه پر طرفدار نود، در دانشگاه صنعتی شریف زبان تخصصی صنایع را تدریس می کند.

 
 

http://img5.tinypic.info/files/8h48et3ic8t91cbmvrtm.jpg

 

 

همشهری جوان در گزارشی می نویسد: برعکس خیلی از استادها عادل فردوسی پور دقیقا سر موقع به کلاس می آید تا قبل از آغاز درس با همه خوش و بش کرده باشد و حاشیه های کلاس را هم بگیرد . معمولا روال کلاس به این شرح است که یکی از شاگردان می گوید: استاد دیشب در برنامه .... با همین جمله ساده است که نقد و بررسی فوتبال (با محوریت خود عادل و برنامه اش )شروع می شود. اگر هم خودش از چیزی ناراحت باشد و حاشیه و نکته ای در دلش باقی مانده باشد خودش شروع می کند به حرف زدن که دیشب دراین برنامه این اتفاق افتاد و این طور شد و خیلی وقتها هم بچه ها سوال پیچش می کنند که چرا دیشب این را گفتید و آن را نگفتید ؟.....

 

البته او با همه این تجربه ها وسابقه فراوان مجری گری 99 در صد ایرادها را نمی پذیرد .ولی برای رد همه نظرها دلیل می آورد کاری نمی کند که یک وقت بچه ها دلگیر شوند .

 

سر بعضی از کلاسها که دختران (استثنائا )اهل فوتبال نیستند و بدون هر عکس العملی به عادل فردوسی پور نگاه می کنند، عادل با خنده برمی گردد به سمتشان و با دست توپ را نشان می دهد و می گوید : توپ... توپ فوتبال ، می دونید چیه ؟ فوتبال ، یک نوع ورزشه ، نود هم یک برنامه است!

 

البته فردوسی پور حواسش هست که همه این بحثها یک ربع بیشتر طول نکشد .

 

از همه دانشجویانش که بپرسی تاکید می کنند که تا به حال کسی سر کلاس عصبانیتش را ندیده .ولی نوبت درس که بشود شوخی ندارد و با جدیت آغاز می کند و بچه ها هم یاد گرفته اند که بحث و درس را با هم یکی نکنند.البته همیشه هم اول کلاسش در مورد بحثهای آزادش تذکر می دهد که اصولا حرف سیاسی ممنوع !

 

حدود پنج سالی است که عادل فردوسی پور فقط فیلم مستندی از زندگی بابی چارلتون را سر کلاس پخش می کند وهمین دستمایه طعنه بچه های قدیمی کلاس هم شده .

 

موبایلش سر کلاس همیشه سایلنت است ولی اگر شاگردانش تا آخر کلاس صبر کنند و کمی دور استاد حلقه بزنند تمامی پیامهای صوتی اش را می شنوند....

 

ماجراهای آقای نود تا بیرون دانشگاه ادامه دارد تا هنگام سوار شدن به خودرو! ماشینش قابلیتهای زیادی دارد. یعنی به جز اینکه وسیله حمل و نقل است ، نقش کمد لباس همراه را هم دارد! صندلی عقبش پر از لباس و وسایل ورزشی و روزنامه ورزشی است. خب وقتی هم مجری باشی ، هم استاد ، هم بروی سر زمین فوتبال بازی کنی ، هم .....

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر