۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

بین دانلود - مرجع تخصصی معرفی نرم افزار

Link to .:: Bin Download ::.

نرم افزار جامع ویرایش و مدیریت موزیک – Ashampoo Music Studio 3.51

Posted: 20 Apr 2010 03:52 AM PDT

Ashampoo Music Studio عنوان نرم افزاری است که برای هر فردی که با موسیقی دیجیتال سروکار دارد لازم و ضروری می باشد. این نرم افزار، بسته ای کامل برای کار با فایلهای صوتی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید ترک های صوتی خود را برروی هارد دیسک  خود به فرمتهای WMA, MP3, OGG, FLAC  و  WAVکپی نمایید. برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا لیست های پخش برای خود ایجاد نموده، سی دی های صوتی با فرمتهای مختلف رایت نمایید (مواردی مانند ضبط محتوای یک سی دی صوتی، ضبط MP3، ضبط WMA، ضبط فرمت میکس شده برروی سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری) ، ترک های صوتی خود را ویرایش نمایید وبسیاری کارهای دیگر که می توان توسط یک نرم افزار جامع ویرایش صوت انجام دارد. این نرم افزار همچنین قابلیت های ریپ سی دی ها و ذخیره آنها به فرمتهای مختلف، وارد نمودن اطلاعات سی دی، ایجاد لیست های پخش، مرمت فایلهای صوتی آسیب دیده و غیره را نیز دارا می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Ashampoo Music Studio 3.51 دریک نگاه :

  • ریپ سی دی ها : می توانید ترکهای صوتی مورد نظر از سی دی های صوتی را ریپ  و مستقیما به فرمتهای دلخواه WMA, MP3, Ogg, FLAC  و  WAV برروی هارد دیسک خود ذخیره نمایید.
  • وارد نمودن اطلاعات سی دی: وارد نمودن خودکار اطلاعات آلبوم، عنوان و جزئیات ترک برای سی دی های صوتی شما از دیتابیس آنلاین .
  • لیست های پخش : وارد نمودن لیستهای پخش خارجی به فرمتهای M3U, PLS, ASX, P4U  و  WPL.
  • رایت کردن : رایت لیستهای پخش شما برروی سی دیهای صوتی معمولی یا سی دی های اطلاعاتی، دی وی دی ها یا دیسک های بلوری حاوی ترک های صوتی دیجیتال به فرمتهای واحد یا ترکیبی.
  • ویرایش کردن : ویرایش ترک های صوتی شما، تغییر عنوان ، نام هنرمند و غیره . تبدیل ترک های صوتی شما به سایر فرمتها. بریدن، میکس و تغییر ترکها، افزودن افکتهای Fade in, Fade out، میکسف تغییر حجم، وارد نمودن فضای خالی، و غیره، نرمالیزه کردن سطوح حجم .
  • ضبط : ضبط مستقیم از تمامی ورودی های کارت صدای شما مانند میکروفون، لاین و غیره و ذخیره ترکهای صوتی بصورت مستقیم به فرمتهای WMA, MP3, Ogg, FLAC  یا  WAV.
  • مرمت نمودن  : یافتن، انتقال و مرمت فایلهای صوتی دیجیتال آسیب دیده.

و…(...)
ادامه مطلب نرم افزار جامع ویرایش و مدیریت موزیک – Ashampoo Music Studio 3.51

قدرتمندترین نرم افزار دانلود تورنت – µTorrent 2.0 Final

Posted: 20 Apr 2010 03:52 AM PDT

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار µTorrent 2.0 Final :

  • امکان دانلود فایلهای تورنت از وبسایتهای مربوطه به ساده ترین روش ممکن
  • ارائه قابلیتهای فراوان در عین کوچک و سبک بودن نرم افزار
  • قابلیت اولویت بندی پهنای باند
  • امکان زمانبندی فایلهای تورنت دانلودی به منظور دریافت در زمان مشخص
  • پشتیبانی از دانلود خودکار آر اس اس و ویژگی Mainline DHT سازگار با  BitComet
  • پشتیبانی از رمزنکاری پروتکل بهمراه مشخصه بندی
  • Resource-Friendly  بودن به معنی استفاده بهینه و خیلی کم از منابع سیستمی
  • قابلیت ویرایش پوسته واسط گرافیکی و ارائه تولبار برای مرورگر های مختلف
  • قابلیت تغییر آیکون وضعیت و ایجاد نمونه دلخواه خود
  • پشتیبانی از بومی سازی با استفاده از فایلهای زبان (Language File) و نیز زبان شیرین فارسی
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

و…(...)
ادامه مطلب قدرتمندترین نرم افزار دانلود تورنت – µTorrent 2.0 Final

آنتی ویروس موبایل قدرتمند Kaspersky Mobile Securtiy v9.0.52 S60v3v5

Posted: 20 Apr 2010 03:52 AM PDT

Kaspersky Mobile Security نرم افزار آنتی ویروس موبایل می باشد که برای اطمینان از محافظت دستگاه موبایل شما در برابر برنامه های مضر و مخرب، تماس ها و پیام های مشکوک طراحی شده است. قابلیت ضد سرقت نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می نماید تا گوشی خود را در صورت گم شدن  یا دزدیده شدن بیابید، بصورت کنترل از راه دور آنرا بلاک نموده یا اطلاعات دستگاه را از بین ببرید. قابلیت رمزنگاری اطلاعات نرم افزار نیز حساس ترین فایلهای و پوشه های شما را برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز ایمن می نماید، قابلیت ضد اسپم نرم افزار نیز تماس های تبلیغاتی و پیامک های مزاحم این نوع را بلاک می نماید، قابلیت کنترل والدین نیز از تماسها و ارسال پیام های ناخواسته برای فرزندان شما جلوگیری می نماید، ویژگی های انتی ویروس و دیوار آتش نیز بصور کامل از تلفن همراه هوشمند شما محافظت نموده و می توانید ازقابلیتهای نرم افزار که کنترل انعطاف پذیر تنظیمات عملکرد برنامه، مشاهده وضعین فعلی سطح محافظتی و گزارش رویداد که دران فعالیتهای برنامه ضبط می شوند را ارائه می نماید. نرم افزاری که هم اکنون در اختیار شما قرار داده شده است ، نسخه جدید بهترین آنتی ویروس موبایل یعنی آنتی ویروس قدرتمند  کاسپراسکای  می باشد که از آنتی ویروس، آنتی اسپم، دیوار آتش به همراه برنامه های امنیتی برای محافظت سیستم شما به صورت کامل ارائه شده است.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Kaspersky Mobile Securtiy v9.0.52 S60v3v5 :

  • محاظفت ایمن و عالی از فایلهای شما و گوشی های موبایل شما در برابر انواع تهدیدها
  • قابلیت ضد سرقت با امکان یافتن گوشی شما در صورت سرقت و بلاک نمودن و پاک کردن اطلاعات از راه دور
  • رمزنگاری اطلاعات برای ایمن نمودن حساس ترین اطلاعات شما در برابر دسترسی های غیر مجاز
  • قابلیت ضد اسپم برای بلاک نمودن تماسها و پیامک های تبلیغاتی مزاحم
  • ویژگی کنترل والدین برای جلوگیری از تماسها و پیام های ناخواسته برای فرزندان شما
  • محافظت کامل از گوشی شما توسط آنتی ویروس و فایروال برنامه
  • قابلیت دسترسی ساده به تنظیمات و عملکردهای نرم افزار
  • مشاهده گزارش از رویدادها و فعالیتهای نرم افزار

و…(...)
ادامه مطلب آنتی ویروس موبایل قدرتمند Kaspersky Mobile Securtiy v9.0.52 S60v3v5

مجموعه برگزیده از جدیدترین نرم افزارهای نوکیا – Nokia 2010 Pack

Posted: 20 Apr 2010 03:52 AM PDT

Nokia 2010 Pack مجموعه ای کامل و بسیارکاربردی از برنامه های کاربردی برای گوشی های موبایل نوکیا تحت سیستم عامل های سیمبیان ویرایش ۳ و ۵ می باشد که با استفاده از آنها می توانید مجموعه ای غنی و قدرتمند از نرم افزارهای موبایل را همیشه به همراه خود داشته باشید. این مجموعه برنامه ها شامل ابزارهایی همچون Adobe Reader برای مشاهده و خواندن اسناد پی دی اف، Battery Life برای نمایش مدت زمان عمر باتری، تم های مختلف و زیبا، جدیدترین نسخه آنتی ویروس قدرتمند کاسپراسکای، Data Quota برای نمایش ترافیک کل مصرفی اینترنت شما توسط موبایل، Fake Calls  برای برقرار نمودن تماس های جعلی، Flying Bird برای ساخت مستقیم رینگتون از داخل گوشی خود، FringSymbian94 قابل استفاده به عنوان جایگزینی برای نرم افزار Skype ودیگر کلاینت های اف تی پی پیام رسان و بسیاری نرم افزار های کاربردی دیگر می باشد که توسط سایت بین دانلود جمع آوری و برای استفاده شما کاربران عزیز قرار داده شده است.(...)
ادامه مطلب مجموعه برگزیده از جدیدترین نرم افزارهای نوکیا – Nokia 2010 Pack

Nokia Maps v3.03 همراه با نقشه و صوت قابل راه بری تهران

Posted: 20 Apr 2010 03:52 AM PDT

با ظهور فناوری جی پی اس (GPS) و فناوری هایی  که بر اساس آن ایجاد شد اندف امکانات فراوان و کارآمدی برای کاربران گوشی های موبایل فراهم شده است که ازان جمله می توان به قابلیت ره یابی و استفاده از نقشه برای یافتن بهترین مسیر برای پیمودن اشاره نمود. شرکت نوکیا در تازه ترین اقدام خود، نرم افزار Nokia Ovi Map خود را مجهز به نقشه شهر تهران و راه های ایران با قابلیت راهبری (Navigation) به صورت رایگان ارائه نموده است که با استفاده از قابلیتهای سودمند آن می توانید به آسانی مسیرهای خود را با استفاده از گوشی همراه خود ره یابی نمایید . همچنین این نرم افزار می تواند از طریق فایل صوتی ارائه شده، شما را در شهر تهران برای یافتن مقصد خود راهنمایی نماید. این نرم افزار بدون احتیاج به Sign نمودن و به صورت کاملا رایگان برای گوشی های سیمبیان ورژن ۳ و ۵ عرضه شده است.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Nokia Maps v3.03 :

  • رهیابی و راهبری ساده و کاملا فارسی برروی گوشی همراه شما
  • یافتن ساده با استفاده از صدای ارائه شده برروی نرم افزار برای یافتن مسیر در شهر تهران
  • ارائه نقشه تمامی راه های ارتباطی ایران ونقشه شهر تهران
  • بدون نیاز به هرگونه Sign نمودن
  • قابلیت استفاده برروی تمامی گوشی های با سیستم عامل سیمبیان نسخه های ۵ و ۳
  • کاملا رایگان بودن نرم افزار

(...)
ادامه مطلب Nokia Maps v3.03 همراه با نقشه و صوت قابل راه بری تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر