۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

قهرمان اين دوره از مردان آهنین از قبل تعيين شده بود

اسماعيلي: قهرمان اين دوره از مردان آهنین از قبل تعيين شده بود/ یکی از مسئولین گفت هر كس پول ندارد وارد اين رشته نشود!  

 
 

 

http://img5.tinypic.info/files/eu7j8pz9fk3csrkwzhiw.jpg

 

  

 

فيناليست مسابقات مردان آهنین با اعتراض به نحوه قضاوت در فينال اين رقابتها گفت: در آيتم كشيدن واگن قطار متاسفانه كمربند پشت من محكم نبود كه من به اين موضوع اعتراض كردم و متاسفانه اعتراض مرا غير قابل قبول اعلام كردند.

 

"علي اسماعيلي" در گفتگو با خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، با بيان مطلب فوق اظهار داشت: ضعف داوري در اين رقابتها باعث شد تا من از ادامه بازي انصراف دهم چرا كه حتي اجازه ندادند تا من فيلم را بازبيني كنم و بعد از اعتراض من رکوردم را "خودنگاه" 10 سانتي متر و "افضلي" 40 سانتي متر اعلام كرد.

 

وي با اشاره به اينكه سطح اين مسابقات به نسبت سالهاي گذشته بسيار پائين تر بود، افزود: امسال سطح مسابقات از نظر استانداردها و رسيدگي به اعتراضات براي جلوگيري از آسيب ديدگي بسيار پايين بود و اين در حالي است كه يكي از مسئولين اين فدراسيون بعد از اعتراض من قاطعانه اعلام كرد "هر كس پول ندارد وارد اين رشته نشود".

 

اسماعيلي خاطر نشان ساخت: علاوه بر توهينهاي بسيار از سوي مسئولين اين فدراسيون ما در بدترين وضعيت براي ادامه مسابقات بوديم هر چند كه قهرمان اين دوره از مسابقات به لطف كميته فني از قبل تعيين شده بود.

 

فيناليست قويترين مردان ايران تاكيد كرد: بنده حتي براي "كوچ" مربي ام و حضور وي در تمريناتم بيش از 5 روز درگير بودم و اين در حالي است كه برخي از ورزشكاران با بيش از 2 تا 3 "كوچينگ" در زمان مسابقه به ميدان مي رفتند.

 

وي در خاتمه اضافه كرد: حتي در سال گذشته من با نامهرباني هاي مسئولين در جايگاه سوم ايستادم و اميدوارم كه رئيس فدراسيون در خصوص روال كار اين فدراسيون تدابير لازم را بينديشد تا زحمات چندين و چند ساله بازيكنان به هدر نرود.

 

 

 

بعضی از ایمیل های این گروه به پوشه اسپم میروند. لطفا پوشه اسپم خود را نیز چک کنید 

 

 

 

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

 

عضویت در گروه اینترنتی منصور قیامت

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در "گروه اینترنتی منصور قیامت" است.
 
 
جهت تماس با منصور قیامت (مدیر این گروه) به این آدرس ایمیل ارسال کنید: Mansour.Ghiyamat@gmail.Com
 
 
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به
mansourghiyamat+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر