۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

تفاوتها را حس كنيد

درود بر عزيزانم در گروه گلها
دكتر كوثر عزيز ، جناب معتمدي ،جناب سليماني و ديگر عزيزان
آقاي معتمدي فرموده اند كه فروش برنامه ها هم خودش خدمت است در صورتيكه خودشان اين برنامه ها را در وبلاگشان رايگان در اختيار ديگران مي گذارند ، بله اين هم خدمت است ولي كيك خدمت به ديگران مي كند يكي خدمت به جيبش يك وقت عزيزاني بنام آرشيو ماهور اعلام كردند كه فلان برنامه ها را به فروش مي رسانيم كه من اينجا از آنها عذرخواهي مي كنم اگر جسارتي به انها كردم ولي معتقد بودم گروه گلها جاي تبادل افكار و برنامه ها است براي بالا رفتن سطح علمي شنوندگان و اعضاي گروه البته خودم را ميگويم و خيلي از دوستان هم آن موقع با من موافق بودند ولي بعد ديدم كه عده اي از همان عزيزان آمدند و بعد از يكسري كارها براي كسب محبوبيت كه جاي توضيح نيست آنها اينجا نيست اعلام كردند كه برنامه هاي آماده فروش است و مانند شركتهاي خودروسازي داخلي دست به ثبت نام و پيش فروش هم زدند حال جناب معتمدي چرا شما اين كار را نمي كنيد و اين خدمت را به جاي اينكه به جيبتان بكنيد به ديگران مي كنيد در صورتي كه من ميدانم شما براي برنامه هايي كه در شاهدان قرار مي دهيد هزينه مي كنيد و هزنينه اي نمي گيريد و رايگان در اختيار ديگران قرار مي دهيد ؟
 جناب كوثر نوشته اند كه چرا گروه گلها شده جاي جك و ترانه هاي غير گلها و چيزهاي ديگريك موقعي عزيزاني در گروه بودند هر چه گفتيم آقايان خانمها بيائيد از اين گروه و اعضاي آن استفاده كنيم كسي گوش نداد فقط دنبال تكميل آرشيو بوديم من مي توانم بگويم كساني هستند كه حتي يكبار هم برنامه هايي را كه دارند را گوش نداده اند و عده اي علاقه مند هم هستند كه فقط موسيقي را براي لذتش گوش مي دهند و شايد حتي دستگاههاي را هم ندانند كه چي هست مثل خود بنده ولي آنقدر پشت گوش انداختيم تا آن عزيزان هم از گروه رفتند و الي آخر
ارادتمند - حسين آذرافزا  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر