۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

[FarsKids17.Com] Ax haye khafan va Danlodi

 

 WWW.FARSKIDS17.COM

 

http://www.1.aksup.com/images/khzkv93lrmc2dpxr2xw.gif



 

15 عکس پس زمینه براي عید نوروز

http://1.aksup.com/images/ndk9h9869pljw4t73adg.jpg



 فرا رسیدن عید نوروز را به تمامی همیهنان عزیز به خصوص کاربران محترم سایت فارس کیدذ تبریک و تهنیت عرض میکنیم. در همین راستا امروز در سایت سایت فارس کیدذ مجموعه ای والپیپر های بسیار زیبا و قشنگ را با موضوع عید نوروز برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم که میتوانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ رایانه خود استفاده نمایید. تعداد این پس زمینه ها 15 عدد بوده که همگی در فرمت JPG میباشد و همچنین از کیفیتی مناسبی برخوردارند.
برای دریافت پس زمینه ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

حجم : 2.9 مگابایت

دانلود مستقیم

 

مجموعه ای از 32 پس زمینه با رنگ مشکی

http://1.aksup.com/images/vu4hay97pjyqrcgvhatn.jpg

 

پس زمینه ها نقش مهمی در زیبایی دسکتاپ رایانه را ایفا می کنند. در واقع این تصاویر پس زمینه هستند که به محیط دسکتاپ کامپیوتر زیبایی می بخشند. در این قسمت مجموعه ای از 32 پس زمینه بسیار زیبا و گلچین را برای شما عزیزان قرار می دهیم. در این سری پس زمینه، بیشتر از رنگ مشکی استفاده شده است، و کلکسیونی مناسب برای افرادی است که از پشت زمینه های مشکی رنگ لذت می برند. فرمت تصاویر این مجموعه JPEG بوده و در سایز تصویر 1920×1200 می باشند.

حجم : 3.3 مگابایت

دانلود مستقیم
 

 

مجموعه ای از 25 پس زمینه زیبا با طرح وکتور

http://1.aksup.com/images/wd1osqvceikwhhyzhobd.jpg

 

از تصاویر پس زمینه می توان در امور مختلفی همچون طراحی گرافیک، تبلیغات، پوستر و البته در دسکتاپ کامپیوتر استفاده نمود. اگر بخواهید می توانید از آنها تصاویر پس زمینه ای برای گوشی موبایل خود استفاده کنید. در این قسمت از سایت فارس کیدذ مجموعه ای از 25 پس زمینه زیبا و با کیفیت از طرح های زیبای گرافیکی در اختیار شما قرار گرفته است. حجم این تصاویر JPEG بوده و سایز آن ها 1200×1600 می باشد. در این کلکسیون پس زمینه از طرح های وکتور استفاده شده است و می توانید زیبایی خاصی به دسکتاپ رایانه شما بدهد.

حجم : 7.6 مگابایت

دانلود مستقیم

 

66 عکس پس زمینه گرافیکی بسیار زیبا Beautiful Abstract Wall 2


 
http://1.aksup.com/images/g95nevtrquqot6moisa.jpg



امروزه تصاوير گرافيکي نسبت به عکس هاي طبيعي داراي جذابيت بيشتري هستند زيرا در آن ها از موضوع خاصي پيروي نمي شود و رنگ ها به زيبايي هر چه تمام تر در کنار هم قرار گرفته اند. در همين راستا اينبار در  فارس کیدذ  مجموعه اي از تصاوير فوق العاده زيباي گرافيکي را با کيفيت بسيار بالا برايتان آماده کرده ايم که شما مي توانيد از آن ها به عنوان تصوير پس زمينه دسکتاپ کامپيوتر استفاده کنيد. تعداد اين تصاوير 66 عدد بوده که در اندازه هاي 1600x1200 l 1280x1024 l 1024x768 و فرمت JGP مي باشند.

حجم : 12.8 مگابایت

دانلود مستقیم







http://www.1.aksup.com/images/q2jd3mqvxgw9j1hw58d3.gif

 

 

 

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه است گروه Google
Groups "iraniha".
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به persianu@googlegroups.com
جهت عضويت در گروه روي لينك مقابل كليك كنيد http://groups.google.com/group/persianu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر