۱۳۸۹ فروردین ۱۵, یکشنبه

[FarsKids18.Com] Download Film,Bazi,Mobile va Narmafzar 2010 ba Link Mostaghim



*** آموزش نحوه ی مشاهده محتویاط فایل های zip و rar قبل از دانلود ***


http://img38.imageshack.us/img38/1917/2j17x2e.jpg


دانلود فیلم Cracks 2009 با لینک مستقیم


دانلود فیلم Cracks 2009 با لینک مستقیم

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 305 MB می باشد


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود فیلم Defendor 2009 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Defendor 2009 با لینک مستقیم

خلاصه داستان: مردی معمولی بر این باور است که خود ، روانپزشک و دوستش از قهرمانان کتابهای کمیک هستند . او بدون هیچ قدرت خاصی درصدد نجات مردم است …

جهت سهولت دانلود و صرفه جویی پهنای باند کاربران عزیز این فیلم با تکنولوژی پیشرفته XVid کم حجم شده و دارای حجمی برابر 395 MB می باشد


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


دانلود بازی فکری بسیار زیبای Spectraball

بازی Spectraball از سری بازی های جدید کم حجم با تکنولوژی PHYSX استفاده می کند. بازی فکری Spectraball مخصوص علاقه مندان به بازی های فکری می باشد. این بازی تفکر را با تکنولوژی جدید سه بعدی ادغام می کند.

 

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png






plugins/content/imagesresizecache/fd0049486bf0203720c2008e354bb6fe.jpeg

رایت پیشرفته سی دی و دی وی دی با Ashampoo Burning Studio 2010 9.21 XCV Edition

نرم افزار سی دی و دی وی دی Ashampoo Burning Studio یکی از جالبترین و بهتریننرم افزارهای رایت اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی است. Ashampoo Burning Studio 9.21 امکان لایت اسکریب را برای شما کاربران ایننرم افزاربه ارمغان می آورد. اینک با ایننرم افزارمیتوانید به صورت مستقیم Label دلخواه خود را روی دیسک های Lightscribe چاپ کنید و از این امکان لیزری درایو خود بهره ببرید.

درواقع ورژن جدیدنرم افزارAshampoo Burning Studio امکانات و خصوصیات جدید زیادی را به وجود آورده است. همچنین ایننرم افزار از چاپ نبر لایت اسکریب به صورت مستقیم برخوردار است و همچنین اینک میتوانید با استفاده از ابزار Movie Editor قبل از رایت فیلم، آن را ویرایش و یا فیلم خود را ایجاد کنید. این ابزار دارای امکاناتی مانند برش، انتقال، تعویض تصویر، زیرنویس، و عنوان و غیره برخوردار است. علاوه بر این با استفاده از امکان منوساز این نرم که معروف به point-and-click DVD menu editor است میتوانید تم مورد علاقه خود برای زیبا کردن فیلم DVD خود را بسازید.

ورژن جدید ایننرم افزاربا پیشرفت جدید خود که شامل امکاناتی جدید است موجب سهولت کار رایت کاربرد این نرم افزار شده است. کسانی که بانرم افزارهای رایت پیچیده کار کرده اند از شیوه کار ایننرم افزارمتحیر خواهند شد. بجای اینکه وقت خود را صرف مطالعه چگونگی کار با نرم افزارهای پیچیده بکنید، به راحتی کاری را که میخواهید انجام دهید را انتخاب و مراحل را سپری کنید. برای مثال، برای ساختن یک DVD کافی است Create a Video DVD را کلیک کنید تانرم افزاربه شما راهنمایی کرده و وارد مراحل اضافه کردن فایل ها و ساخت منو و رایت کند. اضافه میکنیم که ایننرم افزاردارای امکاناتی هست که هر کابر حرفه ای آنها را لازم دارد و این امکانات در بیشتر نرم افزارهای مشابه وجود ندارد. امیدواریم از دانلود ایننرم افزارلذت ببرید.

امکانات جدید Ashampoo Burning Studio 9.21

بهبود عمومی نرم افزار: علاوه بر محیط کار ایننرم افزارامکانات زیادی اضافه شده است که توسط کاربران این نوع نرم افزارها پیشنهاد شده است. موارد را که می خواهیم ذکر کنیم مهمترین آنها است.

Movie Editor: بزرگترین ابزار جدید ایننرم افزارMovie Editor میباشد که امکان ویرایش فیلم قدرتمندی را به نرم افزاراضافه میکند. این یک امکان کلیپ تایمر نیست , با این ابزار دیگر نیازی به نرم افزارهای فیلم ندارید. این ابزار تمامی خصوصیات را که یک کابر در یکنرم افزارویرایش فیلم لازم دارد را در خود جای داده است که میتوانید با آن یک فیلم زیبا را بسازید. شما همچنین از ابزار پخش فیلم بهره خواهید برد که دارای موتور Render قدرتمندی است که باگرافیک های مدرن نیز سازگاری دارد.

Slideshow Editor: این امکان را به شما میدهد تا عکس های خود را به صورت اسلاید و فیلم درآورید. در اسلاید خود حتی می توانید کلیپ هایی را نیز وارد کنید. کافی است عکس، کلیپ و موسیقی پشت زمینه خود را انتخاب کرده و رایت کنید. در این قسمت هم میتوانید از تم های پیش ساخته استفاده کنید و یا تم خود را بسازید. ایننرم افزاردارای تم های زیبایی هست و میتوانید تم های بیشتری را از سایت Ashampoo دانلود کنید.

ویرایش Cover: با این ابزار تمامی امکانت ساخت Cover را در دست دارید. میتوانید قاب های DVD باریک، قاب های DVD و غیره را بسازید. کافی است از تم های پیش ساخته استفاده کنید و یا تم مورد علاقه خود را بسازید. امکان وارد کردن اطلاعات از محتویات دیسک مورد نظر شما را دارد. میتوانید مستقیما به روی Label های آماده چاپ کرده و یا از پرینترهای خاص این ابزار استفاده کنید.


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/b91789eb58777dfb6417cbe1c8ff5c21.jpeg

طراحی بازی کامپیوتر با Game Maker 8.0

با استفاده از این برنامه ساده می توانید بدون دانستن زبان برنامه نویسی و بدون نوشتن حتی یک خط کد یک بازی طراحی کنید. این برنامه قادر به ساخت بازیهای سه بعدی نیز می باشد. تنها با کشیدن و رها کردن اجزا و اعمال افکتها و اضافه کردن صون و موزیک می توانید بازی مورد نظر خود را بسازید. البته قطعا محدودیتهایی خواهید داشت. این برنامه برای ساخت بازی بهترین گزینه است و ساده ترین محیط را دارد.




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



مشاهده محتویاط فایل های zip و rar قبل از دانلود آنها با افزونه ArchView مرورگر فایرفاکس

امروز می خواهیم یک افزونه بسیار پرکاربرد برای کاربران عزیز معرفی کنیم. با افزونه ArchView می توانید محتویاط داخل فایل های zip را قبل از دانلود مشاهده کنید. اینکار جهت اطمینان درست بودن فایل های zip بسیار مفید می باشد, مخصوصاً اگر حخم فایل زیاد باشد.

 



HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



plugins/content/imagesresizecache/2ded2a05ef04daaa724871c4a66f6a4d.jpeg

بسته ی افزایش سرعت و پاکسازی کامپیوتر Uniblue PowerSuite v.2.1 2010

UniBlue Power Suite ترکیبی از سه برنامه ی RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser است. تمامی امکانات این سه برنامه به صورت یکجا بمنظور ارتقاء امنیت، عملکرد و نیز پایداری کامپیوتر عرضه شده است.

Power Suite چگونه کار میکند؟
اگرچه محصولات "فایروال" و "ضد ویروس″ مهم هستند، اما برای محافظت کامپیوتر از فایلهای جاسوسی ناخوانده و همچنین بالابردن سرعت عمل کامپیوتر کافی نیستند. Power Suite به همین منظور ایجاد شده. تا در جوار فایروال و ضد ویروس، از کامپیوتر به خوبی پشتیبانی کند.
با یکجا داشتن امکانات RegistryBooster 2, SpeedUpMyPC 3 و SpyEraser ، کاربران در منازل و همچنین در محل کسب و کار به ابزارهای پیشرفته ی نامحدودی دسترسی خواهند داشت و عملکرد فوق العاده، پایداری کامپیوتر و امنیت تضمین شده حاصل استفاده از این ابزارها خواهند بود.

دیگر ویژگیهای این برنامه: به حد اعلی رساندن قدرت پردازش کامپیوتر
افزودن سرعت دانلود
پاک کردن کامپیوتر از هرگونه Spyware یا فایلهای جاسوسی، و بالا بردن امنیت داده ها.
اسکن و بهینه سازی رجیستری کامپیوتر، بالا بردن پایداری کامپیوتر
حفاظت از فایلهای و اطلاعات خصوصی کاربر.

2 دقیقه استفاده از این برنامه میتواند کامپیوتر را از مدتها Crash کردن و خرابی نجات دهد!
حداقل سیستم مورد نیاز:
اینتل پنتیوم 3 با 500 مگاهرتز  یا بالاتر

100 مگابایت فضای خالی در هارد دیسک
مایکروسافت ویندوز 2000، XP , Vista و 7
اینترنت اکسپلرر  5.5 یا بالاتر  (و یا فایرفکس)
256 مگابایت حافظه RAM

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


مديرت وبكم و ارسال تصاویر جعلی در آن با WebcamMax v7.1.2.2

مديريت يك وب كم مستلزم استفاده از نرم افزاريست كه بتواند ارتباط نرم افزاري و سخت افزاري را به خوبي برقرار كرده و امكانات جانبي ديگري هم به كاربران ارائه دهد. ابزارهاي متعددي در اين زمينه وجود دارند كه هريك بسته به نياز كاربران خدماتي ارائه مي دهند ؛ هرچند اكثر نرم افزارهايي كه قابليت برقراري ارتباط به وبكم ها را دارند تا حدودي هم امكان مديريت آن را فراهم مي كنند اما براي نمونه نرم افزاري به نام WebcamMax ابزاريست كه در كنار مديريت افكت هاي بسيار زيبايي را هم در كنار تصاوير وب كم قرار مي دهد كه به جذابيت كار كمك زيادي مي كند. قابليت ساخت وبكم مجازي در ايننرم افزاريكي از مهم ترين خصوصيات اين ابزار است ؛ يعني حتي اگر كاربري به صورت سخت افزار هم يك وبكم نداشته باشد مي تواند از تصاوير مجازي به عنوان تصاوير خروجي وبكم استفاده كند. قراردادن افكت هاي مختلف در كنار تصاوير خروجي از وبكم يكي ديگر از خصوصياتي است كه اهميت ويژه اي براي جذاب تر شدن كار ارتباط هاي آنلاين دارد ؛ كاربر مي تواند در كنار تصوير خود انواعي از افكت ها را جاي دهد تا طرف مقابل از نمايش اين تصاوير متعجب شود. امكان ذخيره سازي تصاوير خروجي از وبكم درنرم افزارWebcamMax ، قابليت عكس گرفتن با وبكم ،‌ محيط كاملا انيميشنينرم افزار، سهولت در استفاده ازنرم افزارو سازگاري با اكثر نرم افزارهاي رايج نظير Yahoo Messenger كه رايج ترين پل ارتباطي است بخشي از ديگر قابليت هاي اين ابزار به شمار مي رود.

قابليت هاي كليدينرم افزارWebcamMax v7.1.2:
- واسط كاربري فوق العاده جذاب
- وجود ده ها افكت در زمينه هاي مختلف
- امكان عكس گرفتن با وبكم
- قابليت ساخت وبكم مجازي
- امكان ذخيره كردن خروجي وبكم به صورت فيلم
- سازگار با انواع پيام رسان ها نظير ياهو مسنجر
- قابليت نمايش ميز كار به عنوان وبكم
- امكان نمايش تصاوير ويدئويي به عنوان خروجي وبكم
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/403ef4628c5b3fbcfbb822fc680907dd.jpeg

نرم افزار پیانو در موبایل - Pocket Piano v1.0.4 s60v5

نرم افزار Pocket Piano v1.0.4 پیانو جیبی که امروز در سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده ایم جدیدترین و زیباترین پیانویی ی باشد که برای گوشی های s60v5 ارائه شده است.ایننرم افزارقابلیت ضبظ و پخش موزیک های نواخته شده توسط شما می باشد.

 




HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



آريا موبايل  | Ariamobile.Net

بازی GTA 4 برای گوشي های موبايل

بازي GTA سرقت بزرگ اتومبيل طرفداران زيادي در کنسول هاي مختلف بازي دارد ، اين بار نسخه جديد اين بازي همزمان براي گوشي هاي موبايل نيز ارائه شده است که در اين بازي با ماموريت هاي گوناگون و مخفيانه سرو کار خواهيد داشت.اين بازي تنها در سايز 240x320 به صورت جاوا ارائه شده است.


 


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png



محافظت کامل در برابر حملات ویروسی و جاسوسی با Kaspersky PURE 9.0.0.192

به نقل از وب سایت کسپرسکی ، این شرکت تولید
کننده محصولات امنیتی بعد از معرفی اولیه محصول جدید خود با نام Pure در نمایشگاه سبیت

آلمان ، این محصول را جهت عرضه و فروش در وب سایت خود قرار داد .

در این محصول ، شرکت روسی کسپرسکی امکانات بیشتری را به کاربران خانگی ارائه نموده است .
یکی از دلایل ارائه این محصول از طرف کسپرسکی ارائه محصولاتی مشابه می باشد که سالهاست از طرف تولیدکنندگان دیگر آنتی ویروسمانند سایمنتک و ترندماکرو عرضه شده است و این شرکت جهت رقابت با این شرکتها نیاز به محصولی جدید را احساس می نموده است .

از ویژگی های این محصول مقابله با انواع تهدیدات و ویروسها - تروجان - روت کیت - اسپم - Spyware و غیره .

حفاظت از اطلاعات هویتی - فایروال 2 طرفه - کنترل برنامه ها - کنترل فرزندان توسط والدین - بهینه ساز سیستم - مدیریت پسوردها و کلمه های عبور - قابلیت پشتیبان گیری از داده ها - رمزنگاری داده ها را نام برد .


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/0125d72788b8cde220072d56a010b34d.jpeg

ترفند مخفی سازی فایلها به شیوه ای نوین در گوشی های سری N نوکیا

یکی از مشکلاتی که همواره گریبان گیر موبایل داران بوده و هست ، مخفی سازی عکسها ، ویدئو ها و در کل فایلهای خود بنا به هر دلیلی بر روی گوشی بوده است. بدین منظور نیز برنامه های جانبی متعددی عرضه شده است که هر کدام در نوع خود مشکلاتی دارند. اما در صورتی که گوشی شما از نوع سری N نوکیاست (N80،N73،N70و...) ، با استفاده از ترفندی که هم اکنون برای شما معرفی خواهیم کرد میتوانید به سادگی و بدون نیاز به برنامه خاصی فایلهای خود را از داخل گالری خود محو نمایید به نوعی که فایلها کاملأ موجود باشند اما در داخل گالری گوشی ناپدید شوند!


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

Wondershare

تبدیل فرمت پی دی اف به تمامی فرمت ها با Wondershare PDF Converter v2.0.0

نام نرم افزاری است که به شما در تبدیل فایل های پی دی اف کمک می کند. ایننرم افزاربا تبدیل فرمتPDF به فرمت های ورد و یا پاورپوینت امکان ویرایش کامل این فایل ها را به شما می دهد و حتی زمانی که از فایل پی دی اف شما محافظت می شود قفل آن را باز کرده و به راحتی آن را تبدیل می کند.  با در نظر گرفتن آنچه که در فایل پی دی اف شماست دست به تبدیل زده و تصاویر و جداول وحتی قالب بندی فایل های پی دی اف را به فرمت دلخواه شما تبدیل می کند. امیدواریم از دریافت این نرم افزار  از سایت پی سی دی  لذت ببرید.

ویژگی های این نرم افزار:
پشتیبانی از آفیس مایکروسافت نسخه های ۲۰۰۳,۲۰۰۷,۲۰۱۰
تبدیل فایل های پی دی اف به اسلاید پاور پوینت با جزئیات دقیق
تبدیل فایل های پی دی اف به فایل متنی مایکروسافت ورد
تبدیل فایل های پی دی اف به صفحات وب اچ تی ام ال
تبدیل کامل PDF به فرمت های DOC,PPT,HTML,TXT

 


HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png

plugins/content/imagesresizecache/ac065ea30bada6e028a359179e6db41a.jpeg

رمزگذاری فایل ها با The Fast File Encryptor v4.3

با نرم افزار  The Fast File Encryptor v4.3 می توانید به سرعت فایل و پوشه های ویندوز را رمزگذاری کنید و از دسترسی دیگران به فایل های شخصی خود جلوگیری کنید.
از مهمترین ویژگی این نرم افزار  می توان به سرعت بالای رمزگذاری و سادگی کار با آن اشاره کرد.





HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/00d9f283051fea192972066627609057.jpeg

امنیت واقعی در اینترنت با AVG Internet Security 9.0.800

Avg منتشر شد. محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.

این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید.
AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی ویژگی های ایننرم افزارعبارتند از:
•   دانلود، نصب و استفاده از آن آسان است.
•   قابلیت محافظت در برابر کلیه تهدیدهای اینترنتی شامل ویروس، هکر، اسپم و …
•   حفاظت بلادرنگ در زمانیکه شما به صورت آنلاین جستجو می کنید و یا چت می کنید.
•   برقراری امنیت با سرعت بسیار عالی به طوریکه سرعت سیستم را پایین نمی آورد.
•   قابل استفاده با ویندوز ویستا و ویندوز XP

 

امکاناتنرم افزارAVG Internet Security 9:
•   محافظت در مقابل انواع ویروس، کرم، تروجان
•    محافظت در مقابل برنامه های جاسوسی، سایت های بد و دزدی هویت
•    محافظت در مقابل تهدیدهای مخفی
•   فیلتر کردن ایمیل های ناخاسته و متغلب
•   محافظت در برابر سایت های بد و نامناسب
•   محافظت در برابر هکرها
•   ابزاری برای مدیریت آسان سیستم

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png


plugins/content/imagesresizecache/e9049b36f59c346840c6999e090ea140.jpeg

بهینه سازی ویندوز 7 با Tweak-7 1.0 Build 1125

ویندوز ۷ محصول جدیدی از مایکروسافت است که به تازگی وارد بازار شده است . معمولا هر محصول جدید کاستی هایی دارد .نرم افزارTweak-7 نرم افزاری جهت بهینه سازی ویندوز ۷ می باشد. تفاوت اصلی ایننرم افزاربا دیگر نرم افزارهای مشابه سرعت بالا در پاکسازی رجیستری می باشد ضمنا سرعت یکپارچه سازی درایو ها نیز فوق العاده است. این نرم افزار با کارایی بسیار آسان و راحت سرعت ویندوز ۷ شما افزایش داده امکاناتی از قبیل تنظیم سخت افزار و تنظیمات شبکه را در اختیار شما قرار می دهد.در این برنامه  برای مدیریت آیکون های دسکتاپ و غیر از آنها به آیکون های دلخواه و همچنین غیر فعال کردن ابزار Desktop Cleanup در ویندوز تعبیه شده است.

ویزگی های کلیدی این نرم افزار

  • بهبودبخشیدن حافظه پنهان cpu و بالا رفتن قدرت اشتراکات.
  • بهبود بخشیدن به  وقتی که برنامه با یکدیگر سوییچ می شوند.
  • تغییر چندین رفتار مربوط به شروع خودکار Tweak-7
  • چندین تغییرات جزیی برای رابط میانجی.
  • کنترل نرم افزارها وفایلهای Start-up ویندوز.
  • System Backup گرفتن BackUp از تنظیمان ویندوز.
  • گذاشتن Timer برای خاموش کردن سیستم.
  • Pop-Up Blockerبرای جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی.
  • Internet Cache Analyzer تامین امنیت اینترنتی با پاکسازی Cache اینترنت.
  • Password Generator برای تولید پسوردهای گوناگون.
  • Folder Protector قفل گذاری روی پوشه ها.
  • Folder Drive ساخت درایو مجازی , File Shredder.
  • و…

HTML clipboard http://h.imagehost.org/0211/Download.png






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر