۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

[iranactor 76 ] Fwd: خبر فوری - برنامه جهانی غذا، هنرمند محبوب سینمای ایران، آقای بهرام رادان را بعنوان "سفیر ملی مبارزه علیه گرسنگی" برگزید



2 اردیبهشت 1389


اطلاعیه مطبوعاتی برنامه جهانی غذا


برنامه جهانی غذا، هنرمند محبوب سینمای ایران، آقای بهرام رادان را بعنوان

 "سفیر ملی مبارزه علیه گرسنگی" برگزید


تهران-   امروز برنامه جهانی غذا، بازیگر محبوب سینمای ایران، آقای بهرام رادان را بعنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب کرد.


آقای بهرام رادان در پاسخ به این انتصاب گفت: من بسیار مفتخرم که بعنوان اولین سفیر ملی این نهاد در جمهوری اسلامی ایران برگزیده شده ام و مشتاق همکاری با برنامه جهانی غذا در راستای کمک به گرسنگان جهان می باشم.


در سال گذشته، اثرات روز افزون  بحران اقتصادی در پی بحران نرخ بالای مواد غذائی در سال 2008، سبب گردید تا تعداد گرسنگان در جهان به طرز بی سابقه ای افزایش یابد. بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان هر روز گرسنه هستند و در جهان در حال توسعه یک سوم مرگ و میرها در بین کودکان زیر 5 سال به کمبودهای تغذیه ای مرتبط می باشد.


رادان گفت: من می خواهم سهمی در تلاش جهانی برای ساختن دنیائی عاری از گرسنگی داشته باشم.


بهرام رادان، که با درخشش در فیلم های متعدد و کسب چندین جایزه از محبوبیت خاصی برخوردار گردیده، قراراست همکاری نزدیکی با برنامه جهانی غذا داشته باشد.این همکاری شامل بازدیدهای میدانی از پروژه برنامه جهانی غذا می باشد که به بیش از 38،000  پناهنده افغان و عراقی در مهمانشهرهای سراسر کشور کمک غذائی ارائه

 می دهد. درحدود 3،000 دختر دانش آموز پناهنده و آموزگارانشان نیز از مشوق های تحصیلی بهره می برند.


درحال حاضر برنامه جهانی غذا برای 22 میلیون کودک دانش آموز در 70 کشور دنیا که نیمی از آنها دختر می باشند وعده غذائی فراهم می کند.


بهرام رادان همچنین در زمینه ارتقاء سطح آگاهی ایرانیان از گرسنگی در جهان و مسائل پناهندگان در کشور تلاش خواهدنمود. این فعالیت ها شامل حضور در رسانه های گروهی و برنامه های جذب منابع می باشد که سطح آگاهی عموم را از برنامه جهانی غذا، فعالیتهای آن و بحران های غذائی در سراسر جهان بالا می برند.


رادان به جمع سایر نام آوران جهان که از شهرت خود برای کمک به برنامه حهانی غذا در بالابردن آگاهی مردم در مبارزه علیه گرسنگی جهانی بهره می گیرند مانند فوتبالیست های مشهور کاکا و رونالدینیو، بازیگر معروف درو بریمور و سایر افراد برجسته می پیوندد.


نگار گرامی، نماینده برنامه جهانی غذا گفت: باعث افتخار من است که اکنون یک سفیر ایرانی به جمع افراد تاثیرگذار بر مردم در جهان که ما را در دست یابی به اهدافمان درمبارزه علیه گرسنگی یاری می رسانند ملحق گردیده است.


آقای رادان از ماه مه سال 2008 میلادی با برنامه جهانی غذا آشنا شده و تمایل خود را برای شرکت در پیام های اطلاع رسانی تصویری برنامه جهانی غذا که در نظر است در طی ماه های آتی تهیه شود ابراز داشته اند.


*           *        *


برنامه جهانی غذا بزرگترین سازمان بشردوستانه در دنیا و در مبارزه علیه گرسنگی است. برنامه جهانی غذا قصد دارد در سال 2010 به 90 میلیون نفر در 73 کشور دنیا کمک های غذائی برساند.



جهت کسب اطلاعات بيشتر لطفاً با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

دارا دربندی، سرپرست واحد اطلاع رسانی برنامه جهانی غذا- ایران

تلفن: 22863527 موبایل: 09123084147


 








The information contained in this electronic message and any attachments is intended for specific individuals or entities, and may be confidential, proprietary or privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately, delete this message and do not disclose, distribute or copy it to any third party or otherwise use this message. The content of this message does not necessarily reflect the official position of the World Food Programme. Electronic messages are not secure or error free and may contain viruses or may be delayed, and the sender is not liable for any of these occurrences. The sender reserves the right to monitor, record and retain electronic messages     

--
in email tavasote groupe iranactor baraye shoma ersaal shodeh ast !
 
az digar site haye ma didan farmaeed :
 
http://www.iranactor.com
http://www.iranact.com
http://www.efeh.com
http://www.namayeshgah.com
 
ba tashakor faravan

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر