۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

love story-elaheh


با صدای بانو الهه (بهار غلامحسینی)

آه من از کجا
بيان کنم اين قصه را 

که عالمی خبر شود ز عشق ما 
من از کجا
بيان کنم اين ماجرا 

که ديده را سازد گريان
او نور اميد افشانده بر دنيای من
باشد چو ماه روشن گر شب های من
گر نقش او از پرده رويای من گردد فنا
دنيای من يابد پايان چون خورشيد صبح پايیز 
قلب و روح ام را سازد لبريز
از يک احساس
فرياد از اين احساس
دارم آتش در دل پنهان
اشک من باشد قصه گوی اين عشق سوزان
او نور اميد افشانده بر دنيای من
باشد چو ماه روشن گر شب های من
گر نقش او از پرده رويای من گردد فنا
دنيای من يابد پايان چون خورشيد صبح پاييز 
قلب وروح ام را سازد لبريز 
از يک احساس فرياد از اين احساس
دارم  آتش در دل پنهان
اشک من باشد قصه گوی اين عشق سوزان

آه من از کجا بيان کنم اين قصه را 
که عالمی خبر شود ز عشق ما 
من از کجا بيان کنم اين ماجرا 
...که ديده را سازد گريان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر