۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

انجمن ام تی ان ایرانسل - Re: درخواست از تمام کاربران گروه - لطفا بخوانید

On 1 آور, 13:33, MTN Irancell Group <mtnirancellgro...@gmail.com>
wrote:
> سلام، مهرداد هستم
>
> شاید کم و بیش ایمیل ها و مزاحمت های من را دریافت کرده باشید
>
> گروه ما و شما، متولد 10 آبان 1386 و هم اکنون 630 نفر عضو دارد که تمامی آنها
> ایمیل های ارسالی گروه را بسته به انتخاب نحوه دریافت، مشاهده میکنند
>
> من از تاریخ 18 فروردین به دلیل شرایط کاری عازم مسافرت هستم و شاید تا یک مدت
> نتوانم دوباره به گروه ملحق شوم و  به کمک شما به کارهای گروه رسیدگی کنم.
>
> به همین دلیل خواستم از این طریق شما را در جریان بگذارم و خواهش کنم از این پس
> مسئولیت گرم و پر شور بودن گروه را به شما بسپارم
>
> من تمام ورودی های گروه را باز گذاشتم:
>
> همه می توانند عضو شوند و همه می توانند پیغام بگذارند و از مدیریت آنلاین و
> اتوماتیک گوگل هم برای جمع آوری میل های اسپم که به گروه ارسال می شود کمک
> گرفته ام ( این کار قبلا به صورت دستی انجام می گرفت )  و از شما چند خواهش
> دارم:
>
> لطفا ایمیل های جذاب ، جالب و علمی که به دستتان میرسد با ارسال ( Forward ) به
> ایمیل آدرس  گروه ( در زیر ) با دوستانتان به اشتراک بگذارید
>
> *mtnirancell@googlegroups.com***
>
> با گزینه Reply to all   و اضافه کردن نظر خود در متن ایمیل به ایمیل هم
> گروهیان خود جواب داده و یا از آنها به دلیل ایمیل زیبا تشکر کنید ( بهترین راه
> و کم زمان ترین روش مشارکت در گروه)
>
> اگر کسی که در گروه عضو است و برای اعضا ایمیل تبلیغاتی و ایجاد مزاحمت می کند
> لطفا با تیک زدن آن ایمیل و انتخاب گزینه Report Spam  به گروه و گوگل در
> شناسایی ایمیل های اسپم کمک کنید تا دیگر از آن شخص ایمیل هرزنامه دریافت
> نکنید.
>
> در زمان ارسال ایمیل های انتخابی خود به آدرس ایمیل گروه (
> mtnirancell@googlegroups.com ) لطفا به نکات زیر توجه کنید:
>
> 1 – از subject  و یا موضوع ایمیل لغت FWD  و یا RE  را پاک کنید تا ایمیل شما
> سیمای زیبایی داشته باشد
>
> 2 – خواهش می کنم برای ایمیل خود موضوع و یا subject  مفهوم بگذارید تا بیننده
> متوجه متن ایمیل شما بشود
>
> 3 – با Reply to all  می توانید بدون تعغییر موضوع ایمیل و فقط با اضافه کردن
> نوشته خود در سطر نخست  پیام ایمیل به هم گروهیان خود جواب داده و یا از آنها
> تشکر و یا سوال کنید
>
> 4 – آدرس ایمیل دوست و یا دوستانی که ایمیل را قبلا برای شما ارسال کرده اند در
> زمان فوروارد ( Forward ) کردن در متن ایمیل باقی می ماند لطفا آدرس دوستان خود
> را پاک کنید تا متن ایمیل زیبا و خوانا باشد
>
> 5 – همانطور که می دانید برای ارسال ایمیل هایی که به دستتان می رسد به گروه می
> توانید از FORWARD  که در زیر ایمیل وجود دارد استفاده کنید
>
> از این که در این مدت من را تحمل کردید، متشکرم
>
> به امید موفقیت شما و حضور دوباره من در سایه شما
>
> ---
>
> مهرداد
>
> 12 فروردین 88
>
> 09352044104
>
>  http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa
>
>  User request.doc
> 41Kنمایشبارگیری

--
برای نظر دادن همین میل را
Reply to all
بزنید و بدون تغییر دادن موضوع ، نظر خود را اضافه کنید

این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "ام تي ان ايرانسل" است
جهت ارسال ایمیل به این گروه، ایمیل را ارسال کنید به:
mtnirancell@googlegroups.com
برای لغو ثبت نام در این گروه، یک ایمیل ارسال کنید به:
mtnirancell-unsubscribe@googlegroups.com
برای سایر گزینه ها، به این گروه مراجعه کنید در:

http://groups.google.com/group/mtnirancell?hl=fa

-_-_-_-_-_- گروه مستقل ام تی ان ایرانسل -_-_-_-_-_-

سپاسگزاریم، مدیریت انجمن ام تی ان ایرانسل گــــــو گل - مهرداد ، کیـان و " شما "

شما خود ، مدیر گروه هستید..

** مسئولیت محتویـــــات این ایمیل متوجه فرستنده آن مـــی باشد **

..::.. دیدگانت را بشوی. دنیا را همانگونه که هست ببین..::..

To unsubscribe, reply using "remove me" as the subject.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر