۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

10000 toman jayeze +Tablighat Kamelan Rayegan!!!


درج آگهی کاملا رایگان تا مدتی محدود در بزرگترین ایستگاه نیازمندیها و تبلیغات ایران +ده هزار تومان اعتبار رایگان برای درج آگهی ویژه برای اولین بار در ایران


چرا تبلیغات - تبلیغات هفت ستاره در وطن نیاز رایگان است برای درج تبلیغ کلیک کنید :

در دنیای امروز، تبلیغات به یك تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. تبلیغات هم یك صنعت است و هم ابزاری است كه مورد استفادهء بسیاری از افراد قرار گرفته است. هر ساله مبالغ زیادی صرف امور تبلیغاتی می‌شود، بنابراین لازم است انجام تبلیغات به شكلی كارا و موثر صورت پذیرد. حال یکی از این روشها تبلیغات اینترنتی می باشد. تبلیغات هفت ستاره عکسدار و متندار و لینکدار تا اطلاع ثانوی در سایت وطن نیاز رایگان میباشد..

چرا تبلیغات اینترنتی :

دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است و سایتهای اینترنتی، یكی از قویترین ابزارها برای معرفی محصولات و خدمات شركتها و سازمانها می‌باشد. البته فقط داشتن سایت کافی نیست و می بایست مشتریان و مخاطبین بتوانند شما را در اینترنت پیدا کنند. برای رسیدن به این هدف یکی از موثرترین راه ها، تبلیغ در موتورهای جستجو می باشد. اما برای این منظور نیاز به دانش و ابزارهای حرفه ای می باشد که برای افراد عادی بسیار زمان بر و هزینه بر  می باشد از این رو شرکتهایی به این منظور بر پا شده اند که ما به عنوان اولین سایت با موتور جستجوی هوشمند در ایران مفتخریم این سرویس را به بهترین و با کمترین هزینه ممکن به تمامی افراد ارائه نماییم در زیر به قابلیتهای متفاوت سایت ما با دیگر سایت ها آشنا می شود و متوجه می شوید

 

 چرا با تبلیغ در وطن نیاز موفق تر خواهید بود:

 

1-       برنامه نویسی اختصاصی برای بهتر دیده شدن مشتریان عزیز هم در موتورهای جستجو از جمله  گوگل (Google) و هم بهتر نمایش دادن در سایت وطن نیاز به مراجعه کنندگان، با توجه به اینکه سایتهای شبیه وطن نیاز زیاد هستند و برنامه های بسیار ارزان قیمت که با آن می توان سایتهایی اینچنینی را اندازی کرد ما با توجه به اصل مشتری مداری و ارزش قائل شدن به شما عزیزان  بر آن شدیم سایتی اختصاصی با هزینه بسیار زیاد طراحی کنیم که خدماتی بهتر و متمایز ارائه دهیم.

2-       جستجوی هوشمند (آجاکس) برای اولین بار در ایران مانند سایتهای بزرگی چون گوگل که برای مراجعه کنندگان بسیار راحت تر و سریع تر باشد و همچنین شما عزیزان که در وطن نیاز تبلیغ میکنید آگهی شما راحت و سریع نمایش داده شود.

3-       دسته بندی کامل که تمامی مشاغل را در بر می گیرد و کالا یا خدمات شما در دسته بندی درست خو قرار بگیرد و مانند سایت هایی که فقط از هم کپی می کنند و هیچ ارزشی برای مشتریان قائل نیستند نیستیم که کالا و خدمات شما را به دلیل برنامه نویسی ضعیف و نا کارآمد در جای نامناسب قرار دهیم.

4-       ثبت نام بسیار آسان و سریع.

5-       درج آگهی راحت با امکانات فوق العاده زیاد.

6-       پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان

7-       امکان درج آگهی رایگان برای تمامی مشاغل

8-       ظاهری زیبا با ترکیب رنگی (انتخاب شده توسط روانشناسی رنگ)که باعث می شود مراجعه کننده جذب سایت و در نهایت آگهی شما عزیزان شود.

9-       هسته محکم و کار آمد برای نمایش آگهی ها.

 

از همین حالا شروع به تبلیغات رایگان هفت ستاره و عکسدار و متندار و لینک دار در بزرگترین ایستگاه نیازمندیهای ایران نماییید. کلیک کنید!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر