۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

{تفريح و سرگرمي}, [4736] خمير باگت روكش شده به جاي ناگت مرغ -برند آني شف





 
من شخصا طی یکسال گذشته تمام انواع غذاهای نیمه پخته و آماده طبخ رو امتحان کردم
والان که یادم میفته چی خوردم ...

 

 

 ((اقدام بيشرمانه يك شركت تهيه كننده غذاي آماده))

شعار جامعه سالم غذاي سالم مدتيست برچسب تبليغاتي خيلي از شركت ها و كارخانه هاي مواد غذائي در كشور شده است .گويا علامت استاندارد و انواع ايزوها كافي نيست شعار هم اضافه شده .

شعار يك شعار نسبت گراست و متاسفانه با فرهنگ و جامعه ناسالم صنعت غذائي ما سازگار نيست .آلودگي و سود جوئي كه سلامت مردم را نشانه رفته است و بي اعتمادي از توليدات داخلي را فراگير كرده است .

نمونه هاي آن داستانهائي است كه هر از چند گاه در ارتباط با برنج آلوده –آب معدني ناسالم –انواع سوسيس و كالباس نا مرغوب –لبنيات ميكروبي و آب رفته و اخيرا هم دزدي به روش متقلبان چيني در روز روشن و در مملكت اسلامي كه در اهتمام غذاي حلال براي جامعه سالم است .

چندي پيش به اتفاق اعضاي خانواده براي خريد مايحتاج  منزل به يكي از فروشگاههاي معتبر (هايپر استار) رفته بوديم و اقدام به خريد ناگت مرغ 1.5 كيلو گرمي از برند آني شف نموديم .پس از مراجعت به منزل و هنگام طبخ متوجه اقدام بيشرمانه و تقلب اين شركت شديم متاسفانه معجوني از خمير  نان باگت مخلوط با ضايعات مرغي با روكشي از پودر سوخاري و در شكل ستاره به جاي تكه هاي گوشت مرغ بسته بندي شده بود(به قيمت سيزده هزار تومان معادل 4 كيلوگرم گوشت مرغ تازه).

چندين بار با شركت مربوطه تماس گرفتم شما بهتر از هر كسي  ميتوانيد حدس بزنيد واژه مشتري مداري و حمايت از حقوق مصرف كننده در كشور مان  را ...

خواهشمند است اطلاع رساني در سطح گسترده نمائيد تنها ابزاري كه ايرانيان ميتوانند شايد احقاق حقوق و جلوگيري از تضعيع حقوق سايرين نمايند ..

 

 

 








--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر