۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

{تفريح و سرگرمي}, [4793] قیمت رهن این خانه فقط 2 میلیارد تومان!

قیمت رهن این خانه فقط 2 میلیارد تومان!


گران‌ترین نرخ اجاره مسکن در شهر تهران، به یک ویلای هزار متری با 900 متر بنای مسکونی در محله پاسداران تعلق دارد که مالک این ویلا پیشنهاد رهن کامل معادل 2 میلیارد تومان را به مستاجر ارائه کرده است. 

این نرخ چنانچه به اجاره ماهانه تبدیل شود، مستاجر باید در ماه 60 میلیون تومان برای اقامت در آن، بپردازد که اجاره هر متر مربع این ویلا، حدود 68 هزار تومان خواهد بود. در بهار امسال طبق اعلام مرکز آمار، بیشترین نرخ اجاره‌بها برای هر متر مربع آپارتمان مسکونی رقمی معادل 11 هزار تومان در منطقه یک گزارش شده است.

به این ترتیب، بیشترین نرخ اجاره ویلاهای نوار شمالی تهران، حداقل 6 برابر گران‌ترین نرخ اجاره آپارتمان در این شهر است. تعداد ویلاهای با متراژ بالای 700 متر مربع بنای مسکونی - زمین هزار متری- در بازار اجاره بسیار ناچیز است.

در بازار مجازی خرید و فروش و اجاره مسکن در تهران - سامانه ایران‌فایل- از 32 هزار فایل اجاره آپارتمان، فقط 22 مورد به ویلاهای بزرگ اختصاص دارد که سهم 06/0 درصدی این نوع از ویلاها را که به آن قصر مسکونی می‌گویند، را نشان می‌دهد.

اغلب قصرهای مسکونی در تهران در مناطقی همچون شهرک‌غرب، پاسداران، فرشته، فرمانیه، نیاوران، الهیه، محمودیه و قیطریه واقع شده است. تعداد محدودی از این قبیل ویلا در بازار اجاره باعث قیمت‌گذاری سلیقه‌ای برای آنها شده است.

جزئیات نرخ‌های اجاره ویلای بالای 700 متری در سامانه ایران‌فایل به نشانی www.iranfile.ir حاکی است: در شهرک غرب یک ویلای 750 متری با اجاره‌بهای 12 میلیون و رهن 60 میلیون به بازار پیشنهاد شده است. همچنین در دروس یک ویلای هزار متری با 6 اتاق خواب، استخر و سونا و جکوزی و همچنین زمین تنیس با اجاره ماهانه 15 هزار دلار بدون پول پیش، پیشنهاد شده است.

--
اين ايميل را براي دوستان خود هم بفرستيد.
و به آنها بفرماييد، روي خط پايين كليك كنند تا براي آنها هم مطالب خوب و جالب بفرستيم
http://groups.google.com/group/taf_sar/subscribe
اين ايميل بدليل عضويت شما در گروه تفريح و سرگرمي است.
ايميل گروه اين است. taf_sar@googlegroups.com
اگر از دست ما ناراحت هستيد و نمي خواهيد مطالب ما بدست شما برسد پس خط پايين را كليك كنيد.
taf_sar+unsubscribe@googlegroups.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر