۱۳۸۹ آبان ۴, سه‌شنبه

فیلتر شکن



--
با سلام
 
فیلتر شکن جدید
 
 
 
با فیلتر کردن وبلاگ به جایی نرسیدند رفتن وبلاگ را بطور کلی حذف کردن
هههههههههههههههههههه
مردم از خنده
اخه یکی نیست به این بسیجی های دلاور عضو گروپ بگه اینقدر تلاش بیهوده نکنید
من دست بردار نیستم
من به فکر مردمم ، من دوست این ملتم
من دولت تعیین میکنم
ههههه
من تو دهن این دولت می زنم
-----------------------------------------
 
از شوخی بگذریم
یه خواهشی از شما دوستان دارم
اگر می خواهید که جمعمان جمع تر بشه ومردم را اگاه تر کنیم
هر کسی را که می شناسید به گروپ معرفی کنید تا عضو شوند
خیلی از دوستان تماس می گیرند ومی گویند که چگونه می توانیم دوستانمان را عضو گروپ کنیم
خدمت این عده از دوستان عرض کنم که
کافیست ایمیل دوستان واشنایان خود را برایم ارسال کنید
من انها را در کوتاه ترین زمان عضو میکنم
 به همین راحتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر