۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

::لـیـمـو میـ گهـ:: سید حسن نصرالله: ما به ايمان عميق خود به ولايت فقيه افتخار مي‌كنيم

ميدان "الرايه " در منطقه "ضاحيه":

سيد حسن نصرالله:

ما رايحه خوش امام خميني (ره) را در وجود شما استشمام مي‌كنيم و نفس‌هاي امام خامنه‌اي را در وجود شما احساس مي‌كنيم و در شما چهره ملت عظيم ايران را مشاهده مي‌كنيم.

امروز مي خواهم بنا بر وظيفه خود بگويم كه برخي در لبنان و فلسطين و منطقه عربي از طرحي ايراني و طرحي عربي در مقابل آن سخن مي گويند و از طرح ايران براي فلسطين، لبنان و منطقه به نگاهي منفي سخن بر زبان مي‌رانند كه هدف آنها ترساندن دولت‌ها و ملت هاي عرب است.
اي اعراب بدانيد آنچه ايران در فلسطين مي‌خواهد همان چيزي است كه خود ملت فلسطين مي‌خواهد.

طرح ايراني درباره فلسطين همان چيزي است كه ملت فلسطين از 60 سال پيش تاكنون مي خواهد يعني فلسطين از درياي مديترانه گرفته تا رود اردن به صاحبان اصلي آن بازگردد و همه آوارگان فلسطيني به سرزمين خويش بازگردند و كشور مستقل خود را بسازند و اين طرح ايراني است و اين موضع امام خميني (ره) و تصميم و خواست امام خامنه‌اي است و گناه احمدي‌نژاد اين است كه اين موضع و اين ديدگاه را در سراسر جهان با شفافيت و صلابت و شجاعت بيان مي‌كند.

شهادت مي‌دهم كه ايراني كه هميشه از ما حمايت كرده و خواهد كرد، هيچ روزي به ما دستور نداد بلكه ما بوديم كه هميشه درخواستي از ايران داشتيم.

ما به ايمان عميق خود به ولايت فقيه افتخار مي‌كنيم؛ ولايت فقيه عادل، حكيم و شجاع.

ايران هيچ طرحي ويژه براي لبنان ندارد و طرح ايران براي لبنان، همان لبنان براي لبناني‌هاست و طرح آن براي منطقه عربي، اين است كه منطقه براي ملت عرب باشد.

ايران عامل دفع فتنه و بزرگ‌ترين ياري‌كننده مظلومان است.

چند هفته گذشته يك كشيش آمريكايي پيشنهاد آتش زدن قرآن كريم را داد ولي امام خامنه‌اي بيانيه‌اي تاريخي براي مسلمانان و مسيحيان صادر و تاكيد كرد كه كساني مي‌خواهند مسلمانان و مسيحيان را در دنيا به جان هم بيندازند.

همچنين چندي پيش شخصي در لندن سخنراني‌اي كرد و به عايشه همسر پيامبر(ص) و برخي صحابه اهانت كرد و برخي شبكه‌هاي ماهواره‌اي فتنه‌انگيز اين امر را ترويج كردند و اين اهانت را تبليغ كردند و نزديك بود كه فتنه‌اي ايجاد شود، ولي امام خامنه‌اي فتوايي داد و اهانت به همسر پيامبر و صحابه را حرام كردند.

نتيجه اينكه ايران معتقد است كه اگر يك مسلمان اشتباه كرد نبايد همه مسلمانان مجازات شوند و اگر يك مسيحي اشتباهي مرتكب شد نبايد همه مسيحيان مجازات شوند، بنابراين اين بزرگ‌ترين ضمانت مقاومت و مستضعفان است و ما بايد اين نعمت را شكرگزار باشيم.

***

دکتر احمدی نژاد:

دكتر احمدي‌نژاد در ميان فرياد تكبير و شعارهاي پرشور لبناني‌ها با چهره‌اي برافروخته و در حالي كه ذكر مي‌گفت، به محل تريبون رفت و در عين حال پس از پاسخ به ابراز احساسات مردم، حاضر نشد در محفظه شيشه‌اي كه براي جلوگيري از خطر احتمالي تعبيه شده بود، سخنراني كند، بلكه در تريبون كناري آن براي سخنراني ايستاد.

اعلام مي‌كنم كه تشكيل گروه حقيقت‌ياب مستقل و بي‌طرف براي ريشه‌يابي ماهيت و عوامل حادثه تاسف‌بار يازده سپتامبر خواست ملت‌هاي مستقل جهان است.

در هيات ايراني يك بانوي مومن و يك جوان شجاع حضور دارند كه عوامل صهيونيست در دوران اشغال لبنان 28 سال قبل همسر اين بانو و پدر اين جوان يعني سيدمحسن موسوي كاردار سفارت جمهوري اسلامي ايران در لبنان را ربودند.
سيدمحسن موسوي، احمد متوسليان، تقي رستگارمقدم ، كاظم اخوان،‌از اين افراد به عنوان افرادي دانشمند و طرفدار صلح و مردم لبنان ياد و اظهار كرد: بنا بر اسناد و اطلاعات موثق، اين چهار نفر زنده‌اند و هم‌اكنون به طور غيرقانوني در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي هستند.

توجه كنيد كه صهيونيست‌هاي بي‌فرهنگ كه موقعيت خود را در خطر مي‌بينند، ممكن است براي ايجاد فرصت و نجات خود دست به شرارت‌هاي جديد بزنند.

از برخي از دولت‌هاي منطقه مي‌خواهم ضمن همراهي با ملت‌هاي خود، اجازه بدهند كه مردم‌شان آزادانه نظر خود را در مورد سلطه‌گران و جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي ابراز كنند.

به اركان رهبري سازمان ملل مي‌گويم كه كوتاهي بس است و اجازه دهند كه سازمان ملل حقيقتا سازمان ملل باشد، نه سازمان چند قدرت سلطه‌گر

با صداي بلند اعلام مي‌كنم رژيمي كه ماموريت داشت از نيل تا فرات را به نفع نظام سرمايه‌داري اشغال كند، در پشت ديوارهاي خودساخته محبوس شده است و جبهه‌ي مقاومت ملت‌ها در فلسطين، لبنان، سوريه، تركيه، عراق، ايران و همه منطقه شكل گرفته است.

اعلام مي‌كنم كه رژيم صهيونيستي در سراشيبي سقوط است و هيچ قدرتي قادر به نجات او نيست.

برادران و خواهران لبناني، آرمان‌هاي ملت ايران و شما يكي است.

اراده الهي بر آن است كه فرزندي از فرزندان حضرت محمد مصطفي (ص) به همراه حضرت عيسي (ع) و ديگر صالحان خواهد آمد و ملت‌ها را در تحقق آن دنياي زيبا و دوست داشتني كمك و ياري خواهد كرد. آري، عاشقان واقعي انسان‌ها و بندگان مصلح خدا در راه هستند و به زودي خواهند آمد. بشتابيم تا در اين اتفاق بزرگ سهمي بسزا داشته باشيم.

--
ما می گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، «ما هستیم». امام خمینی (ره)

--
دریافتـ اینـ پیامـ بدلیلـ اینکهـ شما یکیـ از بهترینـ اعضایـ شناختهـ شدهـ در گروهـ لـــــــیـــــــمــــــو هستید.
 
برایـ دیدنـ از گروهـ :
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
http://groups.google.com/group/lymoo
 
 
ساده ترینـ راهـ برایـ گذاشتنـ یکـ مطلبـ و فرستادنـ آنـ برایـ همهـ ، استفادهـ از لینکـ زیر استـ:
http://groups.google.com/group/lymoo/post
 
یا می توانید پستـ خود را به آدرسـ زیر بفرستید :
(اینـ بهترهـ)
lymoo@googlegroups.com
 
 
وبسایتـ عمومیـ :
http://1shadmehr.ir
http://1shadmehr.com
http://1shadmehr.ir
http://1shadmehr.com
 
 
my mail: lymoo.group@gmail.com
 
 
 
برایـ سایر گزینهـ ها ، بهـ اینـ گروهـ مراجعهـ کنید در
http://groups.google.com/group/lymoo?hl=fa
 
با تشکر:
مـــدیــریــتــــ گروهـــ
http://1shadmehr.ir

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر