۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

درخواست ترانه و آهنگی که نامش را نمیدانم

با درود و سپاس از دو تن از نازنینان که آهنگ و ترانهء زیر را ارسال داشتند
 
یه روز میاد که  دنبالم بگردی اونوقت میفهمی که با من چه کردییه روز میاد همش با چشم گریونبپرسی من کجام از اینو از اون حالا ای وای خدا ای وای خدایم امون از دست یاره بی وفایمگفتم اسم تو شد ورد زبونم به خدا تا ابد به پات میمونمنگو برگر پیشم که خیلی دیرهمن که گفتم دلم داره می میرهحالا ای وای خدا ای وای خدایم امون از دست یاره بیوفایم...
اما  آهنگ مورد نظر من این نیست
یکجور دیگرست آن
و با راهنمایی تنی چند از دوستان متوجه شدم که خوانندهء آن گویا آقای شاهرخ است
من دنبال آن میگردم که شاهرخ نازنین خوانده
متن آن ترانه و ریتمش کاملا" با این آهنگ متفاوتست
آن آهنگ پر از امید و نیرو است و اصلا" ناله و زاری در آن نیست
با یک عالمه محبت و تشکر از همگی تان
اگر کسی آهنگ شاهرخ را دارد لطف نموده برای همهء ما بفرستد
یک کهکشان سپاس و مهر
ستاره.تهران
 
!cid___13.gif
---------- Forwarded message ----------
From: setareh <seti.ch1@gmail.com>
Date: 2010/10/27
Subject: درخواست ترانه و آهنگی که نامش را نمیدانم
To: golha <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>


 
با سلامی پر مهر به تمام عزیزان در گروه گلها
گاهی اوقات آدم احتیاج به آهنگهایی داره که فقط بخاطر تسلای دلش است و ممکنه اون آهنگ را و خواننده و آهنگسازش رو ندونه و حتی شاید آهنگ مورد نظرش از سطح بالایی هم برخورد نباشه
اما از نظر عاطفی نیازمند شنیدن آنست
من بدنبال آهنگی میگردم که اتفاقا" شاد هم هست
اما نمیدونم کی خونده و اسم ترانه را هم نمیدونم اما یک آقا بوده که صدای خوبی هم داشت
شعر از این قراره
یه روز میاد که دنبالم بگردی
اونوقته که میفهمی با من چه کردی
یه روز میاد همش با چشم گریون
بپرسی من کجام ازین و از اون
وقتی میای که دیگه دیره دیره
طفلکی دل یه جوری یه جایی گیره
...
البته امیدوارم هیچکس کسی را تنها رها نکنه و دل کسی بجز پیش معشوق واقعی جایی دیگه  گیر نکنه و به گرو نره و هیچکسی هم دیر نیاد سراغ دیگری
بهرحال...آهنگ بسیار شاده و روحیه بخش برای هنگام تلخکامیها
میخواستم خواهش کنم که اگر کسی اینرا داره محبت کنه و به گروه بفرسته
من بهش احتیاج دارم. مرسی
گاهی اوقات بد نیست که استارتی بزنیم برای آغازی دوباره
و شاید روزی بزودی سوء تفاهمات برطرف بشه
به امید روزی که اختلافات ایدئولژیک و سیاسی مانع عشق نباشه
به امید اینکه عشق بر سراسر جهان حاکم بشه و نه دلار و پول و قدرت مادّی
ضمنا" ایکاش همه باور کنند که منشاء هر تلاشی "عشق" است
چرا بعضی ها عشق را ممنوع میدانند؟ من نمیفهمم اصلا"...خیلی عجیبه
مگر بدنبال خوشبختی نیستیم؟ و مگر خوشبختی در مادیات و اجسام و اشیا است؟
بهرحال....زنده باد مهربانی. عشق. عواطف و آفتاب روشنی بخش
با مهر و احترام و سپاس از تک تک شما
ستاره.تهران  
 
 
 
005.jpg

۱ نظر: